Board logo

標題: Apple1月減價? [打印本頁]

作者: hang1982    時間: 2014-12-27 18:14     標題: Apple1月減價?

想等減價出部air2
作者: revolver    時間: 2014-12-27 18:58

回覆 1# hang1982


    red fri減價會唔會連埋學生價一齊減~ :o
作者: Ka_Hang    時間: 2014-12-28 13:55

last year cny have 10% discount
作者: lancelotchau    時間: 2014-12-30 21:46

今年聖誕都無app送, Apple慳得就慳, 好可能乜都冇
作者: qawasaxa    時間: 2014-12-30 22:56

今年聖誕都無app送, Apple慳得就慳, 好可能乜都冇
lancelotchau 發表於 2014-12-30 21:46



    唔會掛,, 想 $2000買 mini 2, 16gb..
作者: 學生一名    時間: 2014-12-30 23:28

any iphone 6!?
作者: panda360    時間: 2015-1-1 13:36

Want to buy ipad mini 2.
作者: nelson    時間: 2015-1-1 16:23

唔會掛,, 想 $2000買 mini 2, 16gb..
qawasaxa 發表於 2014-12-30 22:56

肥花成日都有$2000 mini2
作者: qawasaxa    時間: 2015-1-3 09:03

肥花成日都有$2000 mini2
nelson 發表於 2015-1-1 16:23


brand new? go cc sin





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2