Board logo

標題: CSL特選客戶可以淨機出iphone 6/iphone 6 plus(16GB) [打印本頁]

作者: 冷    時間: 2014-10-31 16:27     標題: CSL特選客戶可以淨機出iphone 6/iphone 6 plus(16GB)

條件:
1)早前出左iphone 6 plan(需要6GB或以上)
2)每個身份証只可以出一部(唔理你出左幾多號碼)
3)要開盒啟用

最後,多謝楷哥
作者: ricky_li02    時間: 2014-10-31 16:36

25/10 已經開始咗..........
作者: mak1016    時間: 2014-10-31 16:38

1010 用戶可以嗎?
作者: 冷    時間: 2014-10-31 16:40

25/10 已經開始咗..........
ricky_li02 發表於 2014-10-31 16:36



    好多人仲未知
作者: 冷    時間: 2014-10-31 16:41

回覆 3# mak1016


    你要去門市問先知附唔附合資格
作者: aleck_choi    時間: 2014-10-31 16:53

要開盒啟用就唔要喇
作者: ricky_li02    時間: 2014-10-31 16:55

回覆 3# mak1016


    1010 客戶...
29號收己收SMS.....出咗機....要開盒....
出咗大16金..
作者: ricky_li02    時間: 2014-10-31 16:56

回覆 6# aleck_choi


    有錢賺都唔要...??
作者: p333    時間: 2014-10-31 17:30

thx for info
作者: p333    時間: 2014-10-31 17:31

點樣check?一定要去門市嗎
作者: aaaaabhk    時間: 2014-10-31 17:46

出左16plus gold...

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: wahwah    時間: 2014-10-31 19:51

本帖最後由 wahwah 於 2014-10-31 20:10 編輯

跑左三間, 終於出到 大金16  

條件3)  睇你靚唔靚仔了...
作者: liok    時間: 2014-10-31 20:12

唔係好明, 這個plan 賣返部機出去有so 的嗎?
作者: beacher    時間: 2014-10-31 20:44

1010 用戶可以嗎?
mak1016 發表於 2014-10-31 16:38



    1010 今日沙田出左
16+ 銀
作者: beacher    時間: 2014-10-31 20:44

要開盒啟用就唔要喇
aleck_choi 發表於 2014-10-31 16:53



    唔洗連PLAN啵今次XD 淨機價.
一部都執6-700
作者: beacher    時間: 2014-10-31 20:45

唔係好明, 這個plan 賣返部機出去有so 的嗎?
liok 發表於 2014-10-31 20:12



   今次唔洗連PLAN, 係淨機 5588/6388
作者: hysan16    時間: 2014-10-31 21:31

今次唔洗連PLAN, 係淨機 5588/6388
beacher 發表於 2014-10-31 20:45


咁好既?!
作者: z888888    時間: 2014-10-31 21:51

買左金plus16,,免條件3
作者: wahwah    時間: 2014-10-31 22:03

買左金plus16,,免條件3
z888888 發表於 2014-10-31 09:51 PM



靚仔....    
作者: z888888    時間: 2014-10-31 22:14

靚仔....
wahwah 發表於 2014-10-31 22:03



    我女友買的,我不是登記本人
作者: liok    時間: 2014-10-31 22:16

今次唔洗連PLAN, 係淨機 5588/6388
beacher 發表於 2014-10-31 20:45


    唔係好明…但唔駛連plan, 第1項點之前出左ip6 plan…?
作者: MobyDick    時間: 2014-10-31 22:21

可以淨機出iphone 6/iphone 6 plus(16GB)

條件:1)早前出左iphone 6 plan(需要6GB或以上)

咁叫出淨機???
作者: hk2054    時間: 2014-10-31 22:28

買第二部iphone??
作者: xingdec    時間: 2014-10-31 22:36

係咪一定要收到SMS先得??
作者: momoko12912    時間: 2014-11-1 01:04

我都理解5到第一項•••
作者: frankiepoon    時間: 2014-11-1 02:18

之前出既係1GB plan, 已賺plan+3000啦
作者: beacher    時間: 2014-11-1 02:34

可以淨機出iphone 6/iphone 6 plus(16GB)

條件:1)早前出左iphone 6 plan(需要6GB或以上)

咁叫出淨機?? ...
MobyDick 發表於 2014-10-31 22:21



    講白D

9月19日(開賣首日), 1010 續左6GB PLAN , 同時出左部 iPhone6+ 128Gold 放左 $18000
* 已經足夠 cover 曬2年月費, 仲有錢落袋

