作者: WAI2 時間: 2014-9-13 13:23 標題: 3HK出iphone6/6+ plan未?
3HK出iphone6/6+ plan未?
仲未見消息wo好似
作者: QANTAS825 時間: 2014-9-13 14:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: citibatter 時間: 2014-9-13 14:45
一區區啦,我係屋企3台收得唔知幾好,數碼通反而收唔到。
作者: pakchi70 時間: 2014-9-13 14:47
我今年轉咗4g真係爽咗好多,仲好多地方都收到呢下真係估唔到
(好似賣廣告)
作者: akitohk 時間: 2014-9-13 14:48
3仔lte好得wor,好過csl先
不過一通話fallback返去3g就唔多上到網.....
作者: 冷 時間: 2014-9-13 14:49
回覆 5# akitohk
iphone 6有VoLTE , 3台已支援
作者: 斯卡X 時間: 2014-9-13 15:22
csl smt 都有啦
作者: 冷 時間: 2014-9-13 15:36
回覆 7# 斯卡X
SMT幾時出左????
作者: Andyios 時間: 2014-9-13 15:42
3仔不嬲都平,睇價錢可以揀佢
作者: QAFHK 時間: 2014-9-13 15:53
大家都有 volte,唔洗怕,最緊要長收到 4G
作者: mocha_boy 時間: 2014-9-13 15:55
Smt 尋日已經出左啦
作者: Poissons 時間: 2014-9-13 16:32
個個台都唔揀,係3先有機會揀得落手...
其他台明搵笨..個價..
作者: ecorange 時間: 2014-9-13 17:30
其實係咪今年3無得賣所以仲未有plan呀?
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: collyman 時間: 2014-9-13 17:53
3 HK 頭三日會比機我,不過都係未有 plan
作者: zz4312 時間: 2014-9-13 18:07
出左啦
http://iphone.three.com.hk/websi ... _monthlyplan_n.html
作者: 斯卡X 時間: 2014-9-13 18:23
54蚊

