Board logo

標題: 不求IR中大粉, 只求...... [打印本頁]

作者: brahms    時間: 2015-10-1 08:32     標題: 不求IR中大粉, 只求......

穿IPO


日日話咩+12 -88乜乜乜, 但日日一堆BOT食晒
只係想買1部大金/粉自用, 日日準時神號IR 但乜J都無
真係火都黎!!
洩完
作者: hellohelloman    時間: 2015-10-1 08:40

總有一個會穿
作者: dreamjj    時間: 2015-10-1 08:40

我都係,想搵部金/銀128姐,都係俾bot搶曬

via HKEPC Reader for Android
作者: GloryMatter    時間: 2015-10-1 08:49

想要部細粉64 自用都咁難..
作者: jokelib    時間: 2015-10-1 09:14

穿IPO


日日話咩+12 -88乜乜乜, 但日日一堆BOT食晒
只係想買1部大金/粉自用, 日日準時神號IR 但乜J ...
brahms 發表於 2015-10-1 08:32


上星期日大64 三色開咗半日都無人要
作者: andyngo    時間: 2015-10-1 10:43

IR 唔難!
作者: iamgood2    時間: 2015-10-1 10:46

自用當天唔aos
作者: btpig    時間: 2015-10-1 11:52

自用當天唔aos
iamgood2 發表於 2015-10-1 10:46



咁我又想呻吓!
我本來對Apple有信心, 見之前隻金色handle得幾好
諗住今次隻玫瑰金應該ok, 所以AOS 預購訂咗大粉128自用
點知真身現身先發覺隻「玫瑰金」實情係銀底粉紅, 男士用好似唔太適合
早知訂大銀128啦! 依家日日IR都搶唔到機, so sad!
作者: brahms    時間: 2015-10-1 12:21

回覆 7# iamgood2


    有!!! 但係無APPLE STORE APP 的人是AOS 唔到的!
當天我係問個岩岩用APPLE STORE 訂左(依家已CUT埋單)的朋友, 借佢部IPAD 黎AOS, 最後入埋信用卡3碼後無貨
作者: tommy913    時間: 2015-10-1 12:26

穿IPO


日日話咩+12 -88乜乜乜, 但日日一堆BOT食晒
只係想買1部大金/粉自用, 日日準時神號IR 但乜J ...
brahms 發表於 2015-10-1 08:32

全是我的想法....
只想搵部送老婆
作者: ccc8899    時間: 2015-10-1 12:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tszyan29    時間: 2015-10-1 22:27

有呢種想法,是因為apple飢餓營銷下洐生出來,到真係可以walkin任買,想法又唔同了

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: 大教宗    時間: 2015-10-1 23:37

上星期日大64 三色開咗半日都無人要
jokelib 發表於 2015-10-1 09:14


如果果日坐貨的,留到今日就肥仔囉,問題係無人會估今日既情況
作者: jokelib    時間: 2015-10-1 23:51

回覆 13# 大教宗

當日我都有叫啲自用 friend 去 iR , 慢慢入開咗成朝都有貨.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2