作者: cpk 時間: 2014-11-23 10:58 標題: 百記真係不是做香港人生意
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pong169 時間: 2014-11-23 11:02
回覆 1# cpk
想問下係咪全線有貨?
作者: cpk 時間: 2014-11-23 11:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: unix 時間: 2014-11-23 11:18
所以我自己唔會幫襯,我亦叫外國啲親戚唔好去百記買任何嘢。
作者: kk1000hk 時間: 2014-11-23 11:18
數量有限
昆強國人去狗衝?作者: bicycle_bicycle 時間: 2014-11-23 11:24
買一部直接過左兩舊比JOEY
作者: cklee19810419 時間: 2014-11-23 11:29
有無師兄知道百記MARK UP 來賣,係唔係由公司賺盡??
SALES 一蚊佣都無??
蘇寧就聽SALES 講一蚊都無,但會計間舖的總銷售額
作者: bicycle_bicycle 時間: 2014-11-23 11:38
有無師兄知道百記MARK UP 來賣,係唔係由公司賺盡??
SALES 一蚊佣都無??
蘇寧就聽SALES 講一蚊都無,但會 ...
cklee19810419 發表於 2014-11-23 11:29
通常分跑公數私數啦 , 私數我以前朋友做過8500老底之後靠佣
私數既.....一定要SELL埋骨 , 同埋加長保養果D
壓力唔細架.......
作者: cklee19810419 時間: 2014-11-23 11:40
但是mark up左的 IPHONE 入唔入公數或私數??
還是要連埋附加銷售先會入到數??
作者: gerrardjamie 時間: 2014-11-23 11:53
不嬲都唔去百記買野,貪佢渣打360可以200分當1蚊先至係百記買
平常換野250分先1蚊,當係百記買野打8折
作者: laughing 時間: 2014-11-23 12:15
你而家先知?我無去幾年啦,而家見到都費事入!
ps:狗眼電器鋪!
作者: philip206 時間: 2014-11-23 16:30
旺角f記好似賣哂金色
作者: girl028 時間: 2014-11-23 17:55
有得簡, 以後都唔會再去百記買野!
作者: GoonerPro 時間: 2014-11-23 18:15
其實豐澤都可以200分當1蚊
作者: sv13 時間: 2014-11-23 18:24
百記豐澤買電器不嬲貴,冇幫襯好幾年了
作者: wongsinling 時間: 2014-11-23 22:03
豐記百記一律唔會幫襯,又貴又送埋D無謂野

作者: fathang2006 時間: 2014-11-24 02:03
人地又要交租,水,電, 又要比Commision Sales, 又要養埋office入面做班人, 係得呢D地方買機係買保障, 要平去細鋪買
作者: gerrardjamie 時間: 2014-11-24 08:16
真的嗎?
https://www.sc.com/hk/promo/cred ... ds_overview_zh_con4
我見係百記,確實嗎?
我仲有好多分,想買ps4,百記無賣,如果豐澤有,唔洗錢又可以換ps4
作者: joecc 時間: 2014-11-24 09:59
百記 / 豐澤賣 iphone sales 都係冇佣架,百記就逼你買保護套果d先有佣,豐澤就買唔買都係冇,所以開完單好快 d 走
豐澤都話晒可以儲下百佳分,間唔鐘用百佳分可以一蚊一包卡樂D 都算幾好 gei
作者: gerrardjamie 時間: 2014-11-24 10:53
無AWARD,但都計跑數
作者: 肥矢 時間: 2014-11-24 14:01
ft算有d良心, 正價賣apple野
作者: pl8888 時間: 2014-11-24 14:08
百x跑唔到數要罰企街!

作者: cklee19810419 時間: 2014-11-24 14:19
但是豐澤都計?? 個時新聞講到黃金個分店主管壓力太大睇唔開,個時報紙話APPLE野唔計跑數??
作者: Diamond_Black 時間: 2014-11-24 15:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gerrardjamie 時間: 2014-11-24 15:14
咁旺角依家舖頭冷清清,成間店罰企街都幾有睇頭~~
作者: zaraho814 時間: 2014-11-24 18:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: guppyguppgyuppy 時間: 2014-11-25 00:09
16GB...無出路
作者: skycwc 時間: 2014-11-25 21:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: z888888 時間: 2014-11-25 21:51
自從佢iphone食骨開始,之後又炒價,已經無幫襯過百記買野
以前勁幫襯,1年幫襯左佢幾萬數,入埋會員儲左勁多分
而家張會員卡直頭分數過期得返0分
作者: ming8k 時間: 2014-11-26 00:06
如我需要分期先會幫襯
作者: ming8k 時間: 2014-11-26 00:12
唔搭件豬骨比你地啃,點請得起容小姐呀
作者: WAI2 時間: 2014-11-27 15:04
Me2..........唔想俾錢百記賺
作者: vv123 時間: 2014-11-27 15:29
睇下佢開嗰d位,你估下幾錢租,吃大茶飯的
作者: doraemon24 時間: 2014-12-12 13:36
今日是否炒價?
作者: QANTAS825 時間: 2014-12-14 22:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

