Board logo

標題: 大家點睇D人濫用ARS14日無條件退款 [打印本頁]

作者: Yodobashi    時間: 2014-10-10 09:34     標題: 大家點睇D人濫用ARS14日無條件退款

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Yodobashi    時間: 2014-10-10 09:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 黑膠漿    時間: 2014-10-10 09:47

自己唔做就算啦理唔到人咁多
作者: cpk    時間: 2014-10-10 09:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Yodobashi    時間: 2014-10-10 09:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 黑膠漿    時間: 2014-10-10 09:56

不過,如果班炒家再玩串啲,生果會繼續修例,到時ARS都要收手續費時,千萬不要怪人
現在好多條款已經俾炒家 ...
cpk 發表於 2014-10-10 09:52


aos已經玩串左
原先都係100%退
作者: cpk    時間: 2014-10-10 10:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: laumich0139    時間: 2014-10-10 10:08

咁本身AOS都要搵多次courier上門回收件貨有成本...
有濫用情況就基於用者自付原則要自己付費我又明
外國好多商鋪都係有退款機制比人任退...
作者: freezer    時間: 2014-10-10 10:14

Yodobashi 發表於 2014-10-10 09:37



    依條油炒機炒到傻左,之前話佔中班學生阻住佢炒機添。
作者: cpk    時間: 2014-10-10 10:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: koli    時間: 2014-10-10 10:22

依條油炒機炒到傻左,之前話佔中班學生阻住佢炒機添。
freezer 發表於 2014-10-10 10:14
小弟都覺佔中整到個價咁快降
作者: cpk    時間: 2014-10-10 10:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 50144    時間: 2014-10-10 10:30

小弟都覺佔中整到個價咁快降
koli 發表於 2014-10-10 10:22


I don't know if occupy central has any affect on the iPhone resale price but I am sure this is not the only reason. Even if it does, it doesn't affect me much. What I care more is they blocked the main road, causing buses to reroute and bus stations being cancelled.
作者: ltsp    時間: 2014-10-10 10:31

本帖最後由 ltsp 於 2014-10-10 10:32 編輯
咁本身AOS都要搵多次courier上門回收件貨有成本...
有濫用情況就基於用者自付原則要自己付費我又明
外國好 ...
laumich0139 發表於 2014-10-10 10:08



好耐好耐之前Retail Store如果有未開封貨退回都會放返上架賣,但後來試過賣返俾個客先知道入面部機開過,可能係先達翻pack貨之後,以後任何退機就算未開封都要開封驗下入面係咪真係有機,而且唔可以再放返上架,只可退返廠做翻新機/零件機。

亦有好多人偷偷地換哂部iPhone入面啲零件,然後拎去Genius Bar一換一,所以亦搞到後期真係要擺低部機慢慢拆機check真再整,令用家受害。呢一兩年仲離譜,啲大陸人book哂啲維修session嚟炒,結果而家book整機個步驟複雜咗好多,都係多得香港Store同大陸Store搞壞哂啲規矩。
作者: cpk    時間: 2014-10-10 10:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rogertse    時間: 2014-10-10 10:37

同意
作者: laumich0139    時間: 2014-10-10 10:39

好耐好耐之前Retail Store如果有未開封貨退回都會放返上架賣,但後來試過賣返俾個客先知道入面部機開過 ...
ltsp 發表於 2014-10-10 10:31



上年iPad Air 燶左, 我同朋友拎返去FW退, 全部原封無開
朋友既wifi16要介開盒睇下有無花, 崩
反而我部LTE16就即刻返入倉, 我覺得似restock即刻拎出黎賣
作者: Yodobashi    時間: 2014-10-10 10:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2014-10-10 10:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvintree    時間: 2014-10-10 10:54

炒機還炒機
濫用無條件退款同蝗蟲有咩分別?

唔好話要試
個post一開始已經講明係用住6先後退再買plus la

況且舖入面大把機都試唔到
一定要用14日去試?

