Board logo

標題: iPhone 5 回收價 [打印本頁]

作者: Jaker2d2    時間: 2015-10-26 09:12     標題: iPhone 5 回收價

Sorry, 唔知有冇錯區, 在易手價格區問了幾天沒有反應,試下在此一問,如有錯區或不對,請版主 delete, 謝謝。

請問iPhone 5 64G 白色 二手價,
上年11月從Apple Shop 舊換新,
9成9新,平常會戴套及用mon貼的,謝謝。

如果帶上華強北可回收多少人仔?



(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: lio    時間: 2015-10-26 17:43

幾年前機你落街問一下電話店或者去拍賣睇下咪知大約收幾錢(幾個月前16收1000), 仲有做咩要上華強放? 你唔係想放天價呀?
作者: Jaker2d2    時間: 2015-10-26 18:57

回覆 2# lio

我一星期有幾日在深圳,去華強方便過去鴨記嘛

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: rakaiha    時間: 2015-10-26 19:14

我下星都會過深圳 , 唔知5s 同6+會唔會收得高過香港呢
作者: lio    時間: 2015-10-26 20:11

回覆  lio

我一星期有幾日在深圳,去華強方便過去鴨記嘛

(Sent from HKEPC iPhone app) ...
Jaker2d2 發表於 2015-10-26 18:57



    放機唔一定要鴨記, 收機佬週街都係
作者: goalsp    時間: 2015-10-27 03:11

Sorry, 唔知有冇錯區, 在易手價格區問了幾天沒有反應,試下在此一問,如有錯區或不對,請版主 delete, 謝謝 ...
Jaker2d2 發表於 2015-10-26 09:12


64G 放比用家會好價D, 收買佬就16/32/64 差不多同價
作者: 黑膠漿    時間: 2015-10-27 09:59

而家二手機主要市場應該唔係大陸
所以拎上去都未必高
作者: dom2007    時間: 2015-10-30 04:12

3年前舊款仲問問問?!
作者: ckflovesyr    時間: 2015-11-2 11:10

國內呢D舊機不如post上閒魚或趕集呢類網上放, 因為強國一手機價雖然貴, 但是二手價實際同香港二手舖收貨的價錢差無幾.
作者: 大教宗    時間: 2015-11-2 11:34

之中如果夾雜2張假人民幣, 水腳都蝕埋。
作者: 8110    時間: 2015-11-7 22:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2