Board logo

標題: CUT單大法 [打印本頁]

作者: laumich0139    時間: 2015-9-13 00:34     標題: CUT單大法

本帖最後由 laumich0139 於 2015-9-13 00:45 編輯

去台灣Apple網站登入帳戶搵返自己訂單
http://www.apple.com/tw/

會見到香港版面被隱藏左既"取消訂單"
星期一唔駛花時間等800聽音樂




若果都係唔得既可以嚮揀機果頁搵線上客服代勞
作者: z888888    時間: 2015-9-13 00:36

襟唔到的.....
作者: Eriku    時間: 2015-9-13 00:36

唔得,按完出ERROR
作者: 癲羊    時間: 2015-9-13 00:36

若要更改此份訂單,請稍後再試一次。

cut 唔到
作者: z888888    時間: 2015-9-13 00:43

http://mobile.discuss.com.hk/vie ... &extra=page%3D1

我用佢方法已CUT...
作者: vv123    時間: 2015-9-13 00:47

真係cut?無哂貨lu wor...
作者: laumich0139    時間: 2015-9-13 00:51

回覆 6# vv123


大陸長開, 又第一日送到...
作者: としば    時間: 2015-9-13 00:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: z888888    時間: 2015-9-13 00:53

樓主部機仲要16號,,,大部份ROSE PLUS 係8號

玩IR比較穩陣,又可以退...AOS退要15%
作者: z888888    時間: 2015-9-13 00:54

已經唔得啦
としば 發表於 2015-9-13 00:52



    點樣唔得?
肯定太多人試......
作者: tszyan29    時間: 2015-9-13 00:55

試咗得先放上來啦

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: z888888    時間: 2015-9-13 01:02

我就跟香討個post試既

搵美國US STAFF CUT




作者: trendhk    時間: 2015-9-13 01:05

之後應該有得人手 Cut,見佢上面講"如果你希望變更訂單內容,請在數小時後再試一次。"
作者: 50144    時間: 2015-9-13 01:07

Sucessfully cancelled 2 orders through US Apple Staff.... Helping my friend to cancel his but he used chinese address.... I doubt that they would cancel it for me.
作者: Frankie007    時間: 2015-9-13 01:09

已經無左CHAT NOW -_-
作者: z888888    時間: 2015-9-13 01:14

你講完呢句我就再襟入去睇,係仲有的
你要make sure自己係入左去us既apple store
而唔係香港store既英文版
作者: 實頭    時間: 2015-9-13 01:14

有chat,但你睇佢地講乜

Apple staff : Sure and what country where these orders placed in?

I answer : i place it in california but in Hong Kong site

Apple staff answer : You will need to contact customer service for Hong Kong as we can not do anything on those orders.
作者: としば    時間: 2015-9-13 01:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 實頭    時間: 2015-9-13 01:15

美國唔得可以試下英國apple store
としば 發表於 2015-9-13 01:15



    英國過左office hour
澳洲同香港一樣
我去雲晒
作者: z888888    時間: 2015-9-13 01:17

睇staff,已經知有部份唔幫你攪,叫你聯絡返香港個邊取消
咁我會叫你再試另1個,博另1個幫你攪。
作者: frankiepoon    時間: 2015-9-13 01:28

睇staff,已經知有部份唔幫你攪,叫你聯絡返香港個邊取消
咁我會叫你再試另1個,博另1個幫你攪。 ...
z888888 發表於 2015-9-13 01:17

兩個US, 一個UK都唔得
作者: 實頭    時間: 2015-9-13 01:34

兩個US, 一個UK都唔得
frankiepoon 發表於 2015-9-13 01:28

試左3個US,uk無得試
3個us全部唔得,有晒model answer
應該上頭落左指令唔比我地呢邊d order o係us果邊cut...
我已經講晒係加洲落order不過香港site都唔得
作者: dreamjj    時間: 2015-9-13 01:50

cut單都有大法

via HKEPC Reader for Android
作者: fong1016    時間: 2015-9-13 01:51

岩岩cut 完2個十月尾ge order,真係唔該晒...us仍ok.
作者: 蘿蔔糕    時間: 2015-9-13 02:08

玩到cut單都要有大法....
作者: miles    時間: 2015-9-13 02:30

試左3個 US staffs, 2個幫我cancel order, 1個叫聯絡返HK
作者: 實頭    時間: 2015-9-13 02:43

試左3個 US staffs, 2個幫我cancel order, 1個叫聯絡返HK
miles 發表於 2015-9-13 02:30



    有冇留意叫咩名
作者: lky2004    時間: 2015-9-13 03:02

回覆 27# 實頭


    已經收左工
作者: SuperJam    時間: 2015-9-13 03:05

個取消制出返黎,唔駛用大法la
作者: GIS    時間: 2015-9-13 03:08

大家 想CUT 單既
快D 去香港 個SITE
作者: 實頭    時間: 2015-9-13 03:09

Anyway, 最後都有兩個us staff幫我cut左
system又幫我開左
作者: GIS    時間: 2015-9-13 03:10

唔知係唔係
美國果邊 個CHAT support system
俾 大家 玩到爆
果邊 頂大家 唔順 要香港快D 自己搞番
作者: takata    時間: 2015-9-13 03:11

