Board logo

標題: 數碼通訂左6 plus 128 gold [打印本頁]

作者: k2036    時間: 2014-10-31 11:52     標題: 數碼通訂左6 plus 128 gold

本帖最後由 k2036 於 2014-10-31 12:03 編輯

佢叫我出機但我已經第二度上台了, 比左500訂, 可以點做好? 佢可以轉名, 有冇人想要?
作者: nelson    時間: 2014-10-31 11:59

我都係一樣情況 尋日收到通知可以出機大金128.............
作者: aleck_choi    時間: 2014-10-31 14:21

唔出就蝕5百, 出佢個超貴 plan 就蝕得仲多
作者: nelson    時間: 2014-10-31 14:32

唔出就蝕5百, 出佢個超貴 plan 就蝕得仲多
aleck_choi 發表於 2014-10-31 14:21

我諗緊出個2.5GB plan比屋企人用

( 13524 - 500 - 9200 ) / 24 = $159
作者: ccl4    時間: 2014-10-31 14:32

咁貴既plan邊有人幫你接貨,仲要大機今日跌晒價
作者: aleck_choi    時間: 2014-10-31 16:34

我諗緊出個2.5GB plan比屋企人用

( 13524 - 500 - 9200 ) / 24 = $159
nelson 發表於 2014-10-31 14:32


數碼通開盒及已啟動都放到 $9200?
作者: nelson    時間: 2014-10-31 16:34

數碼通開盒及已啟動都放到 $9200?
aleck_choi 發表於 2014-10-31 16:34

尋日先放完一部
肥花9000一定放到 9200問多幾個就得

當然 要即日放或隔日放
激活左成個星期當然無咁高
作者: aleck_choi    時間: 2014-10-31 16:40

本帖最後由 aleck_choi 於 2014-10-31 16:41 編輯
尋日先放完一部
肥花9000一定放到 9200問多幾個就得

當然 要即日放或隔日放
激活左成個星期當然無咁高 ...
nelson 發表於 2014-10-31 16:34


祝你好運, 今日大金128, 未開盒收都無 $9200 (Iphone4HongKong) 當然 肥花會有人收高些
作者: nelson    時間: 2014-10-31 16:41

本帖最後由 nelson 於 2014-10-31 19:24 編輯
祝你好運, 今日大金128, 未開盒都無 $9200
aleck_choi 發表於 2014-10-31 16:40

最後賣左個QUOTA執番300蚊
作者: k2036    時間: 2014-10-31 23:15

最後賣左個QUOTA執番300蚊
nelson 發表於 2014-10-31 16:41


未有人買我個QUOTA...
作者: nelson    時間: 2014-10-31 23:21

未有人買我個QUOTA...
k2036 發表於 2014-10-31 23:15

我o係肥花放
想收番$500無可能

$200唔難
作者: k2036    時間: 2014-11-1 03:20

我o係肥花放
想收番$500無可能

$200唔難
nelson 發表於 2014-10-31 23:21


試下先 thx
作者: hkepcover    時間: 2014-11-1 19:07

有無ching 要 6+金 64GB QUOTA?
作者: hkepcover    時間: 2014-11-3 00:47

我o係肥花放
想收番$500無可能

$200唔難
nelson 發表於 2014-10-31 23:21



    轉quota使唔使俾轉名費?
作者: endles    時間: 2014-11-3 17:18

有 SMV 大銀 64G quota 放, please pm
作者: nelson    時間: 2014-11-3 17:28

轉quota使唔使俾轉名費?
hkepcover 發表於 2014-11-3 00:47

no need





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2