Board logo

標題: 關於大家討論嘅sms大法我有d嘢想講 [打印本頁]

作者: 7ye    時間: 2014-12-16 18:33     標題: 關於大家討論嘅sms大法我有d嘢想講

其實咁多人去試個大法不如搵下佢個驗證碼規律做個算碼器出黎。佢肯定係俾個代碼你跟住要你用電話send翻去經過機器運算再俾番個碼你去搶,跟哩個方向去研究,無視佢复sms直接自己算出黎
作者: pk1280    時間: 2014-12-16 18:35

其實咁多人去試個大法不如搵下佢個驗證碼規律做個算碼器出黎。佢肯定係俾個代碼你跟住要你用電話send翻去經 ...
7ye 發表於 2014-12-16 18:33

大部分人都識得呢D野的話就唔洗咁多討論
作者: fatfatman    時間: 2014-12-16 18:39

我地得一百幾十人 , 數據咁小 , 點搵個驗證碼 ?
仲有 Apple 條 key 可能成日變 , 邊有咁易 !
作者: polyfaces    時間: 2014-12-16 20:25

其實咁多人去試個大法不如搵下佢個驗證碼規律做個算碼器出黎。佢肯定係俾個代碼你跟住要你用電話send翻去經 ...
7ye 發表於 2014-12-16 18:33



大家諗多左啦....

人地 random generate 個 reservation code 再 insert 入 database.
仲要係背後有好多台 servers... 你都估唔哂佢全部個 random seed.

如果你搵得到個方法驗證碼規律, 除非你係 insider la
作者: roy05    時間: 2014-12-16 21:09

高度機密
作者: Matthew1991314    時間: 2014-12-16 21:21

有無人有喬布斯大法?
直接搵佢買機最好
作者: henrietta    時間: 2014-12-16 21:28

有無人有喬布斯大法?
直接搵佢買機最好
Matthew1991314 發表於 2014-12-16 21:21

上天堂揾佢
天堂已經出到ip7
作者: Matthew1991314    時間: 2014-12-16 22:20

上天堂揾佢
天堂已經出到ip7
henrietta 發表於 2014-12-16 21:28

仲有tim cook後門出機大法
作者: Phanco    時間: 2014-12-16 22:30

大家諗多左啦....

人地 random generate 個 reservation code 再 insert 入 database.
仲要係背後有 ...
polyfaces 發表於 2014-12-16 20:25

<小學雞方法>將你個SMS code CONCAT一條seed再SHA-2左佢,拿個8位Substring都有排你crack</小學雞方法>
作者: mouseman    時間: 2014-12-16 23:00

no use now, they need to get a flag that you had sent SMS before in order to goto page 3.
作者: 肥矢    時間: 2014-12-17 15:07

你計到出黎, 你唔send sms去都係唔得, 有個hints, apple處理你個sms後, 你再login時會見唔到個ph code
作者: akirto    時間: 2014-12-17 16:11

夠竟有幾多小學雞炒緊iphone?
作者: fatfatman    時間: 2014-12-17 16:37

夠竟有幾多小學雞炒緊iphone?
akirto 發表於 2014-12-17 16:11



What do you meant ??
作者: TomJosh    時間: 2014-12-18 23:04

APPLE 一定CHECK過你有冇SEND SMS 先比你過





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2