Board logo

標題: iReserve 有冇人試過遲到都俾/唔俾拎機? [打印本頁]

作者: sophinic    時間: 2014-10-21 15:35     標題: iReserve 有冇人試過遲到都俾/唔俾拎機?

本帖最後由 sophinic 於 2014-10-22 09:49 編輯

遲幾多?
俾唔俾拎?

我今日按左 1700-1800
但係我今日都要 OT... 睇來最快要 1840 先到


[2014/10/22 09:49 Update]
昨天遲左十五分鐘, 成功拎左
乜都無問

作者: cool4u_hk    時間: 2014-10-21 15:44

正常+ - 15 min

試過 遲35min 但個時佔中
所以你試下話佔中塞車
應該比你
作者: leocoker    時間: 2014-10-21 15:46

我試左2-3次都遲 30MINS 以上 (無計, IFC 同CWB 好遠)
但都比我拎~
作者: sumandy    時間: 2014-10-21 15:47

有人試過唔得. 30分鐘都死
作者: mwsummerma    時間: 2014-10-21 15:50

回覆 1# sophinic


    頭先遲左約15mins 加埋排隊30mins都比拎cwb
作者: sophinic    時間: 2014-10-21 15:50

正常+ - 15 min

試過 遲35min 但個時佔中
所以你試下話佔中塞車
應該比你
cool4u_hk 發表於 2014-10-21 15:44



唯有都係搏...
今日屋企人拎機...
作者: light0819x    時間: 2014-10-21 15:52

回覆  sophinic


    頭先遲左約15mins 加埋排隊30mins都比拎cwb
mwsummerma 發表於 2014-10-21 15:50


岩岩母親遲30MIN到衣家仲排緊 CWB
但個STAFF講左話有可能會無

聽天由命..
作者: light0819x    時間: 2014-10-21 16:02

好滾動.. 拎到了
剛好遲到1個小時內完成
但再耐D真係唔敢包
作者: alex_5111    時間: 2014-10-21 16:18

試過遲50分鐘,得左
作者: goconnect    時間: 2014-10-21 16:27

No problem +!!

unless the record is clear~

Except 籃精靈 play u~~
作者: danny9428    時間: 2014-10-21 19:24

門口問時間你唔好理咩答係(果個時段)就得 唔好理佢/自首
因為佢地會擋遲到既人
作者: 姆明先生    時間: 2014-10-21 20:14

其實....藍精靈嚴格執行過濾~
但之後個証件同電話, 又冇Release 返....佢地自己碌卡買返去放, 有冇人知
作者: tom156    時間: 2014-10-21 23:34

今日係FW攞機,遲左50分鐘,都拎到
作者: waihin    時間: 2014-10-21 23:38

試過遲左2個鐘都攞到
作者: kit294    時間: 2014-10-22 08:08

今日係FW攞機,遲左50分鐘,都拎到
tom156 發表於 2014-10-21 23:34



真係得???
作者: hihihi123hk    時間: 2014-10-22 08:15

其實....藍精靈嚴格執行過濾~
但之後個証件同電話, 又冇Release 返....佢地自己碌卡買返去放, 有冇人知:red ...
姆明先生 發表於 2014-10-21 20:14



    咁多隻 藍精靈 , 好難自己落格喎
作者: x86sniper    時間: 2014-10-22 08:34

IFC試過可同藍精靈講 hold唔記得一定兩個鐘
作者: tom156    時間: 2014-10-22 08:59

回覆 15# kit294
得啊
作者: yoyoking    時間: 2014-10-22 18:52

今日FW遲半個鐘,冇藍精靈,得保安,問左係咪預約就放行





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2