作者: lloook 時間: 2014-1-23 18:44 標題: 相片儲存及分享應買 DS713+/ DS214+/ DS214play?
本人擁有212J 行 R1 WD Red 3TB x2, 想購買新NAS, 想問各位巴打意見
重要性排名:
1/ 工作相儲架 > Size 為 Raw (一張約40mb) + JPG, 約一年後再會 delete RAW, 留JPG
2/ 分享 > 完成工作後,會分享相片 preivew link 比客人 或 分享大file (可能一個幾GB file) 去比人 Download
3/ 將會購入iMac,會有1TB,會用NAS 去做 Time backup,而家得3TB,將來會唔會唔夠位?
4/ 儲存音樂,電影,係廳用 APPLE TV 睇
5/ BT > 未試過BT,驚佢用得多出事整死 HD,因之後會無PC,想攪清楚會點?
暫時咁多,想請各位比比意見
作者: kuni 時間: 2014-1-23 19:01
試下撘你,照你所考慮既三部,加埋你提既五項,我會建議 DS713+。因為,你排糸以工作優先,另外,DS713+糸可以再後加 Extension. 有條 Link 可參考一下。
[筆記] 選購家用 2-bay NAS http://my.opera.com/End/blog/2013/06/18/two-bay-consumer-nas
作者: lloook 時間: 2014-1-23 20:08
我係DSM發佈會問左台灣人幾時會出DS714+,佢答我2014年6月都唔會有新出品....咁會令我聯想6月後會有野發表,話哂DS713+都係2011年既出品,係時候更新...
作者: edward@@@@ 時間: 2014-1-23 20:51
713+ 是2013年7月
作者: lloook 時間: 2014-1-24 09:17
台灣台北—2012年11月6日—群暉科技 Synology® 今日推出 DiskStation DS713+ 雙硬碟 NAS 伺服器,為中小企業提供高效能、可擴充的資料管理解決方案。
http://www.synology.com/zh-tw/company/news/article/368
台灣台北—2013年10月22日—群暉科技 Synology® 今日推出專為家庭娛樂環境所設計的全新 2 顆硬碟 NAS 機種 DS214play。DS214play 具有最佳的多媒體處理效能,滿足用戶對高品質影片串流、照片及音樂分享的需求,並同時保持 NAS 其他豐富功能的完整性。
http://www.synology.com/zh-tw/company/news/article/417
台灣台北—2013 年 11 月 5 日—群暉科技Synology® 今日推出支援雙硬碟的 DS214+ 與 DS214se NAS 伺服器。此二全新機種均搭載 Synology 獎譽無數的 DiskStation Manager 作業系統。DS214+ 提供高效能、多功能的企業應用功能,幫助中小企業有效率地集中檔案備份與分享。
http://www.synology.com/zh-tw/company/news/article/419
作者: mouseman 時間: 2014-1-24 09:25
seems DS714 disappeared since DSM 4.3 beta release
作者: lkl831 時間: 2014-1-24 09:26
本人擁有212J 行 R1 WD Red 3TB x2, 想購買新NAS, 想問各位巴打意見
重要性排名:
1/ 工作相儲架 > Size ...
lloook 發表於 2014-1-23 18:44
當你覺得想買2bay 時, 我會建議你直上4bay...
作者: 炎冬 時間: 2014-1-24 10:26
我都建議上4bay, 比得713+既錢..加多1k上412+啦
作者: mad scientist 時間: 2014-1-24 10:33
412+ atom is a very good choice but expensive
作者: edgeyim 時間: 2014-1-24 10:38
4Bay 非j系列已經足夠應付你用途,如果有心用超過4bay不如揀1513+/1813+。
作者: lloook 時間: 2014-1-24 14:47
愈升愈高...但點解會解議升上414?
作者: zenchiu 時間: 2014-1-24 16:32
工作用就唔好慳.一陣郁郁有事救DATA下下幾千幾萬..
一獲過行好野.放心安全用幾年...
