作者: としば 時間: 2015-9-12 23:25 標題: 香港AOS已停
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shal 時間: 2015-9-12 23:28
11:30 先沽清
作者: としば 時間: 2015-9-12 23:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 7喜 時間: 2015-9-12 23:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ringokww 時間: 2015-9-12 23:43
Yes. 肯定不是沽清,而係Apple停止出貨!
而其他地方就一值有貨賣(包括中國)。
作者: kk81 時間: 2015-9-12 23:44
好彩無自宮

作者: eddy 時間: 2015-9-12 23:45
終於肯關門。。。。
作者: としば 時間: 2015-9-12 23:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kk1000hk 時間: 2015-9-12 23:46
5s灰銀一直冇落閘, 金開左一日
作者: $foo 時間: 2015-9-12 23:56
有咩優勢?
貪佢冇保?
作者: 長勝飛龍 時間: 2015-9-13 00:04
大陸果d 入網機你好有興趣用?
作者: 野野夜孩子 時間: 2015-9-13 00:05
唔閂根本出唔切貨,而家d單排到11月
作者: Mylovetwins 時間: 2015-9-13 00:10
終於...........................
作者: zoin0000 時間: 2015-9-13 07:33
內地全網
作者: NeTZoO 時間: 2015-9-13 08:26
大陸人咩心態,而家你都未明?
佢地有得選擇一定選港版,保用方面你覺得佢無計送黎香港整?
作者: danlau 時間: 2015-9-13 08:29
有得買點解會買港版?同我地買水貨既心態一樣 平幾舊但SUPPORT 無咁好
作者: NeTZoO 時間: 2015-9-13 08:38
唔同
佢地覺得大陸行都信唔過
奶粉,電器都係咁,有行貨都令願選港行
作者: williamtiu 時間: 2015-9-13 08:45
炒唔炒到

作者: kc2wong 時間: 2015-9-13 09:58
舊年差唔多水尾時,大陸AOS有得買而香港冇貨,但我有個大陸同事都寧願比多4~5百托我買部港版,佢話唔鐘意內地版
回覆 16# danlau
作者: kk1000hk 時間: 2015-9-13 10:03
你見d領導個個都口講愛國, 手拎美國護照, 就知道強國人根本冇人信本土野
益力多, 維他檸檬茶都要用港貨

