作者: foxkit 時間: 2014-11-22 14:15 標題: AOS都唔開聖誕點送禮?
apple你想點?
12月都來啦
作者: kym.kym 時間: 2014-11-22 14:29
穿IPO就會開
作者: foxkit 時間: 2014-11-22 15:05
穿IPO就會開
kym.kym 發表於 2014-11-22 14:29 [url=/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=32700815&ptid=2145167][/url]
16已穿IPO
作者: kym.kym 時間: 2014-11-22 15:46
我估要等多過十款穿IPO就會開
十二月前機會有八成
作者: foxkit 時間: 2014-11-22 15:52
我估要等多過十款穿IPO就會開
十二月前機會有八成
kym.kym 發表於 2014-11-22 15:46 [url=/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=32701036&ptid=2145167][/url]
我估12月中先有機開AOS
作者: sv13 時間: 2014-11-22 15:55
每日三大都賣咁多機,後門又係咁出,蘋果駛條毛靠士多咩!
作者: foxkit 時間: 2014-11-22 16:01
每日三大都賣咁多機,後門又係咁出,蘋果駛條毛靠士多咩!
sv13 發表於 2014-11-22 15:55 [url=/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=32701070&ptid=2145167][/url]
冇圖冇真相
作者: laumich0139 時間: 2014-11-22 22:57
香港AOS粒select制依然失蹤睇黎真係唔打算短期內開
作者: qawasaxa 時間: 2014-11-24 20:47
仲有甘多機有 水位, 唔開啦
作者: lamlam007 時間: 2014-11-24 21:52
AOS for 新年,有D機既
作者: duedueb 時間: 2014-11-24 21:54
apple store 門口 代言人 收機佬
話買唔到咪幫我買囉,
我地攞正牌 出售
齊色齊款唔洗等
via HKEPC Reader for Android
作者: guppyguppgyuppy 時間: 2014-11-25 00:07
LIKE!
作者: guppyguppgyuppy 時間: 2014-11-25 00:08
永遠都係神話, 一部電子產品, 可以2個月都唔開賣, 但仍然周街有貨, 日日有人買到, 珍系吹鳩象

[/url]