作者: darkbear 時間: 2016-9-16 22:19 標題: 買亮黑既買家買之前想一想以下問題...
其實呢... 當日IPHONE 3都是亮黑出身架啦,真係當新色!?


作者: KinChungE 時間: 2016-9-16 23:40
以前係玻璃
而家係金屬
作者: danny9428 時間: 2016-9-16 23:41
3G/3GS係膠
作者: garynice 時間: 2016-9-16 23:42
今日去睇過,....
講真3GS個背字同色好睇好多...
亮黑太暗了
作者: 黑面人 時間: 2016-9-16 23:55
我反而覺得似5c (黑色版)
作者: guppyguppgyuppy 時間: 2016-9-17 00:07
潮流嘅嘢識條X咩
via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone
作者: 淆底 時間: 2016-9-17 01:20
一隻係黑色膠底,一隻係新工藝技術⋯⋯
作者: chromechan 時間: 2016-9-17 01:23
回覆 1# darkbear
出post之前想一想以下問題...
其實呢... 當日蘋果發布會都講咗係新工藝技術架啦,真係當iPhone 3G!?
作者: 金閣寺 時間: 2016-9-17 02:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cw10615 時間: 2016-9-17 11:30
琴日去APPLE 渣過上手又唔覺佢有咩新工藝技術...
膠味十足 完全冇金屬感

