Board logo

標題: 買亮黑既買家買之前想一想以下問題... [打印本頁]

作者: darkbear    時間: 2016-9-16 22:19     標題: 買亮黑既買家買之前想一想以下問題...

其實呢... 當日IPHONE 3都是亮黑出身架啦,真係當新色!?



作者: KinChungE    時間: 2016-9-16 23:40

以前係玻璃
而家係金屬
作者: danny9428    時間: 2016-9-16 23:41

3G/3GS係膠
作者: garynice    時間: 2016-9-16 23:42

今日去睇過,....
講真3GS個背字同色好睇好多...
亮黑太暗了
作者: 黑面人    時間: 2016-9-16 23:55

我反而覺得似5c (黑色版)
作者: guppyguppgyuppy    時間: 2016-9-17 00:07

潮流嘅嘢識條X咩

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone
作者: 淆底    時間: 2016-9-17 01:20

一隻係黑色膠底,一隻係新工藝技術⋯⋯

作者: chromechan    時間: 2016-9-17 01:23

回覆 1# darkbear

出post之前想一想以下問題...

其實呢... 當日蘋果發布會都講咗係新工藝技術架啦,真係當iPhone 3G!?
作者: 金閣寺    時間: 2016-9-17 02:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cw10615    時間: 2016-9-17 11:30

琴日去APPLE 渣過上手又唔覺佢有咩新工藝技術...
膠味十足 完全冇金屬感





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2