作者: Yodobashi 時間: 2014-10-10 09:34 標題: 大家點睇D人濫用ARS14日無條件退款
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Yodobashi 時間: 2014-10-10 09:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 黑膠漿 時間: 2014-10-10 09:47
自己唔做就算啦理唔到人咁多
作者: cpk 時間: 2014-10-10 09:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Yodobashi 時間: 2014-10-10 09:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 黑膠漿 時間: 2014-10-10 09:56
aos已經玩串左
原先都係100%退
作者: cpk 時間: 2014-10-10 10:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: laumich0139 時間: 2014-10-10 10:08
咁本身AOS都要搵多次courier上門回收件貨有成本...
有濫用情況就基於用者自付原則要自己付費我又明
外國好多商鋪都係有退款機制比人任退...
作者: freezer 時間: 2014-10-10 10:14
依條油炒機炒到傻左,之前話佔中班學生阻住佢炒機添。
作者: cpk 時間: 2014-10-10 10:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: koli 時間: 2014-10-10 10:22
小弟都覺佔中整到個價咁快降
作者: cpk 時間: 2014-10-10 10:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 50144 時間: 2014-10-10 10:30
I don't know if occupy central has any affect on the iPhone resale price but I am sure this is not the only reason. Even if it does, it doesn't affect me much. What I care more is they blocked the main road, causing buses to reroute and bus stations being cancelled.
作者: ltsp 時間: 2014-10-10 10:31
本帖最後由 ltsp 於 2014-10-10 10:32 編輯
好耐好耐之前Retail Store如果有未開封貨退回都會放返上架賣,但後來試過賣返俾個客先知道入面部機開過,可能係先達翻pack貨之後,以後任何退機就算未開封都要開封驗下入面係咪真係有機,而且唔可以再放返上架,只可退返廠做翻新機/零件機。
亦有好多人偷偷地換哂部iPhone入面啲零件,然後拎去Genius Bar一換一,所以亦搞到後期真係要擺低部機慢慢拆機check真再整,令用家受害。呢一兩年仲離譜,啲大陸人book哂啲維修session嚟炒,結果而家book整機個步驟複雜咗好多,都係多得香港Store同大陸Store搞壞哂啲規矩。
作者: cpk 時間: 2014-10-10 10:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rogertse 時間: 2014-10-10 10:37
同意
作者: laumich0139 時間: 2014-10-10 10:39
上年iPad Air 燶左, 我同朋友拎返去FW退, 全部原封無開
朋友既wifi16要介開盒睇下有無花, 崩
反而我部LTE16就即刻返入倉, 我覺得似restock即刻拎出黎賣

作者: Yodobashi 時間: 2014-10-10 10:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk 時間: 2014-10-10 10:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvintree 時間: 2014-10-10 10:54
炒機還炒機
濫用無條件退款同蝗蟲有咩分別?
唔好話要試
個post一開始已經講明係用住6先後退再買plus la
況且舖入面大把機都試唔到
一定要用14日去試?
同埋又會增加籃精靈工作量
所以佢地憎炒家係有原因
作者: cpk 時間: 2014-10-10 11:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: freezer 時間: 2014-10-10 11:02
http://h2.hkepc.com/forum/viewth ... amp;authorid=288737
[attach]1724343[/attach]
自己睇
作者: Yodobashi 時間: 2014-10-10 11:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 戀人未滿 時間: 2014-10-10 11:13
少年喲,人無恥,則無敵。
題外話:樓主一日成8個回覆
作者: Yodobashi 時間: 2014-10-10 11:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nelson 時間: 2014-10-10 11:46
本帖最後由 nelson 於 2014-10-10 11:54 編輯
我係話用住6先 等plus可以walk in再買plus 比較
apple既14日無條件refund原意就係比買家一段試用期睇下邊部岩自己
假如你對購買的 iPhone 不完全滿意,你可以在購貨後 14 日內退還完好無缺的 iPhone 以取得退款
佢出得呢個policy 就預左多左workload 天才workload多左又入買家數?
「唔好話要試 ?」 << 你地有無睇到好多人揀唔到買6定6+ ?
你地成日口口聲聲話有display比你任試
你試到 6+ o係巴士/地鐵繁忙時間單手使用情況 ?
你試到 6 既電量夠唔夠用一日 ?
我完全睇唔出咁樣叫濫用 呢個係apple比消費者既權利
以我理解係你不斷重覆買完又退退完又買先係濫用
作者: Yodobashi 時間: 2014-10-10 11:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 戀人未滿 時間: 2014-10-10 12:01
回覆 25# Yodobashi
邊到唔明
作者: kawa_bank 時間: 2014-10-10 12:05
回覆 26# nelson
我諗好d講句啦
法理上係okay,道德上未必人人buy姐
作者: philipsphilips 時間: 2014-10-10 12:09
其實炒得機... 就預左會有風險...
