作者: bookie 時間: 2013-12-7 13:30 標題: 又一城iphone5s
今早10時到了又一城, 排隊買iphone5s, 想不到今時今日還有給百人排隊, 用了1小時35分鐘? 買了一個16g 金色5s
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: Databases 時間: 2013-12-7 14:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kymkym 時間: 2013-12-7 14:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KYF 時間: 2013-12-7 14:41
所以我係AOS訂
作者: Databases 時間: 2013-12-7 14:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Databases 時間: 2013-12-7 14:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bookie 時間: 2013-12-7 15:08
我9月份定了2部,aos 再定apple cut 我單, 所以去又一城買現貨
作者: Databases 時間: 2013-12-7 15:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kymkym 時間: 2013-12-7 17:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xingdec 時間: 2013-12-7 17:24
堅?傳咗兩年了
作者: charles2047 時間: 2013-12-7 17:32
今日睇凶宅見到5s 16g都齊色啦,
反而mini retina唔齊款。
作者: Databases 時間: 2013-12-7 17:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Databases 時間: 2013-12-7 17:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: antony617 時間: 2013-12-7 17:39
回復 3# kymkym
香港真係威威啦,人哋東京先得果 2 間,香港而家已經有 3 間
作者: Databases 時間: 2013-12-7 17:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kymkym 時間: 2013-12-7 17:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Databases 時間: 2013-12-7 17:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 學生一名 時間: 2013-12-7 19:01
好似TST 會開多間
作者: jokermark42 時間: 2013-12-7 20:05
有冇第2張信用卡?用第2張訂唔會cut
作者: jokermark42 時間: 2013-12-7 20:05
廣東道
作者: kymkym 時間: 2013-12-7 20:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cklee19810419 時間: 2013-12-7 21:24
唔使好似,原有舖已清空,開始要裝修了
作者: ikw0211 時間: 2013-12-7 22:15
邊間Fortress?
海港城重開後, 齊貨?
作者: gk1250 時間: 2013-12-7 22:41
開多間就方便好多
作者: ricej 時間: 2013-12-7 23:14
ifc會唔會咁?
作者: qwe1qwe 時間: 2013-12-8 10:28
一樣咁多人買黎自用
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: charles2047 時間: 2013-12-8 12:06
頭先行過都齊色,
鑽石山hollywood凶宅。
作者: ikw0211 時間: 2013-12-8 13:15
齊色,但貨量少,都未必買到.
作者: 姆明先生 時間: 2013-12-8 20:27
我早2星期去...唔洗排, 都係有16金
作者: mouseman 時間: 2013-12-9 10:27
https://www.google.com.hk/maps/p ... AN9GA!2e0&fid=5
作者: ccu 時間: 2013-12-9 16:16
廣東道apple store會唔會直接用殘體字裝修架

作者: 姆明先生 時間: 2013-12-9 20:25
我試過用第二張, 一樣照CUT..