差唔多唔夠用,咪買個第二隻,舊果隻過完DATA 咪行RAID 0 當 多個BACKUP.
錢係有限,但對比搵錢的DATA/相,無得比.
作者: wa124 時間: 2014-1-25 02:08
本人擁有212J 行 R1 WD Red 3TB x2, 想購買新NAS, 想問各位巴打意見
重要性排名:
1/ 工作相儲架 > Size ...
lloook 發表於 2014-1-23 18:44
儲相應該要買4BAY以上....2BAY好快會唔夠用!
個人建議你最基本買412+
4TB X 4 RAID5 + BACK UP TO DS212J
而BT方面...插隻EXT HDD做BUFFER就唔洗驚B死放左重要野的HDD
作者: lloook 時間: 2014-1-27 15:08
現在擁有212J 3TB 行SHR1
而家有2個PLAN
A/ 買214play, 後買即插器插 ext HDD 做NAS Backup, iMac Backup, BT,但分開做
成本:$3000(NAS)+即插器(已有)+$1000 (HDD) = 平,煩好多
B/ 買414, 行R1 + R1 安全為上, 6TB, 做埋iMac Backup, + 插 ext HDD 做BT
成本:$4000(NAS) + 即插器(已有)+$2400 =貴但方便(WD Red 3TB x 2)
PS. 行R1 x2 係唔係好過行R5? 我見好多人行R5都出事
各位師兄,有咩建議或意見?
作者: lloook 時間: 2014-1-27 15:39
係mobile01搵到個方法轉機,各位師兄有咩意見?
------------
你已多購買 3TB HD*2, 那麼最保險的做法:
1.DS414 tray#1 & tray#2 裝 3TB 二顆, 建立 RAID1, 將原本 DS212j 上的資料透過網路備份過來. 這樣至少會再空出一顆 2TB.
2.DS414 tray#3 裝 2TB 一顆, 將原本 DS212 其他的檔案再複製過來, 這樣 DS212j 又空出一顆 2TB HD.
3.DS414 tray#4 再裝 2TB, 和 tray#3 建立 RAID1.
完工. 話說這樣 DS212j 不就沒有硬碟?
作者: hkstanley 時間: 2014-1-27 16:50
如果你買咗414... 我睇唔到你有咩必要仲留返個212j...
作者: lloook 時間: 2014-1-27 17:07
當然會賣左去吧
作者: gigawatt 時間: 2014-1-27 17:09
你咁多RAW images,最好上4 bay啦,否則你個list一定713+
作者: inone2 時間: 2014-1-27 17:14
回復 12# zenchiu
如果依大大所言,不如用HP SERVER好的,好似有24小時維修架!!

作者: inone2 時間: 2014-1-27 17:15
回復 16# hkstanley
做BACKUP係咪一個好理由呢???
作者: hkstanley 時間: 2014-1-27 17:30
佢已經係 R1 + R1 ... 仲要多一個212J做多一份backup? 佢話冇晒HDD啦嗎~ 咁當然, 佢可以再買...
作者: hkstanley 時間: 2014-1-27 17:33
其實呢, 我都儲RAW, 不過係用Bluray Disc... 10蚊25GB... 儲RAW真係多多HDD都唔夠...
作者: lloook 時間: 2014-1-27 17:41
買左414,就會將212J賣走啦,其實我都會定期洗走RAW,但而家工作量多左,同埋D RAW FILE愈來愈大,而家要預多D位ja
作者: zenchiu 時間: 2014-1-27 17:44
回復 19# inone2
我又冇指定牌子.不過佢用開邊隻..買番相同牌子易點對應,有乜事都唔駛跑幾轉/刨多幾轉文.
檔案安全性同靈活,就當然要駛錢...你乜都唔要摶一摶.RAID0 SINGLE COPY.但一有事就..
好似我地D方案,有triple fault都可能會死...但如果唔係都重可能有條屍有個COPY有得救..
IT只係方便大家.唔係唔駛錢.
