Board logo

標題: 好慘豬,企係又一城apple門口俾蕉趕! [打印本頁]

作者: praxis    時間: 2015-10-3 16:35     標題: 好慘豬,企係又一城apple門口俾蕉趕!

甘辛苦為乜

@_@
作者: laumich0139    時間: 2015-10-3 18:10

咁辛苦你又炒?
作者: praxis    時間: 2015-10-4 01:35

我只是路過,見登個位哥仔慘

@_@





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2