Board logo

標題: iPad mini,先到先得 [打印本頁]

作者: mac6    時間: 2013-12-1 00:02     標題: iPad mini,先到先得

現可在你喜愛的 Apple Retail Store 即場購買配備 Retina 顯示器的 iPad mini,先到先得。 我們會將你購買的 iPad 按你喜好設定妥當。
作者: laumich0139    時間: 2013-12-1 00:10

今日行經CWB Apple Store都見藍精靈推出黎任買
作者: 神奇小冰冰    時間: 2013-12-1 12:11

正式完結
下年見
作者: aiyume    時間: 2013-12-1 13:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kellychen    時間: 2013-12-1 13:23

回復 4# aiyume


    agree!!!
作者: cybershot    時間: 2013-12-1 14:34

回復 5# kellychen


Agree
作者: 神奇小冰冰    時間: 2013-12-1 15:09

但冇得炒賺小好多
作者: jonnydeep    時間: 2013-12-1 15:28

FW 今朝Mini 只有 Wifi 白 16同 32,其他沒有包括4G 所有型號。
作者: ckflovesyr    時間: 2013-12-1 22:46

本帖最後由 ckflovesyr 於 2013-12-1 22:48 編輯

回復 7# 神奇小冰冰


    根本蘋果係唔想人去炒, 好似舊年咁, 因為開售頭三個月嚴重缺貨, 搞到好多人轉軚出左幾乎同時出的*** Note 2,
    同埋留意下, 喺炒賣期香港人好少人買新出的Apple手機, 反而無得炒之後新款Apple手機至開始越來越多人用...
作者: 神奇小冰冰    時間: 2013-12-2 07:47

回復  神奇小冰冰


    根本蘋果係唔想人去炒, 好似舊年咁, 因為開售頭三個月嚴重缺貨, 搞到好多人轉軚出 ...
ckflovesyr 發表於 2013-12-1 22:46



    因為我個人反正都年年1機,都係iPhone ,iPad 所以炒番小小幫補下
自用既遲下冇所謂
作者: 黑膠漿    時間: 2013-12-2 09:26

回復  神奇小冰冰


    根本蘋果係唔想人去炒, 好似舊年咁, 因為開售頭三個月嚴重缺貨, 搞到好多人轉軚出 ...
ckflovesyr 發表於 2013-12-1 22:46

iphone5出頭兩個月真係唔多見人用
作者: lordvalkyrie    時間: 2013-12-2 09:33

回復  神奇小冰冰


    根本蘋果係唔想人去炒, 好似舊年咁, 因為開售頭三個月嚴重缺貨, 搞到好多人轉軚出 ...
ckflovesyr 發表於 2013-12-1 22:46


鬼咩, 炒到買唔到, 明明係首發都變左二等公民...
作者: 黑膠漿    時間: 2013-12-2 09:42

鬼咩, 炒到買唔到, 明明係首發都變左二等公民...
lordvalkyrie 發表於 2013-12-2 09:33

上台湯左個plan再買note2
我識幾個人係咁
作者: catok    時間: 2013-12-2 09:52

不如大家去轉買奶粉返上大陸炒吧
作者: lordvalkyrie    時間: 2013-12-2 09:59

本帖最後由 lordvalkyrie 於 2013-12-2 10:53 編輯
不如大家去轉買奶粉返上大陸炒吧
catok 發表於 2013-12-2 09:52


為左幾草野出賣自己既尊嚴, 香港人買 "唔" 到香港野怪得邊個 ?
** 先前漏打了個 "唔" 字...
作者: tongboy    時間: 2013-12-2 10:40

為左幾草野出賣自己既尊嚴, 香港人買到香港野怪得邊個 ?
lordvalkyrie 發表於 2013-12-2 09:59



    系, 隔離論壇重系咁講炒奶粉. 很可悲
作者: catok    時間: 2013-12-2 13:56

其實炒IPHONE/IPAD 同炒奶粉有咩分別? 炒家都係一個目的~
不過梗有人話 IPHONE/IPAD 係非必需品.
作者: waterkit    時間: 2013-12-2 14:46

其實炒IPHONE/IPAD 同炒奶粉有咩分別? 炒家都係一個目的~
不過梗有人話 IPHONE/IPAD 係非必需品. ...
catok 發表於 2013-12-2 13:56



你自己講左個分別啦
只不過你係淨係睇到目的, 睇唔到後果姐
作者: meimei2010    時間: 2013-12-2 14:51

再甘搞法, Apple 回收價只等如扣除信用咭回增價. 個個都食回增
作者: catok    時間: 2013-12-2 17:29

回復 18# waterkit


    後果就係... 本地既真正用家比炒家炒起, 想用都冇得用!
作者: 癲羊    時間: 2013-12-3 00:00

再甘搞法, Apple 回收價只等如扣除信用咭回增價. 個個都食回增
meimei2010 發表於 2013-12-2 14:51



回贈唔係今時今日先有,
早年玩信用卡回贈無依家咁多條件得黎又回得多,

我記得買過樣千六蚊既電子野, 再回返足10% 比你,
依家有時要買over 某個額先回幾舊水
作者: waterkit    時間: 2013-12-3 11:39