最平的solution=冇補障的solution.
平得來又有補障又合理才係最難的..............
樓主..過年了...小心小心.....
作者: kclam 時間: 2014-1-27 20:42
4/ 儲存音樂,電影,係廳用 APPLE TV 睇
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
睇你有幾多media files
都係上4 bay 啦
作者: lloook 時間: 2014-1-28 09:00
睇黎我都係買414了
作者: hkstanley 時間: 2014-1-28 09:05
會唔會諗住加多少少上DS412+
作者: lloook 時間: 2014-1-28 10:56
no la, 無需要
作者: hkstanley 時間: 2014-1-28 11:29
會用到佢個photostation嗎?
作者: stupidfung 時間: 2014-1-28 15:33
如果想到時用多幾年,
優先考慮用atom系列
DS412+ DS1513+ DS1813+ DS713+
如果有打算上5bay~8bay
請直接買1513+/1813+
因為DX513個價同713+差唔多
作者: lloook 時間: 2014-1-28 19:17
DS412+ 好毒
作者: inone2 時間: 2014-1-28 19:41
回復 21# hkstanley
4TB*4+212J做BACKUP,會唔會好D?
作者: inone2 時間: 2014-1-28 19:55
回復 24# zenchiu
大大你話"有事救DATA下下幾千幾萬",咁點解唔用HP D SERVER,反正用SERVER做BACKUP易好多!!!
(以前公司用 SERVER BACKUP PLAN:(RAID1+RAID0)+每日TAPE BACKUP+每星期 HD BACKUP+每月 HD BACKUP,但死咗都只可以保留1日前DATA,死個日D DATA難以自己救番,尤其用NAS)
我玩咗咁多年(起碼由DSM 2.X 用到 4.X )SYNO都唔知佢D 4BAY咁高性價比(補障方面),我只知用NAS 專用HD補障多過行RAID 6!!!
作者: lloook 時間: 2014-1-28 21:03
咁師兄, 如果我買4 bay 行咩好? Raid 5 (好多人話出事)? 定 Raid 1+1?
PS. 查左街價, 412+ 貴過 414 幾百蚊, 可能買412了
作者: wing_429 時間: 2014-1-28 21:34
師兄
412+咩價????
回復 34# lloook
作者: lloook 時間: 2014-1-28 22:19
DS414 $3950
DS412+ $4850
爬過文, 412+ 硬體上比414勁, 之後又可以加dx上去, 唯一考慮係412+出產左2年, 怕之後update唔支援得太耐。
作者: zenchiu 時間: 2014-1-29 11:39
回復 33# inone2
其實佢用hp 或者其他都冇所謂.最緊要係樓主知佢有幾多錢budget.
佢d raw相或者圖遲下可能再多/大,咁升埋做HP storage work 行sas hdd都重得.不過佢有幾多$$?
買synology的多數係有限budget得來又唔想煩自己搞貪方便.
如果唔係可以起unas或者其他itx nas來做慢慢tune.
買現成,一插hdd即起即用唔駛煩,有乜事打去cs等佢地幫手搞.
都甘句..用得nas都要有backup plan,唔係你用乜野名牌一樣會死.電子野,講彩數.
我自己用緊212j.遲下會轉用itx再用呢隻212j做backup.....
作者: inone2 時間: 2014-1-30 15:14
咁師兄, 如果我買4 bay 行咩好? Raid 5 (好多人話出事)? 定 Raid 1+1?
