Board logo

標題: 有冇師兄知APPLE係咪改左野? [打印本頁]

作者: rt6688    時間: 2014-10-22 12:43     標題: 有冇師兄知APPLE係咪改左野?

有冇師兄知APPLE係咪改左野?
作者: chungbhsc2    時間: 2014-10-22 12:47

似係... 好多隻BOT死左... 定係俾人ban IP... 無人知...
作者: bbqbm    時間: 2014-10-22 14:04

無事喎, 改左D咩?
作者: rt6688    時間: 2014-10-22 14:15

回覆 3# bbqbm

用棍波?
作者: bbqbm    時間: 2014-10-22 14:21

回覆 4# rt6688


    唔係, 用緊BOT但同平常一樣無分別
作者: rt6688    時間: 2014-10-22 14:24

回覆 5# bbqbm


    check PM!thx!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2