同埋又會增加籃精靈工作量
所以佢地憎炒家係有原因
作者: cpk    時間: 2014-10-10 11:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: freezer    時間: 2014-10-10 11:02

你唔係講我呀
Yodobashi 發表於 2014-10-10 10:42


http://h2.hkepc.com/forum/viewth ... amp;authorid=288737
[attach]1724343[/attach]
自己睇
作者: Yodobashi    時間: 2014-10-10 11:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 戀人未滿    時間: 2014-10-10 11:13

少年喲,人無恥,則無敵。

題外話:樓主一日成8個回覆
作者: Yodobashi    時間: 2014-10-10 11:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nelson    時間: 2014-10-10 11:46

本帖最後由 nelson 於 2014-10-10 11:54 編輯
炒機還炒機
濫用無條件退款同蝗蟲有咩分別?

唔好話要試
個post一開始已經講明係用住6先後退再買plus la

...
calvintree 發表於 2014-10-10 10:54

我係話用住6先 等plus可以walk in再買plus 比較
apple既14日無條件refund原意就係比買家一段試用期睇下邊部岩自己
假如你對購買的 iPhone 不完全滿意,你可以在購貨後 14 日內退還完好無缺的 iPhone 以取得退款
佢出得呢個policy 就預左多左workload 天才workload多左又入買家數?

「唔好話要試 ?」 << 你地有無睇到好多人揀唔到買6定6+ ?

你地成日口口聲聲話有display比你任試  
你試到 6+ o係巴士/地鐵繁忙時間單手使用情況 ?
你試到 6 既電量夠唔夠用一日 ?

我完全睇唔出咁樣叫濫用 呢個係apple比消費者既權利
以我理解係你不斷重覆買完又退退完又買先係濫用
作者: Yodobashi    時間: 2014-10-10 11:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 戀人未滿    時間: 2014-10-10 12:01

回覆 25# Yodobashi
邊到唔明
作者: kawa_bank    時間: 2014-10-10 12:05

回覆 26# nelson


    我諗好d講句啦
法理上係okay,道德上未必人人buy姐
作者: philipsphilips    時間: 2014-10-10 12:09

其實炒得機... 就預左會有風險...
濫用退機係好明顯會影響其他真正用家...
作者: nelson    時間: 2014-10-10 12:12

本帖最後由 nelson 於 2014-10-10 14:05 編輯
回覆  nelson


    我諗好d講句啦
法理上係okay,道德上未必人人buy姐
kawa_bank 發表於 2014-10-10 12:05

AOS 退機一定係炒家 蟹左我都覺得要收15%係抵死 唔係apple連courier都蝕埋
ARS 退機好明顯係用家  我又唔係買10部退10部 買2部比較再退1部  咁都唔道德 ?
作者: Yodobashi    時間: 2014-10-10 12:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nelson    時間: 2014-10-10 12:22

有人自己講過唔認
"  我本身都係想試曬6同6+ 睇下邊部岩自己多D 再退一部  " ...
Yodobashi 發表於 2014-10-10 12:12

我的確係咁講 so ?
要我講幾多次 o係display係試唔到實際使用情況

你地係真正用家 我唔係 ????
作者: kawa_bank    時間: 2014-10-10 12:28

回覆 31# nelson


    我指係佢既意思
呢樣野人人準則唔同
例如universal suffage
作者: nelson    時間: 2014-10-10 12:31

回覆  nelson


    我指係佢既意思
呢樣野人人準則唔同
例如universal suffage
kawa_bank 發表於 2014-10-10 12:28

觀點與角度問題 我認真了
作者: yottamug    時間: 2014-10-10 12:33

回覆  calvintree
所以且看上次iPad一開波即死後仲有冇人敢試?
iP6個炒賣週期都比上代短好多,不過生果死 ...
cpk 發表於 2014-10-10 11:01


飢餓營銷 ??
得 香港/新加坡 冇 AOS, 大陸都係 3-4 星期
作者: cpk    時間: 2014-10-10 12:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liok    時間: 2014-10-10 12:48

其實我又唔覺得有問題, 講真香港蘋果的銷售量根本超過9成都比炒家的, 即係佢只係為炒而生, 咁炒家當然就係以最大利益作為前題, 有甚麼問題?
作者: gerrardjamie    時間: 2014-10-10 13:01

其實我又唔覺得有問題, 講真香港蘋果的銷售量根本超過9成都比炒家的, 即係佢只係為炒而生, 咁炒家當然就 ...
liok 發表於 2014-10-10 12:48



    咁又唔係咁講,都係果句,輸打贏要,比你賺十萬,最後5萬,輸500,D人都要發爛渣濫用退貨大有人在
對真正用家黎講真係有影響.

