Board logo

標題: 3HK出iphone6/6+ plan未? [打印本頁]

作者: WAI2    時間: 2014-9-13 13:23     標題: 3HK出iphone6/6+ plan未?

3HK出iphone6/6+ plan未?
仲未見消息wo好似
作者: QANTAS825    時間: 2014-9-13 14:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: citibatter    時間: 2014-9-13 14:45

一區區啦,我係屋企3台收得唔知幾好,數碼通反而收唔到。
作者: pakchi70    時間: 2014-9-13 14:47

我今年轉咗4g真係爽咗好多,仲好多地方都收到呢下真係估唔到

(好似賣廣告)
作者: akitohk    時間: 2014-9-13 14:48

3仔lte好得wor,好過csl先
不過一通話fallback返去3g就唔多上到網.....
作者: 冷    時間: 2014-9-13 14:49

回覆 5# akitohk


    iphone 6有VoLTE , 3台已支援
作者: 斯卡X    時間: 2014-9-13 15:22

回覆  akitohk


    iphone 6有VoLTE , 3台已支援
冷 發表於 2014-9-13 14:49


csl smt 都有啦
作者: 冷    時間: 2014-9-13 15:36

回覆 7# 斯卡X


    SMT幾時出左????
作者: Andyios    時間: 2014-9-13 15:42

3仔不嬲都平,睇價錢可以揀佢
作者: QAFHK    時間: 2014-9-13 15:53

大家都有 volte,唔洗怕,最緊要長收到 4G
作者: mocha_boy    時間: 2014-9-13 15:55

Smt 尋日已經出左啦
作者: Poissons    時間: 2014-9-13 16:32

3台有都唔揀佢啦...
QANTAS825 發表於 2014-9-13 14:16

個個台都唔揀,係3先有機會揀得落手...

其他台明搵笨..個價..
作者: ecorange    時間: 2014-9-13 17:30

其實係咪今年3無得賣所以仲未有plan呀?

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: collyman    時間: 2014-9-13 17:53

3 HK 頭三日會比機我,不過都係未有 plan
作者: zz4312    時間: 2014-9-13 18:07

出左啦
http://iphone.three.com.hk/websi ... _monthlyplan_n.html
作者: 斯卡X    時間: 2014-9-13 18:23

出左啦
zz4312 發表於 2014-9-13 18:07



54蚊





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2