作者: yukdragon 時間: 2016-3-21 16:45 標題: 網上行免費 SIM 卡
想問下收到換領信後最遲幾時去取卡, 原本手機合約4 個月後才到期, 可以叫PCCW 4 個月後才轉手機號碼? 如不能, 應該怎樣做?
作者: tsangwailam 時間: 2016-3-21 17:42
45日,信有寫
作者: ikw0211 時間: 2016-3-21 20:18
由發信日開始計起45日去指定P記中心換領
SIM卡PLAN可在換領當天計起再延遲約2個月啟用。
作者: gouff2 時間: 2016-3-27 08:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ronan 時間: 2016-3-31 23:26
你可以去開新no. ,當你現有的contract 完結時,可以把現有contract 的no. 免費轉去csl. 張咭
同埋上台時要問清楚結單日,我試過上台唔夠十日,就到結單日,咁就少左一個月
作者: ronan 時間: 2016-3-31 23:27
完結時,可唔可以帶no. 去返csl. 的儲值咭?
作者: chun232939472 時間: 2016-4-2 17:38
可以,但只限$180面額果隻
唔記得30日前CUT,就要3日前MNP去SMT$48
作者: ikw0211 時間: 2016-4-2 20:56
下,今日先拎左張卡
我1/5開始合約, 但9號係截數日, 咁咪第一期賬單得9日, 當Ching個case係咪一樣?
作者: ronan 時間: 2016-4-3 01:41
點解要smc? 可唔可以中移動?
”
作者: tuff 時間: 2016-4-3 12:04
請問攞咗sim卡嘅師兄 ,店員有叫你轉$98 2.5gb plan ?
作者: Bert 時間: 2016-4-3 13:30
轉左一年變兩年?
作者: tuff 時間: 2016-4-3 13:41
回覆 11# Bert
我本身用緊csl,所以只有半年免費,一去攞卡就叫我將本身5gb plan轉2.5gb, $98
我話諗諗先.
作者: chun232939472 時間: 2016-4-3 13:53
CMHK都得,nmp要$100囉
via HKEPC Reader for Android
作者: sccchik 時間: 2016-4-3 16:54
免費6GB sim 完約前有冇師兄試過有cs 打電話叫你續約,個plan會係點呢? 我5月中完約,諗緊轉去邊。
via HKEPC Reader for Android
作者: wongkinlam 時間: 2016-4-3 19:10
我上年12月去元朗門巿試過被要求,跟著去觀塘甚麼也沒問要開了咭
我是一年免費
作者: ronan 時間: 2016-4-5 21:33
係呀,所以開台時要問清楚
作者: ronan 時間: 2016-4-5 21:34
係,比多$98, 就會變兩年2.5g, d sales 一定會同你講遲d 會加價
作者: ikw0211 時間: 2016-4-6 00:08
但呢個case夠唔夠1年服務free?
作者: ronan 時間: 2016-4-7 00:14
唔夠一個月就當一個月,咁當然係唔夠
不過呢個咭有個好處,就係可以開台之後,把你現有的no. 轉去呢張咭度,csl. 會當你改no. ,所以唔收收任何費用,咁就可以慳返幾個月的電話費
其實呢個做法好吸引,電話費慳返一個月得一個月,但唔知點解csl. 唔用呢招叫d 客轉台
好似我咁,之前唔知可以咁做,咁就續左smc 約,不過對於我黎講,smc 的網絡質素,services 又真係好過csl. ,所以主力都係smc, 張csl. 放起部lg pro 2 當spare 機用
作者: ikw0211 時間: 2016-4-7 21:21
哦, 明白。
本身我都唸住帶號轉台, 但換領處個小姐話要1個禮拜,
為左方便自己記, 最後開左新no.
BTW, 張新卡係csl. 八達通電話卡, 暫時未啟用, 唔知可否用&有無儲值?
作者: ronan 時間: 2016-4-7 23:15
講起轉台就谷氣
我之前起SSP one2free 攪,果間舖個staff 態度勁差,話要開左新no. 先可以帶no. 轉過去,之後追問,先話開左新no. 之後,等一至兩個星期先可以帶no. 轉過去 ,之後我睇返contract ,佢地tick 左我係自願開新no. ,唔係帶no. 轉過去,之後我打去cs 小佢地,佢地話要開台,但開左台就可以轉no. ,唔駛等一至兩個星期,第二日我去尖沙咀的one2free 攪帶no. 轉台,順利攪掂,呢間門市的services 都好好多,但一定無smc 咁好
經過今次經驗,呢d 野都係去禮品換領中心攪好,始終呢d 野對佢地門市無著數,求求奇奇攪完趕你走
作者: philip206 時間: 2016-4-8 03:53
網上行 D 行政好亂, 一吐氣
作者: dunstankwok 時間: 2016-4-8 09:44
我剛收左信羅咭,去到門市我一比信佢睇,個SALES就問我轉唔轉台,我本身用緊SMT 3G冇約。
而家用佢送張SIM咭變番月費,加埋TAP&GO 送個D錢,每個月比 $12X 6GB,用兩年,堅平。
今次我又覺得佢地幾好服務喎,需然兩年前我係因為佢地SERVICES 差轉台 :P
作者: ccbb1234 時間: 2016-4-8 12:09
我舊年7月摞卡,沙田HKT門市,sales叔叔幫我設定為九月先開通。開通完過多十日轉埋自己number過去,so far so good。
想知有冇ching知道一年完咗佢offer咩俾你?
作者: raymondho 時間: 2016-4-8 12:55
作者: dunstankwok 時間: 2016-4-8 13:46
回覆 25# raymondho
呵呵,師兄我係 $12x , 一百廿十幾,我唔記得係幾所以打X。 個X係大階可能難睇左小小 :P
作者: 原明 時間: 2016-4-8 15:19
回覆 23# dunstankwok
個offer ok喎。
作者: raymondho 時間: 2016-4-8 17:20
我眼細, 睇少左, 謝謝師兄更正~作者: Exp 時間: 2016-4-10 13:45
想問問係每個月比多$98,定一次性比$98?
THANKS
作者: 天地一沙鷗 時間: 2016-6-22 20:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: soseewong 時間: 2016-6-22 21:47
可以,我整埋自動增值,你亦可以用oepay轉走入面35蚊去自己張八仔亦得
作者: kenakv 時間: 2016-7-17 14:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