回復  waterkit


    後果就係... 本地既真正用家比炒家炒起, 想用都冇得用!
catok 發表於 2013-12-2 17:29


如果你覺得IPHONE 用家冇得用IPHONE  同BB 冇奶粉食既嚴重性係一樣既咁真係冇分別既~

祝我冇IPHONE 用, 你個仔冇奶粉食^^
作者: cwc0110    時間: 2013-12-3 12:37

本帖最後由 cwc0110 於 2013-12-3 12:40 編輯

回復 22# waterkit


唔好誤導人啦
唔用IPHONE5S可以用IPHONE5C 可以用IPHONE4S 又或者用ANDROID機
BB唔食美贊臣 可以食美國雅培,美素佳兒,牛欄牌,雀巢金裝能恩等等等等(下刪十幾個品牌)
市面上大X把炒唔起既奶粉任買 而好多專家都講每個牌子奶粉既分別少個IOS7升7.01
而好多測試都証明BB轉食其他牌子奶粉係好容易
所以其他人炒高A牌子奶粉你可以轉B牌子 炒高B又轉C 根本冇分別
我就死唔信D人有本事炒高晒所以牌子奶粉

利申:未炒過奶粉
補充: 我唔係贊成D炒奶粉 但我要更正你唔係所有牌子奶粉都炒得起
作者: meimei2010    時間: 2013-12-3 13:04

回復 23# cwc0110

絕對係啦. 係d人一定要食某牌子.

不過正正係甘, d野先會炒起
作者: RJJ~    時間: 2013-12-3 13:21

其實新聞都講過... BB 飲人奶 + 其他食物仲好過淨奶粉
加上奶粉品牌有好多選擇, 係有班媽媽係要自己個BB 飲固定牌子奶粉
作者: meimei2010    時間: 2013-12-3 13:34

5s, Mini 其實之前都AOS任買, 唔多過2部點都買到
作者: fknine    時間: 2013-12-3 13:41

回復 23# cwc0110

話炒IPHONE/IPAD 等同炒奶粉好似唔係waterkit 呢位師兄講喎
作者: waterkit    時間: 2013-12-3 15:36

回復  waterkit


唔好誤導人啦
唔用IPHONE5S可以用IPHONE5C 可以用IPHONE4S 又或者用ANDROID機
BB唔食美 ...
cwc0110 發表於 2013-12-3 12:37


你有冇BB? 睇你都冇
BB 食開一隻牌子好難轉
你比第隻佢未必會食
that's why 奶粉商貼錢sponsor 醫院奶粉
唔好咁單純以為好似你食叉燒飯咁OK?

轉左奶粉你個BB 唔食唔通你同佢解釋"好多測試都証明BB轉食其他牌子奶粉係好容易" ?
佢識聽咩?

咁多野炒, 好心你地積下陰德, 唔好拎BB 既唯一食糧黎炒啦
香港既媽媽又上街又抗議先爭取到限奶令
你班腥港人定新香港人諗計炒埋奶粉 (如果係真正香港人仲悲哀)
好似人地就係為大家個家園打緊仗
你就係後門放D 賊黎搶野咁

一罐賺幾十, 值得出賣你良知同尊嚴咩?
希望你反思下
作者: waterkit    時間: 2013-12-3 15:38

回復  cwc0110

話炒IPHONE/IPAD 等同炒奶粉好似唔係waterkit 呢位師兄講喎
fknine 發表於 2013-12-3 13:41



唔係我講, 我係反對+讉責炒奶粉
作者: fknine    時間: 2013-12-3 15:50

回復 29# waterkit

我知呀,所以奇奇怪怪點解佢叫你唔好誤導人,又要更正你唔係所有牌子奶粉都炒得起..
但明明話炒IPHONE/IPAD 等同炒奶粉果個又唔係你,你又無話過支持炒奶粉...
唔知佢係咪quote錯左人..
作者: meimei2010    時間: 2013-12-3 15:51

我冇炒奶粉, 也都唔識炒.

不過, HK自由社會, 唔可以話人地炒奶粉就係無良.

不如諗下點解呢款炒得上 其他唔得呢.
作者: tszyan29    時間: 2013-12-3 17:19

你有冇BB? 睇你都冇
BB 食開一隻牌子好難轉
你比第隻佢未必會食
that's why 奶粉商貼錢sponsor 醫院奶粉
...
waterkit 發表於 2013-12-3 15:36

同意
有小朋友而又要捱世界的父母先明
炒奶粉係好狗賊行為,影響好深遠的
同炒iphone根本無得比
作者: tszyan29    時間: 2013-12-3 17:21

我冇炒奶粉, 也都唔識炒.

不過, HK自由社會, 唔可以話人地炒奶粉就係無良.

不如諗下點解呢款炒得上 其他 ...
meimei2010 發表於 2013-12-3 15:51


到你有小朋友嘅時候
或者會明
作者: ccl4    時間: 2013-12-3 17:52

根本就係香港代理囤貨,外國超市大把貨比你買,後來比人掃到每人限買幾罐

寄空運返大陸仲要有錢賺

唔少留學生做緊呢d事

但我絕對唔炒呢d野

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: cma019    時間: 2013-12-3 20:00

Any walkin 4G stock in apple store?
作者: waterkit    時間: 2013-12-4 09:45

根本就係香港代理囤貨,外國超市大把貨比你買,後來比人掃到每人限買幾罐

寄空運返大陸仲要有錢賺

唔少留 ...
ccl4 發表於 2013-12-3 17:52


出面大把人殺人放火, 推阿婆出馬路, 裝阿婆沖涼, 偷阿婆底褲

但我絕對唔做呢d野





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2