作者: lckj 時間: 2014-9-19 08:52 標題: 錯id都可以買?
http://www.eprice.com.hk/mobile/talk/4544/179248/1/
2014-09-19 08:00
有網友怕訂 iPhone 太快,入錯 HKID。有呢個 Case 等大家放心一下:打錯ID 但 email 同 Apple ID 都對的話,都會放你入去買機。做生意呀,無理由趕客啦
唔知真確性
作者: Cartesius 時間: 2014-9-19 08:54
以前唔得
睇好唔好彩
作者: laumich0139 時間: 2014-9-19 09:09
今次藍精靈會嚮你面前入Gov ID, 所有重複用大法不再work
作者: lckj 時間: 2014-9-19 09:11
咁都好
唔會比人有機會重用id扮入錯
作者: sochai 時間: 2014-9-19 10:34
有人錯左都買到,就排係我前面
作者: alex_5111 時間: 2014-9-19 10:40
yes, this year ok, check apple id and name even id is wrong
作者: minglo04 時間: 2014-9-19 10:42
想請問樓上得既係邊間舖?
作者: sochai 時間: 2014-9-19 10:43
CWB
作者: leong0614 時間: 2014-9-19 10:48
我錯都唔得喎,都係CWB,有支支水做安慰獎
作者: sochai 時間: 2014-9-19 10:50
要嘈下佢

作者: leong0614 時間: 2014-9-19 10:51
嘈左,訓地都唔得
作者: 臥雲 時間: 2014-9-19 11:02
幾千蚊變左一支水、師兄好慘

作者: king55699 時間: 2014-9-19 11:22
我估可能都係差個 括號 個D先俾佢
作者: ccl4 時間: 2014-9-19 11:24
括号打唔打都ok架喎
via HKEPC Reader for Android
作者: kellykk 時間: 2014-9-19 15:37
我頭先係連id都無check,入左去只問我appleid
作者: henrietta 時間: 2014-9-19 15:41
係
我直接同佢講冇括号
3個check過3個都ok
作者: user369 時間: 2014-9-19 15:42
ifc 要對呀, 排隊對完, 去到 counter 又對多次.
反而冇問 apple id

作者: WAI2 時間: 2014-9-19 16:25
咁都得????
作者: ~虎~ 時間: 2014-9-19 17:08
即係Search到之前訂過既Record?
作者: 卍TCH卍 時間: 2014-9-19 17:21
問COUNTER女仔 HKID可以重用, 即星期五訂過, 星期六再訂
作者: jkhy23 時間: 2014-9-19 18:21
岩岩CWB APPLE ID 同HKID名唔同 即無得拿 .....心酸
作者: SYW 時間: 2014-9-19 18:22
true?
作者: Mr.Tom 時間: 2014-9-19 18:24
apple id 應該沒關系,你登記時要入名架嗎!
via HKEPC Reader for Android
作者: paul0923 時間: 2014-9-19 18:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ~虎~ 時間: 2014-9-19 18:32
咁實有人日日去 無限ID大法都唔洗
作者: jkhy23 時間: 2014-9-19 18:35
回覆 23# Mr.Tom
咪就係 因為拎機人唔係我 所以我唔係現場 而當時藍精靈話apple id同hkid個唔同名 唔俾拎! 真係自説自話 唔同人唔同遭遇 就咁無左兩部6仔
不過希望各位ching都小心 你唔知下次會唔會唔好彩
利申:上年拎機人都唔係我 照樣得只check hkid
作者: jkhy23 時間: 2014-9-19 18:36
回覆 24# paul0923
apple id 注冊名
作者: k100 時間: 2014-9-19 18:42
藍精靈會問有無打括跪
但對ID時好流, 都唔知佢有無check
作者: jkhy23 時間: 2014-9-19 18:49
藍精靈真係吹_漲 我都係第一次聽apple Id同hkid 要一樣 而且當時我想屋企人遞個電話比藍精靈 我同佢溝通下 結果藍精靈唔聽 連根本情況都唔想了解 ...
真係.... 搵唔到真銀事小 要屋企人白走一次 真係會內疚haha
作者: sazabi1995 時間: 2014-9-19 19:52
我係真係打錯左hkid,當時個sales姐姐問我訂個時入左d咩
跟住我打返訂個時入個個ID就俾我買了
(HKID打少左一個字)
作者: RJJ~ 時間: 2014-9-20 02:42
咁多版本... 即係視乎個別精靈點處理
我去拎機, 精靈問我電話 , 無問我APPLE ID, 但有拎我證件對. 我張FORM 係填真名, APPLE ID 原本假名, 拎機前改返真名
作者: meimei2010 時間: 2014-9-20 05:57
Apple ID 係 T.M CHAN, HKID 係 CHAN TAI MAN, 尋日IFC都拎到, 開頭叫我等等, 不過之後佢問埋登記電話就OK