10月31日, 1010 再SD SMS 比我, 話由於之前續左 iPhone Plan(9月19號), 而且係 6GB PLAN 以上,
所以可以用原價, 購買一部 iPhone6/iPhone6+ (16GB) 型號,
所以今日比左 $6388 出左部 iPhone6+ 16GB 銀色
作者: beacher    時間: 2014-11-1 02:34

買第二部iphone??
hk2054 發表於 2014-10-31 22:28



    無錯
作者: beacher    時間: 2014-11-1 02:35

之前出既係1GB plan, 已賺plan+3000啦
frankiepoon 發表於 2014-11-1 02:18



    之前既 6GB PLAN 已賺plan+3000UP
再+埋今日賺既700
作者: ricky_li02    時間: 2014-11-1 03:25

講白D

9月19日(開賣首日), 1010 續左6GB PLAN , 同時出左部 iPhone6+ 128Gold 放左 $18000
* 已 ...
beacher 發表於 2014-11-1 02:34



    師兄,你第一日邊到賣到$18000?
我都是大128金,只是賣到$16000
作者: beacher    時間: 2014-11-1 03:55

師兄,你第一日邊到賣到$18000?
我都是大128金,只是賣到$16000
ricky_li02 發表於 2014-11-1 03:25



    第1日就正囉...
2部 128+ Gold, (24000@1) 上網放比人
1部 128+ Gold, (21000@1) 上網放比人
1部 128+ Gold, (18000@1) ST 放
1部 128+ Gold, (17500@1) ST 放 開左盒
1部 16+ Gold, (14500@1) ST 放 開左盒
作者: xingdec    時間: 2014-11-1 07:28

講白D

9月19日(開賣首日), 1010 續左6GB PLAN , 同時出左部 iPhone6+ 128Gold 放左 $18000
* 已 ...
beacher 發表於 2014-11-1 02:34



要續約客先有?? 新客有冇份?? 我都係第一日係1010出機, 不過新客, 冇收到呢D SMS
作者: laumich0139    時間: 2014-11-1 07:33

回覆 30# ricky_li02


第一日我嚮ST 頂樓賣到$18000
128灰, 128金都做到呢個價

另一部$23000比左個用家
作者: MobyDick    時間: 2014-11-1 07:54

講白D

9月19日(開賣首日), 1010 續左6GB PLAN , 同時出左部 iPhone6+ 128Gold 放左 $18000
* 已 ...
beacher 發表於 2014-11-1 02:34


I renewed my 1010 plan on Sept 18 (multi-sim plan value HKD560 per month).
No offer for my kind of plan is a bit sucks (1010).
(But I don't want 16G anyway, but that's another thing!)
作者: philip206    時間: 2014-11-1 07:54

死人csl 10月先比機我
作者: ricky_li02    時間: 2014-11-1 08:20

回覆 33# laumich0139


    我是台機
第一日出咗台機都是賣到
128+ 2金2銀都是先達放
$16000 到.....可能我下午放
作者: ricky_li02    時間: 2014-11-1 08:22

回覆 33# laumich0139


    原封?
作者: laumich0139    時間: 2014-11-1 08:24

回覆  laumich0139


    我是台機
第一日出咗台機都是賣到
128+ 2金2銀都是先達放
$16000 到.....可能我 ...
ricky_li02 發表於 2014-11-1 08:20



我好似近5點左右先放
回覆 37# ricky_li02


IR機
作者: ricky_li02    時間: 2014-11-1 08:25

回覆 33# laumich0139


    台機or 原封?
作者: beacher    時間: 2014-11-1 09:02

回覆  laumich0139


    原封?
ricky_li02 發表於 2014-11-1 08:22



    我都係有一部台機, 18000 扣500 開盒
作者: beacher    時間: 2014-11-1 09:06

I renewed my 1010 plan on Sept 18 (multi-sim plan value HKD560 per month).
No offer for my kind o ...
MobyDick 發表於 2014-11-1 07:54



(multi-sim plan) you hit the main point,
the promotion just applied to iPhone Plan
作者: frankiepoon    時間: 2014-11-1 11:26

本帖最後由 frankiepoon 於 2014-11-1 11:29 編輯
之前既 6GB PLAN 已賺plan+3000UP
再+埋今日賺既700
beacher 發表於 2014-11-1 02:35

