Board logo

標題: 香港AOS已停 [打印本頁]

作者: としば    時間: 2015-9-12 23:25     標題: 香港AOS已停

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shal    時間: 2015-9-12 23:28

11:30 先沽清
作者: としば    時間: 2015-9-12 23:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 7喜    時間: 2015-9-12 23:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ringokww    時間: 2015-9-12 23:43

想起5s中秋00:00開到早上10:xx落閘
7喜 發表於 2015-9-12 23:37


Yes. 肯定不是沽清,而係Apple停止出貨!
而其他地方就一值有貨賣(包括中國)。
作者: kk81    時間: 2015-9-12 23:44

好彩無自宮
作者: eddy    時間: 2015-9-12 23:45

終於肯關門。。。。
作者: としば    時間: 2015-9-12 23:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kk1000hk    時間: 2015-9-12 23:46

想起5s中秋00:00開到早上10:xx落閘
7喜 發表於 2015-9-12 23:37



    5s灰銀一直冇落閘, 金開左一日
作者: $foo    時間: 2015-9-12 23:56

港行比國行始終有優勢
としば 發表於 2015-9-12 23:46


有咩優勢?

貪佢冇保?
作者: 長勝飛龍    時間: 2015-9-13 00:04

有咩優勢?

貪佢冇保?
$foo 發表於 2015-9-12 23:56

大陸果d 入網機你好有興趣用?
作者: 野野夜孩子    時間: 2015-9-13 00:05

唔閂根本出唔切貨,而家d單排到11月
作者: Mylovetwins    時間: 2015-9-13 00:10

終於...........................
作者: zoin0000    時間: 2015-9-13 07:33

大陸果d 入網機你好有興趣用?
長勝飛龍 發表於 2015-9-13 00:04


內地全網
作者: NeTZoO    時間: 2015-9-13 08:26

有咩優勢?

貪佢冇保?
$foo 發表於 2015-9-12 23:56

大陸人咩心態,而家你都未明?
佢地有得選擇一定選港版,保用方面你覺得佢無計送黎香港整?
作者: danlau    時間: 2015-9-13 08:29

有得買點解會買港版?

同我地買水貨既心態一樣 平幾舊但SUPPORT 無咁好
作者: NeTZoO    時間: 2015-9-13 08:38

有得買點解會買港版?

同我地買水貨既心態一樣 平幾舊但SUPPORT 無咁好 ...
danlau 發表於 2015-9-13 08:29


唔同
佢地覺得大陸行都信唔過

奶粉,電器都係咁,有行貨都令願選港行
作者: williamtiu    時間: 2015-9-13 08:45

炒唔炒到
作者: kc2wong    時間: 2015-9-13 09:58

舊年差唔多水尾時,大陸AOS有得買而香港冇貨,但我有個大陸同事都寧願比多4~5百托我買部港版,佢話唔鐘意內地版

回覆 16# danlau
作者: kk1000hk    時間: 2015-9-13 10:03

你見d領導個個都口講愛國, 手拎美國護照, 就知道強國人根本冇人信本土野,
益力多, 維他檸檬茶都要用港貨





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2