濫用退機係好明顯會影響其他真正用家...
作者: nelson 時間: 2014-10-10 12:12
本帖最後由 nelson 於 2014-10-10 14:05 編輯
AOS 退機一定係炒家 蟹左我都覺得要收15%係抵死 唔係apple連courier都蝕埋
ARS 退機好明顯係用家 我又唔係買10部退10部 買2部比較再退1部 咁都唔道德 ?
作者: Yodobashi 時間: 2014-10-10 12:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nelson 時間: 2014-10-10 12:22
我的確係咁講 so ?
要我講幾多次 o係display係試唔到實際使用情況
你地係真正用家 我唔係 ????
作者: kawa_bank 時間: 2014-10-10 12:28
回覆 31# nelson
我指係佢既意思
呢樣野人人準則唔同
例如universal suffage
作者: nelson 時間: 2014-10-10 12:31
觀點與角度問題 我認真了
作者: yottamug 時間: 2014-10-10 12:33
飢餓營銷 ??
得 香港/新加坡 冇 AOS, 大陸都係 3-4 星期
作者: cpk 時間: 2014-10-10 12:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liok 時間: 2014-10-10 12:48
其實我又唔覺得有問題, 講真香港蘋果的銷售量根本超過9成都比炒家的, 即係佢只係為炒而生, 咁炒家當然就係以最大利益作為前題, 有甚麼問題?
作者: gerrardjamie 時間: 2014-10-10 13:01
咁又唔係咁講,都係果句,輸打贏要,比你賺十萬,最後5萬,輸500,D人都要發爛渣濫用退貨大有人在
對真正用家黎講真係有影響.
反而NELSON我又幾認同佢,摸兩摸就真係試唔足部機,係美國,大把人有退機情況,唔係邊有咁多refurb...
唔試幾日真係好難試得清楚,當然,D人如果只打電話既唔計
另外想講下有內地人...就會有濫用....依家內地人真係濫用服務到不得了
國家仲要零售做三包,知唔知咩係三包,唔知去search下D條款...
我係外商,去中國賣野...老虎蟹都要定高D價錢...唔係既話真係蝕死蝕跳樓......
買件衫,買對鞋,3個月內爛左/有問題,商家要維修或換對新或退錢.....
電子野又係.........14日換新,30日內唔知點.90日內都可以退款....
依家大陸人更加濫用.....
作者: hkbpc 時間: 2014-10-10 13:08
咁岩有次想買mba, 但無得裝apps 真係好難試
作者: 黑膠漿 時間: 2014-10-10 13:36
我睇法係
當初真心係買黎自用
咩原因都好
退貨都冇問題
但係買黎炒d
根本自己已經違反人地policy
仲學咩人講policy

作者: Yodobashi 時間: 2014-10-10 13:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwongoc_1016 時間: 2014-10-10 13:47
炒家原封無開咁退Apple都可以即刻賣返出去,反而有啲"用家"開盒試十四日之後退返俾Apple就真係PK。
作者: 黑膠漿 時間: 2014-10-10 13:49
原封退都要開機check
點知你會唔會翻pack泥膠機
作者: kym.kym 時間: 2014-10-10 13:56
dna問題
作者: gerrardjamie 時間: 2014-10-10 14:17
中國依家國家3包後...........大陸炒家無限屈機..
作者: Yodobashi 時間: 2014-10-10 14:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kym.kym 時間: 2014-10-10 14:35
以前香港屈LL機月入百萬,蘋果跟住先收晒外判皮
作者: kym.kym 時間: 2014-10-10 14:36
當年smt d單收二百一張
作者: EvilKo 時間: 2014-10-10 14:50
外國人 culture 黎到香港變左做無道德,真係笑大人個口
有冇諗過,係香港仲係行貨物出門恕不退換其間,外國早就著重消費權益,比香港走得更遠了?
作者: gerrardjamie 時間: 2014-10-10 15:00
兩睇啦,好似我朋友咁,買件衫,1000蚊加紙...著左一次羅去退....
有朋友個表弟夜晚學校有晚會,買套800美金著一晚,著到臭哂,第2招羅去退
咁算唔算係走得更遠??
作者: Uniqlo 時間: 2014-10-10 15:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Uniqlo 時間: 2014-10-10 15:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EvilKo 時間: 2014-10-10 16:13
哈哈,外國好多人都係咁做。
作者: gerrardjamie 時間: 2014-10-10 16:28
係...我朋友搞笑,著住件衫去返間店行,之後退,職員話唔得,話見過佢係度著過,朋友去第二間分店即刻退左錢,女仔黎
作者: citibatter 時間: 2014-10-10 21:39
打開門口做生意,條款係佢自己訂的。有乜話 abuse 唔 abuse?
作者: zoin0000 時間: 2014-10-10 21:46
佢本身唔是好人,你如果有睇開佢點玩IR