要出到128大先得ga, 我16大ja
作者: frankiepoon    時間: 2014-11-1 11:27

第1日就正囉...
2部 128+ Gold, (24000@1) 上網放比人
1部 128+ Gold, (21000@1) 上網放比人
1部 12 ...
beacher 發表於 2014-11-1 03:55

Ching第一日賺幾皮wor
作者: hysan16    時間: 2014-11-1 12:24

講白D

9月19日(開賣首日), 1010 續左6GB PLAN , 同時出左部 iPhone6+ 128Gold 放左 $18000
* 已 ...
beacher 發表於 2014-11-1 02:34


有SMS先有?
作者: wahwah    時間: 2014-11-1 12:40

打個電話上台問有幾難有幾辛苦?!  
幫你 check 邊間有貨 留埋機俾你好唔好?!

建議樓主 del 左個 post 去...
作者: 冷    時間: 2014-11-1 12:57

做乜個個都講番第一日
作者: 冷    時間: 2014-11-1 13:15

回覆 45# wahwah


    唔洗DEL啦
    原來好多人唔知
作者: laughing    時間: 2014-11-2 16:57

本帖最後由 laughing 於 2014-11-2 17:07 編輯

成功買左大金16,細機無貨,但要開封

ps:無收過sms
作者: 逆襲のAMD    時間: 2014-11-2 18:24

回覆 48# laughing
請問123係咪一定要繳活?
繳活左就無得SH
作者: laughing    時間: 2014-11-2 18:44

回覆  laughing
請問123係咪一定要繳活?
繳活左就無得SH
逆襲のAMD 發表於 2014-11-2 18:24


要激活
作者: 逆襲のAMD    時間: 2014-11-2 19:02

回覆 50# laughing
咁Ching要放就要快, 昨晚敦左部星期三攞嘅123免上台sg16, 放得遲右啲估計放少左$50
作者: laughing    時間: 2014-11-2 19:32

本帖最後由 laughing 於 2014-11-2 19:38 編輯
回覆  laughing
咁Ching要放就要快, 昨晚敦左部星期三攞嘅123免上台sg16, 放得遲右啲估計放少左$50 ...
逆襲のAMD 發表於 2014-11-2 19:02


今日即買即賣下午5點放比瑩瑩$7030

ps:要睇單
作者: 77789    時間: 2014-11-2 20:24

本帖最後由 77789 於 2014-11-2 20:26 編輯
今日即買即賣下午5點放比瑩瑩$7030

ps:要睇單
laughing 發表於 2014-11-2 19:32


邊間門巿?明天去出
PM我,唔該c兄
作者: wahwah    時間: 2014-11-2 20:33

要激活
laughing 發表於 2014-11-2 06:44 PM



你唔夠靚仔  
作者: laughing    時間: 2014-11-2 20:34

邊間門巿?明天去出
PM我,唔該c兄
77789 發表於 2014-11-2 20:24


mk csl.旗艦店,上樓上拎飛仔問

係csl.唔係pccw-hkt,銀城果條街
作者: laughing    時間: 2014-11-2 20:35

你唔夠靚仔
wahwah 發表於 2014-11-2 20:33


yes
作者: 逆襲のAMD    時間: 2014-11-2 23:52

回覆 56# laughing

夠靚仔可以開盒唔繳活?  分店經理話唔得
作者: monster2016    時間: 2014-11-3 00:22

回覆 52# laughing


    CHING 係味用緊高用量PLAN 而又無出過IP6都能出到>?
作者: laughing    時間: 2014-11-3 00:27

回覆  laughing


    CHING 係味用緊高用量PLAN 而又無出過IP6都能出到>?
monster2016 發表於 2014-11-3 00:22


你唔識睇中文?樓主打咩你唔識睇?

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: fung147    時間: 2014-11-3 22:30

要出過plan先得
作者: hysan16    時間: 2014-11-4 14:04

可惜16GB唔夠用, 如果唔係都想出部用
作者: laughing    時間: 2014-11-4 19:18

可惜16GB唔夠用, 如果唔係都想出部用
hysan16 發表於 2014-11-4 14:04


出部賣汁番幾舊水都好呀
作者: KK249    時間: 2014-11-6 21:08

Thank you c hing for your information, I renewed my contract with a 6 plus 64G and a 6G plan last month,  I walk-in csl wanchai shop this afternoon and bought one iphone6 16G gold, then sell it right away at ST, got a few hundred profit, so happy!
作者: hihihi123hk    時間: 2014-11-7 13:55

得幾舊水 ,我留quota 等遲啲有無機會出64





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2