PS. 查左街價, 412+ 貴過 414 幾 ...
lloook 發表於 2014-1-28 21:03
其實用咩都係一樣,只要用合適的方法,用NAS定SERVER都一樣,4BAY的話我想我會買412+或更上一級的,因為是X86 CPU,應該比ARM或其他CPU效能強不少!!尤其係做REBULID時,有興趣可參考以下轉貼:
http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=494&t=3047016
作者: inone2 時間: 2014-1-30 15:34
絕對同意你的講法,但依佢的用途、擴充性同對BACKUP的重視程度,我想HP SERVER比較適合佢,原因有二,一係BACKUP的方便性,我相信無人可以否定係HP SERVER佔優,因為NAS無可能用到光碟同TAPE做BACKUP,第二就係SERVER可以用 ESATA同USB 3.0 HD TRAY(有D型號仲有RAID),擴充性一流!!至於價錢,唔計HD,HP SERVER都有平價型號,幾千銀的貨色一定比同價的NAS用料好多,最重要的是有24小時支援和維修! 而我完全唔知係香港有邊間NAS廠家提供這種24小時服務!!
最後如果唔係玩家,我一定唔推介別人自行起SERVER,UNAS都可以行DSM4.X啦,但正如我時常同人講---做事同玩樂唔可能並全,尤其係電腦方面,工作機唔係求快而係求穩定,我用來工作的電腦唔介意佢慢一點,操作系統一定用正版安裝在HD上! 家裡的電腦一定係用SSD,作業系統即是正式改良版(WIN8正版+WINREDUCER)
作者: lloook 時間: 2014-1-30 23:10
最後買左412,但未決定行r1 or r5
作者: kaykkay 時間: 2014-1-31 21:26
r5 喇如果 4 隻碟
作者: inone2 時間: 2014-1-31 23:56
本帖最後由 inone2 於 2014-2-1 00:17 編輯
回復 40# lloook
其實RAID 5出事係咪指"RAID 5只能壞1顆吧,壞到2顆就全毀了"!!!!如果係咁,你一定唔可以用RAID,
因為多數人都係一次性買入4隻HD,同時間4隻HD都壞的話,資料不是全毁了嗎??其實只要做好平時的備份,
行RAID5同行RAID6,在安全性上是差唔到15%以上的!!但RAID 6 的寫入速度約 RAID 5 的 60% ~ 75%!!
SYNOLOGY網站有建議,自己看看哪個方案合你用!!
http://www.synology.com/zh-tw/support/tutorials/512
2.Synology Hybrid RAID (SHR)
Synology Hybrid RAID (SHR) 是一種自動化的 RAID 管理系統,用來簡化硬碟容量管理,讓對於 RAID 類型不熟悉的使用者可以更快上手。SHR 透過結合不同容量的硬碟建立一個最佳化容量與效能的儲存空間,減少硬碟空間的浪費並且提供一個更有彈性的儲存解決方案。只要有足夠的硬碟數量,SHR 允許 1 - 2 個硬碟備援,也就是說 SHR 儲存空間可容許1 - 2個硬碟錯誤而不會造成資料流失。欲了解更多關於 SHR 的資訊,請參閱何謂 Synology Hybrid RAID?

作者: lloook 時間: 2014-2-4 15:33
各位師兄,最後決定行 R1 + BASE + BASE
重要野(相+工作)放R1, 歌,電影,Time Machine 放係2隻 base,遲D買埋external backup. 多謝各位意見。
作者: tingcrab 時間: 2014-2-5 20:44
回復 42 #inone2
我之前試過5 bay DS15xx同時死兩隻,結果係成個Raid array都變成read-only…所有data表面跡象無事,但有少一部份已花。總結來說不是全死……
via HKEPC Reader for Android
作者: inone2 時間: 2014-2-5 22:28
回復 44# tingcrab
行RAID 5定RAID 6????
作者: tingcrab 時間: 2014-2-5 22:45
回復 45# inone2
RAID5……
RAID6死兩隻唔會變唯讀呢~
作者: inone2 時間: 2014-2-7 11:23
回復 46# tingcrab
有四隻的話行RAID6有多一重保障呀!!但RAID 5快好多!!!
作者: tingcrab 時間: 2014-2-9 03:26
本帖最後由 tingcrab 於 2014-2-10 07:32 編輯
回復 47# inone2
四隻行RAID6,我不如行RAID1或者外置backup算……除非起碼一個RAID以8 x HDD或以上,RAID6才化算……

