Board logo

標題: 錯id都可以買? [打印本頁]

作者: lckj    時間: 2014-9-19 08:52     標題: 錯id都可以買?

http://www.eprice.com.hk/mobile/talk/4544/179248/1/

2014-09-19 08:00
有網友怕訂 iPhone 太快,入錯 HKID。有呢個 Case 等大家放心一下:打錯ID 但 email 同 Apple ID 都對的話,都會放你入去買機。做生意呀,無理由趕客啦

唔知真確性
作者: Cartesius    時間: 2014-9-19 08:54

以前唔得
睇好唔好彩
作者: laumich0139    時間: 2014-9-19 09:09

今次藍精靈會嚮你面前入Gov ID, 所有重複用大法不再work
作者: lckj    時間: 2014-9-19 09:11

今次藍精靈會嚮你面前入Gov ID, 所有重複用大法不再work
laumich0139 發表於 2014-9-19 09:09


咁都好
唔會比人有機會重用id扮入錯
作者: sochai    時間: 2014-9-19 10:34

有人錯左都買到,就排係我前面
作者: alex_5111    時間: 2014-9-19 10:40

yes, this year ok, check apple id and name even id is wrong
作者: minglo04    時間: 2014-9-19 10:42

想請問樓上得既係邊間舖?
作者: sochai    時間: 2014-9-19 10:43

想請問樓上得既係邊間舖?
minglo04 發表於 2014-9-19 10:42



    CWB
作者: leong0614    時間: 2014-9-19 10:48

我錯都唔得喎,都係CWB,有支支水做安慰獎
作者: sochai    時間: 2014-9-19 10:50

我錯都唔得喎,都係CWB,有支支水做安慰獎
leong0614 發表於 2014-9-19 10:48



    要嘈下佢
作者: leong0614    時間: 2014-9-19 10:51

嘈左,訓地都唔得
作者: 臥雲    時間: 2014-9-19 11:02

幾千蚊變左一支水、師兄好慘
作者: king55699    時間: 2014-9-19 11:22

我估可能都係差個 括號 個D先俾佢
作者: ccl4    時間: 2014-9-19 11:24

我估可能都係差個 括號 個D先俾佢
king55699 發表於 2014-9-19 11:22

括号打唔打都ok架喎

via HKEPC Reader for Android
作者: kellykk    時間: 2014-9-19 15:37

我頭先係連id都無check,入左去只問我appleid
作者: henrietta    時間: 2014-9-19 15:41

括号打唔打都ok架喎

via HKEPC Reader for Android
ccl4 發表於 2014-9-19 11:24


我直接同佢講冇括号
3個check過3個都ok
作者: user369    時間: 2014-9-19 15:42

ifc 要對呀, 排隊對完, 去到 counter 又對多次.
反而冇問 apple id
作者: WAI2    時間: 2014-9-19 16:25

有人錯左都買到,就排係我前面
sochai 發表於 2014-9-19 10:34



咁都得????
作者: ~虎~    時間: 2014-9-19 17:08

今次藍精靈會嚮你面前入Gov ID, 所有重複用大法不再work
laumich0139 發表於 2014-9-19 09:09

即係Search到之前訂過既Record?
作者: 卍TCH卍    時間: 2014-9-19 17:21

問COUNTER女仔 HKID可以重用, 即星期五訂過, 星期六再訂
作者: jkhy23    時間: 2014-9-19 18:21

岩岩CWB APPLE ID 同HKID名唔同 即無得拿 .....心酸
作者: SYW    時間: 2014-9-19 18:22

問COUNTER女仔 HKID可以重用, 即星期五訂過, 星期六再訂
卍TCH卍 發表於 2014-9-19 17:21



    true?
作者: Mr.Tom    時間: 2014-9-19 18:24

岩岩CWB APPLE ID 同HKID名唔同 即無得拿 .....心酸
jkhy23 發表於 2014-9-19 18:21

apple id 應該沒關系,你登記時要入名架嗎!

via HKEPC Reader for Android
作者: paul0923    時間: 2014-9-19 18:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ~虎~    時間: 2014-9-19 18:32

問COUNTER女仔 HKID可以重用, 即星期五訂過, 星期六再訂
卍TCH卍 發表於 2014-9-19 17:21


咁實有人日日去 無限ID大法都唔洗
作者: jkhy23    時間: 2014-9-19 18:35

回覆 23# Mr.Tom

咪就係 因為拎機人唔係我 所以我唔係現場 而當時藍精靈話apple id同hkid個唔同名 唔俾拎! 真係自説自話 唔同人唔同遭遇 就咁無左兩部6仔
不過希望各位ching都小心 你唔知下次會唔會唔好彩
利申:上年拎機人都唔係我 照樣得只check hkid
作者: jkhy23    時間: 2014-9-19 18:36

回覆 24# paul0923

apple id 注冊名
作者: k100    時間: 2014-9-19 18:42

藍精靈會問有無打括跪
但對ID時好流, 都唔知佢有無check
作者: jkhy23    時間: 2014-9-19 18:49

藍精靈真係吹_漲 我都係第一次聽apple Id同hkid 要一樣 而且當時我想屋企人遞個電話比藍精靈 我同佢溝通下 結果藍精靈唔聽 連根本情況都唔想了解 ...
真係.... 搵唔到真銀事小 要屋企人白走一次 真係會內疚haha
作者: sazabi1995    時間: 2014-9-19 19:52

我係真係打錯左hkid,當時個sales姐姐問我訂個時入左d咩
跟住我打返訂個時入個個ID就俾我買了
(HKID打少左一個字)
作者: RJJ~    時間: 2014-9-20 02:42

咁多版本... 即係視乎個別精靈點處理

我去拎機, 精靈問我電話 , 無問我APPLE ID, 但有拎我證件對. 我張FORM 係填真名, APPLE ID 原本假名, 拎機前改返真名
作者: meimei2010    時間: 2014-9-20 05:57

Apple ID 係 T.M CHAN, HKID 係 CHAN TAI MAN, 尋日IFC都拎到, 開頭叫我等等, 不過之後佢問埋登記電話就OK





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2