作者: rt6688 時間: 2014-10-22 12:43 標題: 有冇師兄知APPLE係咪改左野?
有冇師兄知APPLE係咪改左野?
作者: chungbhsc2 時間: 2014-10-22 12:47
似係... 好多隻BOT死左... 定係俾人ban IP... 無人知...
作者: bbqbm 時間: 2014-10-22 14:04
無事喎, 改左D咩?
作者: rt6688 時間: 2014-10-22 14:15
回覆 3# bbqbm
用棍波?
作者: bbqbm 時間: 2014-10-22 14:21
回覆 4# rt6688
唔係, 用緊BOT但同平常一樣無分別
作者: rt6688 時間: 2014-10-22 14:24
回覆 5# bbqbm
check PM!thx!
