作者: ricej 時間: 2014-9-8 18:33 標題: iphone 定 iwatch 好炒?
作者: laumich0139 時間: 2014-9-8 18:57
iWatch
可以一箱箱拎走,以量計無得輸
作者: skycwc 時間: 2014-9-8 20:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Computer_Slave 時間: 2014-9-9 09:45
Should be Apple, Inc. shares
作者: kk1000hk 時間: 2014-9-9 11:11
ipad都唔多炒得, iWatch需求應更少
作者: blue8828 時間: 2014-9-10 03:32
iwatch 黃金版最好炒
作者: 316915238 時間: 2014-9-10 04:07
正名為apple watch 土豪edition
作者: QAFHK 時間: 2014-9-10 09:01
香港 iPhone 大陸好似有保?
日本無,但係今次日本 AOS 都 賣 Sim free,再無鎖機,而且平過香港小小
其實要第一時間快取博高炒都係去電訊商出好過,AOS 只係小過氣小炒。
作者: panda360 時間: 2014-9-10 23:04
我話iwatch 好炒,你都唔信啦。

