作者: HENRYCHW 時間: 2021-8-20 16:42 標題: 新iphone 通常邊度出機最快
聽聞好多時都要等好耐
唔想個個都用緊時都未到手
邊間store通常最快出到現貨?
作者: sinsin1210 時間: 2021-8-20 17:06
上年出12果陣smartone 長期有現貨
作者: nw111 時間: 2021-8-20 17:35
無咁快知,先岩岩吹緊風,但係redpass話有「5G機王」
我估係iphone13,排定無死
作者: romeo00159 時間: 2021-8-20 18:00
3個陣等左好耐
作者: HENRYCHW 時間: 2021-8-20 18:29
感謝
作者: HENRYCHW 時間: 2021-8-20 18:30
都真係估佢唔到
不過如果好似樓上咁講
應該smt會有貨到時?
都係估估下其實
作者: 賤father 時間: 2021-8-21 08:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jazz 時間: 2021-8-22 14:26
ARS門口 / ST門口最快
作者: eddy 時間: 2021-8-26 23:25
12pro淨機二月先有
作者: ason999 時間: 2021-9-10 17:55
炒唔起啦.
XS MAX 個陣叫做炒得最勁.
作者: kcthomlau 時間: 2021-9-10 21:38
炒家每次都蝕走
定價又貴
其實仲係咪咁難買

