Board logo

標題: iphone 定 iwatch 好炒? [打印本頁]

作者: ricej    時間: 2014-9-8 18:33     標題: iphone 定 iwatch 好炒?


作者: laumich0139    時間: 2014-9-8 18:57

iWatch
可以一箱箱拎走,以量計無得輸
作者: skycwc    時間: 2014-9-8 20:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Computer_Slave    時間: 2014-9-9 09:45

Should be Apple, Inc. shares
作者: kk1000hk    時間: 2014-9-9 11:11

ipad都唔多炒得, iWatch需求應更少
作者: blue8828    時間: 2014-9-10 03:32

iwatch 黃金版最好炒
作者: 316915238    時間: 2014-9-10 04:07

iwatch 黃金版最好炒
blue8828 發表於 2014-9-10 03:32


正名為apple watch 土豪edition
作者: QAFHK    時間: 2014-9-10 09:01

香港 iPhone 大陸好似有保?
日本無,但係今次日本 AOS 都 賣 Sim free,再無鎖機,而且平過香港小小
其實要第一時間快取博高炒都係去電訊商出好過,AOS 只係小過氣小炒。
作者: panda360    時間: 2014-9-10 23:04

我話iwatch 好炒,你都唔信啦。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2