作者: brahms 時間: 2015-10-1 08:32 標題: 不求IR中大粉, 只求......
穿IPO
日日話咩+12 -88乜乜乜, 但日日一堆BOT食晒
只係想買1部大金/粉自用, 日日準時神號IR 但乜J都無
真係火都黎!!
洩完
作者: hellohelloman 時間: 2015-10-1 08:40
總有一個會穿
作者: dreamjj 時間: 2015-10-1 08:40
我都係,想搵部金/銀128姐,都係俾bot搶曬
via HKEPC Reader for Android
作者: GloryMatter 時間: 2015-10-1 08:49
想要部細粉64 自用都咁難..
作者: jokelib 時間: 2015-10-1 09:14
上星期日大64 三色開咗半日都無人要
作者: andyngo 時間: 2015-10-1 10:43
IR 唔難!
作者: iamgood2 時間: 2015-10-1 10:46
自用當天唔aos

作者: btpig 時間: 2015-10-1 11:52
咁我又想呻吓!
我本來對Apple有信心, 見之前隻金色handle得幾好
諗住今次隻玫瑰金應該ok, 所以AOS 預購訂咗大粉128自用
點知真身現身先發覺隻「玫瑰金」實情係銀底粉紅, 男士用好似唔太適合
早知訂大銀128啦! 依家日日IR都搶唔到機, so sad!
作者: brahms 時間: 2015-10-1 12:21
回覆 7# iamgood2
有!!! 但係無APPLE STORE APP 的人是AOS 唔到的!
當天我係問個岩岩用APPLE STORE 訂左(依家已CUT埋單)的朋友, 借佢部IPAD 黎AOS, 最後入埋信用卡3碼後無貨
作者: tommy913 時間: 2015-10-1 12:26
全是我的想法....
只想搵部送老婆
作者: ccc8899 時間: 2015-10-1 12:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tszyan29 時間: 2015-10-1 22:27
有呢種想法,是因為apple飢餓營銷下洐生出來,到真係可以walkin任買,想法又唔同了
(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: 大教宗 時間: 2015-10-1 23:37
如果果日坐貨的,留到今日就肥仔囉,問題係無人會估今日既情況
作者: jokelib 時間: 2015-10-1 23:51
回覆 13# 大教宗
當日我都有叫啲自用 friend 去 iR , 慢慢入開咗成朝都有貨.

