作者: Jaker2d2 時間: 2015-10-26 09:12 標題: iPhone 5 回收價
Sorry, 唔知有冇錯區, 在易手價格區問了幾天沒有反應,試下在此一問,如有錯區或不對,請版主 delete, 謝謝。
請問iPhone 5 64G 白色 二手價,
上年11月從Apple Shop 舊換新,
9成9新,平常會戴套及用mon貼的,謝謝。
如果帶上華強北可回收多少人仔?
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: lio 時間: 2015-10-26 17:43
幾年前機你落街問一下電話店或者去拍賣睇下咪知大約收幾錢(幾個月前16收1000), 仲有做咩要上華強放? 你唔係想放天價呀?
作者: Jaker2d2 時間: 2015-10-26 18:57
回覆 2# lio
我一星期有幾日在深圳,去華強方便過去鴨記嘛
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: rakaiha 時間: 2015-10-26 19:14
我下星都會過深圳 , 唔知5s 同6+會唔會收得高過香港呢
作者: lio 時間: 2015-10-26 20:11
放機唔一定要鴨記, 收機佬週街都係
作者: goalsp 時間: 2015-10-27 03:11
64G 放比用家會好價D, 收買佬就16/32/64 差不多同價
作者: 黑膠漿 時間: 2015-10-27 09:59
而家二手機主要市場應該唔係大陸
所以拎上去都未必高
作者: dom2007 時間: 2015-10-30 04:12
3年前舊款仲問問問?!
作者: ckflovesyr 時間: 2015-11-2 11:10
國內呢D舊機不如post上閒魚或趕集呢類網上放, 因為強國一手機價雖然貴, 但是二手價實際同香港二手舖收貨的價錢差無幾.
作者: 大教宗 時間: 2015-11-2 11:34
之中如果夾雜2張假人民幣, 水腳都蝕埋。
作者: 8110 時間: 2015-11-7 22:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

