Board logo

標題: 百記真係不是做香港人生意 [打印本頁]

作者: cpk    時間: 2014-11-23 10:58     標題: 百記真係不是做香港人生意

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pong169    時間: 2014-11-23 11:02

回覆 1# cpk
想問下係咪全線有貨?
作者: cpk    時間: 2014-11-23 11:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: unix    時間: 2014-11-23 11:18

所以我自己唔會幫襯,我亦叫外國啲親戚唔好去百記買任何嘢。
作者: kk1000hk    時間: 2014-11-23 11:18

數量有限昆強國人去狗衝?
作者: bicycle_bicycle    時間: 2014-11-23 11:24

買一部直接過左兩舊比JOEY
作者: cklee19810419    時間: 2014-11-23 11:29

有無師兄知道百記MARK UP 來賣,係唔係由公司賺盡??
SALES 一蚊佣都無??

蘇寧就聽SALES 講一蚊都無,但會計間舖的總銷售額
作者: bicycle_bicycle    時間: 2014-11-23 11:38

有無師兄知道百記MARK UP 來賣,係唔係由公司賺盡??
SALES 一蚊佣都無??

蘇寧就聽SALES 講一蚊都無,但會 ...
cklee19810419 發表於 2014-11-23 11:29



通常分跑公數私數啦 , 私數我以前朋友做過8500老底之後靠佣

私數既.....一定要SELL埋骨 , 同埋加長保養果D
  
壓力唔細架.......
作者: cklee19810419    時間: 2014-11-23 11:40

通常分跑公數私數啦 , 私數我以前朋友做過8500老底之後靠佣

私數既.....一定要SELL埋骨 , 同埋加長保養 ...
bicycle_bicycle 發表於 2014-11-23 11:38


但是mark up左的 IPHONE 入唔入公數或私數??
還是要連埋附加銷售先會入到數??
作者: gerrardjamie    時間: 2014-11-23 11:53

不嬲都唔去百記買野,貪佢渣打360可以200分當1蚊先至係百記買

平常換野250分先1蚊,當係百記買野打8折
作者: laughing    時間: 2014-11-23 12:15

你而家先知?我無去幾年啦,而家見到都費事入!

ps:狗眼電器鋪!
作者: philip206    時間: 2014-11-23 16:30

旺角f記好似賣哂金色
作者: girl028    時間: 2014-11-23 17:55

當凶宅6+ 16GB賣緊正價時,仍然要6888.....
cpk 發表於 2014-11-23 10:58

有得簡, 以後都唔會再去百記買野!
作者: GoonerPro    時間: 2014-11-23 18:15

不嬲都唔去百記買野,貪佢渣打360可以200分當1蚊先至係百記買

平常換野250分先1蚊,當係百記買野打8折 ...
gerrardjamie 發表於 2014-11-23 11:53



    其實豐澤都可以200分當1蚊
作者: sv13    時間: 2014-11-23 18:24

百記豐澤買電器不嬲貴,冇幫襯好幾年了
作者: wongsinling    時間: 2014-11-23 22:03

百記豐澤買電器不嬲貴,冇幫襯好幾年了
sv13 發表於 2014-11-23 18:24



    豐記百記一律唔會幫襯,又貴又送埋D無謂野
作者: fathang2006    時間: 2014-11-24 02:03

百記豐澤買電器不嬲貴,冇幫襯好幾年了
sv13 發表於 2014-11-23 18:24


人地又要交租,水,電, 又要比Commision Sales, 又要養埋office入面做班人, 係得呢D地方買機係買保障, 要平去細鋪買
作者: gerrardjamie    時間: 2014-11-24 08:16

其實豐澤都可以200分當1蚊
GoonerPro 發表於 2014-11-23 18:15



    真的嗎?
https://www.sc.com/hk/promo/cred ... ds_overview_zh_con4

我見係百記,確實嗎?
我仲有好多分,想買ps4,百記無賣,如果豐澤有,唔洗錢又可以換ps4
作者: joecc    時間: 2014-11-24 09:59

百記 / 豐澤賣 iphone sales 都係冇佣架,百記就逼你買保護套果d先有佣,豐澤就買唔買都係冇,所以開完單好快 d 走

豐澤都話晒可以儲下百佳分,間唔鐘用百佳分可以一蚊一包卡樂D 都算幾好 gei
作者: gerrardjamie    時間: 2014-11-24 10:53

百記 / 豐澤賣 iphone sales 都係冇佣架,百記就逼你買保護套果d先有佣,豐澤就買唔買都係冇,所以開完單好 ...
joecc 發表於 2014-11-24 09:59



    無AWARD,但都計跑數
作者: 肥矢    時間: 2014-11-24 14:01

ft算有d良心, 正價賣apple野
作者: pl8888    時間: 2014-11-24 14:08

無AWARD,但都計跑數
gerrardjamie 發表於 2014-11-24 10:53


百x跑唔到數要罰企街!
作者: cklee19810419    時間: 2014-11-24 14:19

無AWARD,但都計跑數
gerrardjamie 發表於 2014-11-24 10:53



    但是豐澤都計?? 個時新聞講到黃金個分店主管壓力太大睇唔開,個時報紙話APPLE野唔計跑數??
作者: Diamond_Black    時間: 2014-11-24 15:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gerrardjamie    時間: 2014-11-24 15:14

百x跑唔到數要罰企街!
pl8888 發表於 2014-11-24 14:08



    咁旺角依家舖頭冷清清,成間店罰企街都幾有睇頭~~
作者: zaraho814    時間: 2014-11-24 18:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: guppyguppgyuppy    時間: 2014-11-25 00:09

16GB...無出路
作者: skycwc    時間: 2014-11-25 21:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: z888888    時間: 2014-11-25 21:51

自從佢iphone食骨開始,之後又炒價,已經無幫襯過百記買野
以前勁幫襯,1年幫襯左佢幾萬數,入埋會員儲左勁多分

而家張會員卡直頭分數過期得返0分  
作者: ming8k    時間: 2014-11-26 00:06

豐記百記一律唔會幫襯,又貴又送埋D無謂野
wongsinling 發表於 23/11/2014 22:03



    如我需要分期先會幫襯
作者: ming8k    時間: 2014-11-26 00:12

自從佢iphone食骨開始,之後又炒價,已經無幫襯過百記買野
以前勁幫襯,1年幫襯左佢幾萬數,入埋會員儲左勁多分 ...
z888888 發表於 25/11/2014 21:51



    唔搭件豬骨比你地啃,點請得起容小姐呀
作者: WAI2    時間: 2014-11-27 15:04

有得簡, 以後都唔會再去百記買野!
girl028 發表於 2014-11-23 17:55



Me2..........唔想俾錢百記賺
作者: vv123    時間: 2014-11-27 15:29

睇下佢開嗰d位,你估下幾錢租,吃大茶飯的
作者: doraemon24    時間: 2014-12-12 13:36

今日是否炒價?
作者: QANTAS825    時間: 2014-12-14 22:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2