作者: k2036 時間: 2014-10-31 11:52 標題: 數碼通訂左6 plus 128 gold
本帖最後由 k2036 於 2014-10-31 12:03 編輯
佢叫我出機但我已經第二度上台了, 比左500訂, 可以點做好? 佢可以轉名, 有冇人想要?
作者: nelson 時間: 2014-10-31 11:59
我都係一樣情況 尋日收到通知可以出機大金128.............
作者: aleck_choi 時間: 2014-10-31 14:21
唔出就蝕5百, 出佢個超貴 plan 就蝕得仲多

作者: nelson 時間: 2014-10-31 14:32
我諗緊出個2.5GB plan比屋企人用
( 13524 - 500 - 9200 ) / 24 = $159
作者: ccl4 時間: 2014-10-31 14:32
咁貴既plan邊有人幫你接貨,仲要大機今日跌晒價

作者: aleck_choi 時間: 2014-10-31 16:34
數碼通開盒及已啟動都放到 $9200?
作者: nelson 時間: 2014-10-31 16:34
尋日先放完一部
肥花9000一定放到 9200問多幾個就得
當然 要即日放或隔日放
激活左成個星期當然無咁高
作者: aleck_choi 時間: 2014-10-31 16:40
本帖最後由 aleck_choi 於 2014-10-31 16:41 編輯
祝你好運, 今日大金128, 未開盒收都無 $9200 (Iphone4HongKong) 當然 肥花會有人收高些
作者: nelson 時間: 2014-10-31 16:41
本帖最後由 nelson 於 2014-10-31 19:24 編輯
最後賣左個QUOTA執番300蚊
作者: k2036 時間: 2014-10-31 23:15
未有人買我個QUOTA...
作者: nelson 時間: 2014-10-31 23:21
我o係肥花放
想收番$500無可能
$200唔難
作者: k2036 時間: 2014-11-1 03:20
試下先 thx
作者: hkepcover 時間: 2014-11-1 19:07
有無ching 要 6+金 64GB QUOTA?
作者: hkepcover 時間: 2014-11-3 00:47
轉quota使唔使俾轉名費?
作者: endles 時間: 2014-11-3 17:18
有 SMV 大銀 64G quota 放, please pm
作者: nelson 時間: 2014-11-3 17:28
no need