回覆 30# GIS


    Good!!!!!!!!!!!!!!!!
作者: GIS    時間: 2015-9-13 03:11

Anyway, 最後都有兩個us staff幫我cut左
system又幫我開左
實頭 發表於 2015-9-13 03:09

咁辛苦

不過真係估唔到
岩岩 香港 開始提供番個服務
作者: GIS    時間: 2015-9-13 03:12

講真 唔理咁多快D CUT 走
D IP 6  先

而家我 等到 16 號果D 唔理咩都CUT 左先再算
作者: hongkongppl    時間: 2015-9-13 03:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 934    時間: 2015-9-13 03:26

上官網咪cut得囉
作者: 實頭    時間: 2015-9-13 03:39

其實使咩咁急?
有排都未扣
hongkongppl 發表於 2015-9-13 03:16

橫掂都擺明蟹架啦,點解要long住唔拿拿林走左佢
講真,佢貨源充足到咁,我情願IR 都陪佢玩幾日食下頭啖湯算啦
作者: GIS    時間: 2015-9-13 03:42

咁既情況
轉玩 IR 仲好
作者: 見習波浪魔術師    時間: 2015-9-13 03:46

玩到cut單都要有大法....
蘿蔔糕 發表於 2015-9-13 02:08


one  of many 大法
作者: NeTZoO    時間: 2015-9-13 08:29

本帖最後由 NeTZoO 於 2015-9-13 08:30 編輯

12:00轉左處女中,未有取消制,3:00睇完場波就有番取消制了,我就其中有張單買錯ip6p, 取消左了

都唔知d人驚青成咁,仲唔拿拿聲cut單
作者: williamtiu    時間: 2015-9-13 08:46

好似唔得
作者: lok2007    時間: 2015-9-13 09:42

未買就驚買唔到,買到又仆到去cut
大家淨係享受網上購物快感嗎?
作者: panda360    時間: 2015-9-13 09:53

有取消制了
作者: kk1000hk    時間: 2015-9-13 10:07

未買就驚買唔到,買到又仆到去cut
大家淨係享受網上購物快感嗎?
lok2007 發表於 2015-9-13 09:42



盲搶鹽, 始終都係中國人, 本性如此
作者: keithfc    時間: 2015-9-13 10:21

未買就驚買唔到,買到又仆到去cut
大家淨係享受網上購物快感嗎?
lok2007 發表於 2015-9-13 09:42



   年年都係咁, 上年iphone 6 都係咁
作者: 黑膠漿    時間: 2015-9-13 10:26

年年都係咁, 上年iphone 6 都係咁
keithfc 發表於 2015-9-13 10:21

cut完又dum春
作者: lok2007    時間: 2015-9-13 10:30

cut完又dum春
黑膠漿 發表於 2015-9-13 10:26



    出面有個post cut完而家又想復活
作者: keithfc    時間: 2015-9-13 10:31

cut完又dum春
黑膠漿 發表於 2015-9-13 10:26



    其實年年都有班人係賣完後都係咁講炒唔起, 快CUT單自保... 真心想知個班咩人來....
作者: tere    時間: 2015-9-13 10:35

其實年年都有班人係賣完後都係咁講炒唔起, 快CUT單自保... 真心想知個班咩人來.... ...
keithfc 發表於 2015-9-13 10:31


咪就係狂入單班喼神囉, 個個cut佢地就快D出到貨
又話新手9沖,仲叫人hold,之後自己拉喼9沖放貨隊林回收價
作者: cwc0110    時間: 2015-9-13 11:23

其實大家覺唔覺得D新手真係有D煩膠 又要炒又唔做RESEARCH
明明係炒緊S系列就下下都講上年上年 唔同晒規則
其實係佢地唔明 要比較就同返上一個S系列比 姐係要同5S比先合理
5S個時 內地都係首發 AOS又係長開 IR除左新色其餘長開
個炒價去到10月尾得返百幾蚊
我估6S都會行同5S一條路 大家睇路
作者: LaMancha    時間: 2015-9-14 14:41

其實大家覺唔覺得D新手真係有D煩膠 又要炒又唔做RESEARCH
明明係炒緊S系列就下下都講上年上年 唔同晒規則
...
cwc0110 發表於 2015-9-13 11:23


百幾蚊都係錢,咁使乜取消訂單。
作者: mouseman    時間: 2015-9-14 15:45

PFS la, can't cut
作者: ckh3111    時間: 2015-9-14 15:46

回覆 53# mouseman

咁快pfs?
我聽好多人被cut單,唔係自己cut
作者: jouathen    時間: 2015-9-14 15:49

怕都未怕過 最多平手出返去
賺下信用卡積分
最多送俾屋企人自用

D新手真係搞亂市  
幾個FD 岩岩買完唔夠幾個鐘就打黎問我點CUT單
膠都廢事俾
又要買又要怕
作者: mouseman    時間: 2015-9-14 15:53

Yes, small gold 16GB PFS
作者: sophinic    時間: 2015-9-14 15:56

Yes, small gold 16GB PFS
mouseman 發表於 2015-9-14 15:53



你就好啦
作者: mchan9    時間: 2015-9-14 23:08

回覆 56# mouseman


    joking ?
作者: benny168    時間: 2015-9-14 23:13

大陸未試過首發....係今年6s先係
作者: softit    時間: 2015-9-14 23:14

Yes, small gold 16GB PFS
mouseman 發表於 2015-9-14 15:53



iPhone 6呀





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2