Board logo

標題: 新iphone 通常邊度出機最快 [打印本頁]

作者: HENRYCHW    時間: 2021-8-20 16:42     標題: 新iphone 通常邊度出機最快

聽聞好多時都要等好耐
唔想個個都用緊時都未到手
邊間store通常最快出到現貨?
作者: sinsin1210    時間: 2021-8-20 17:06

上年出12果陣smartone 長期有現貨
作者: nw111    時間: 2021-8-20 17:35

無咁快知,先岩岩吹緊風,但係redpass話有「5G機王」
我估係iphone13,排定無死
作者: romeo00159    時間: 2021-8-20 18:00

3個陣等左好耐
作者: HENRYCHW    時間: 2021-8-20 18:29

上年出12果陣smartone 長期有現貨
sinsin1210 發表於 2021-8-20 17:06



    感謝
作者: HENRYCHW    時間: 2021-8-20 18:30

無咁快知,先岩岩吹緊風,但係redpass話有「5G機王」
我估係iphone13,排定無死 ...
nw111 發表於 2021-8-20 17:35



都真係估佢唔到
不過如果好似樓上咁講
應該smt會有貨到時?
都係估估下其實
作者: 賤father    時間: 2021-8-21 08:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jazz    時間: 2021-8-22 14:26

ARS門口 / ST門口最快
作者: eddy    時間: 2021-8-26 23:25

上年出12果陣smartone 長期有現貨
sinsin1210 發表於 2021-8-20 17:06

12pro淨機二月先有
作者: ason999    時間: 2021-9-10 17:55

炒唔起啦.
XS MAX 個陣叫做炒得最勁.
作者: kcthomlau    時間: 2021-9-10 21:38

炒家每次都蝕走
定價又貴
其實仲係咪咁難買





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2