Board logo

標題: 有無出iphone 6 plan既師兄今日會出完hold住唔放住??? [打印本頁]

作者: 4400    時間: 2014-9-19 09:01     標題: 有無出iphone 6 plan既師兄今日會出完hold住唔放住???

岩打過兩個電話, 一個得9000, 一個9300,
最平500mb plan成本都過萬, 好似唔係太so
作者: gzzw    時間: 2014-9-19 09:02

ip6最好早放
ip6+就難講
作者: mouseman    時間: 2014-9-19 09:03

6台機會貴過齋SIM,唔好出





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2