反而NELSON我又幾認同佢,摸兩摸就真係試唔足部機,係美國,大把人有退機情況,唔係邊有咁多refurb...
唔試幾日真係好難試得清楚,當然,D人如果只打電話既唔計

另外想講下有內地人...就會有濫用....依家內地人真係濫用服務到不得了
國家仲要零售做三包,知唔知咩係三包,唔知去search下D條款...

我係外商,去中國賣野...老虎蟹都要定高D價錢...唔係既話真係蝕死蝕跳樓......

買件衫,買對鞋,3個月內爛左/有問題,商家要維修或換對新或退錢.....
電子野又係.........14日換新,30日內唔知點.90日內都可以退款....

依家大陸人更加濫用.....
作者: hkbpc    時間: 2014-10-10 13:08

咁岩有次想買mba, 但無得裝apps 真係好難試
作者: 黑膠漿    時間: 2014-10-10 13:36

咁又唔係咁講,都係果句,輸打贏要,比你賺十萬,最後5萬,輸500,D人都要發爛渣濫用退貨大有人在
對真正 ...
gerrardjamie 發表於 2014-10-10 13:01

我睇法係
當初真心係買黎自用
咩原因都好
退貨都冇問題
但係買黎炒d
根本自己已經違反人地policy
仲學咩人講policy

作者: Yodobashi    時間: 2014-10-10 13:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwongoc_1016    時間: 2014-10-10 13:47

炒家原封無開咁退Apple都可以即刻賣返出去,反而有啲"用家"開盒試十四日之後退返俾Apple就真係PK。
作者: 黑膠漿    時間: 2014-10-10 13:49

炒家原封無開咁退Apple都可以即刻賣返出去,反而有啲"用家"開盒試十四日之後退返俾Apple就真係PK。 ...
kwongoc_1016 發表於 2014-10-10 13:47

原封退都要開機check
點知你會唔會翻pack泥膠機
作者: kym.kym    時間: 2014-10-10 13:56

dna問題
作者: gerrardjamie    時間: 2014-10-10 14:17

dna問題
kym.kym 發表於 2014-10-10 13:56



    中國依家國家3包後...........大陸炒家無限屈機..
作者: Yodobashi    時間: 2014-10-10 14:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kym.kym    時間: 2014-10-10 14:35

以前香港屈LL機月入百萬,蘋果跟住先收晒外判皮
作者: kym.kym    時間: 2014-10-10 14:36

當年smt d單收二百一張
作者: EvilKo    時間: 2014-10-10 14:50

外國人 culture 黎到香港變左做無道德,真係笑大人個口


有冇諗過,係香港仲係行貨物出門恕不退換其間,外國早就著重消費權益,比香港走得更遠了?
作者: gerrardjamie    時間: 2014-10-10 15:00

外國人 culture 黎到香港變左做無道德,真係笑大人個口


有冇諗過,係香港仲係行貨物出門恕不退換其間,外 ...
EvilKo 發表於 2014-10-10 14:50



    兩睇啦,好似我朋友咁,買件衫,1000蚊加紙...著左一次羅去退....
有朋友個表弟夜晚學校有晚會,買套800美金著一晚,著到臭哂,第2招羅去退

咁算唔算係走得更遠??
作者: Uniqlo    時間: 2014-10-10 15:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Uniqlo    時間: 2014-10-10 15:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EvilKo    時間: 2014-10-10 16:13

兩睇啦,好似我朋友咁,買件衫,1000蚊加紙...著左一次羅去退....
有朋友個表弟夜晚學校有晚會,買套800 ...
gerrardjamie 發表於 2014-10-10 15:00



哈哈,外國好多人都係咁做。
作者: gerrardjamie    時間: 2014-10-10 16:28

哈哈,外國好多人都係咁做。
EvilKo 發表於 2014-10-10 16:13



    係...我朋友搞笑,著住件衫去返間店行,之後退,職員話唔得,話見過佢係度著過,朋友去第二間分店即刻退左錢,女仔黎
作者: citibatter    時間: 2014-10-10 21:39

打開門口做生意,條款係佢自己訂的。有乜話 abuse 唔 abuse?
作者: zoin0000    時間: 2014-10-10 21:46

自己睇
freezer 發表於 2014-10-10 11:02


佢本身唔是好人,你如果有睇開佢點玩IR





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2