標題: 有無出iphone 6 plan既師兄今日會出完hold住唔放住??? [打印本頁]
作者: 4400 時間: 2014-9-19 09:01 標題: 有無出iphone 6 plan既師兄今日會出完hold住唔放住???
岩打過兩個電話, 一個得9000, 一個9300,
最平500mb plan成本都過萬, 好似唔係太so
作者: gzzw 時間: 2014-9-19 09:02
ip6最好早放
ip6+就難講
作者: mouseman 時間: 2014-9-19 09:03
6台機會貴過齋SIM,唔好出
