作者: mac6 時間: 2013-12-1 00:02 標題: iPad mini,先到先得
現可在你喜愛的 Apple Retail Store 即場購買配備 Retina 顯示器的 iPad mini,先到先得。 我們會將你購買的 iPad 按你喜好設定妥當。
作者: laumich0139 時間: 2013-12-1 00:10
今日行經CWB Apple Store都見藍精靈推出黎任買
作者: 神奇小冰冰 時間: 2013-12-1 12:11
正式完結
下年見
作者: aiyume 時間: 2013-12-1 13:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kellychen 時間: 2013-12-1 13:23
回復 4# aiyume
agree!!!
作者: cybershot 時間: 2013-12-1 14:34
回復 5# kellychen
Agree
作者: 神奇小冰冰 時間: 2013-12-1 15:09
但冇得炒賺小好多
作者: jonnydeep 時間: 2013-12-1 15:28
FW 今朝Mini 只有 Wifi 白 16同 32,其他沒有包括4G 所有型號。
作者: ckflovesyr 時間: 2013-12-1 22:46
本帖最後由 ckflovesyr 於 2013-12-1 22:48 編輯
回復 7# 神奇小冰冰
根本蘋果係唔想人去炒, 好似舊年咁, 因為開售頭三個月嚴重缺貨, 搞到好多人轉軚出左幾乎同時出的*** Note 2,
同埋留意下, 喺炒賣期香港人好少人買新出的Apple手機, 反而無得炒之後新款Apple手機至開始越來越多人用...
作者: 神奇小冰冰 時間: 2013-12-2 07:47
因為我個人反正都年年1機,都係iPhone ,iPad 所以炒番小小幫補下
自用既遲下冇所謂
作者: 黑膠漿 時間: 2013-12-2 09:26
iphone5出頭兩個月真係唔多見人用
作者: lordvalkyrie 時間: 2013-12-2 09:33
鬼咩, 炒到買唔到, 明明係首發都變左二等公民...
作者: 黑膠漿 時間: 2013-12-2 09:42
上台湯左個plan再買note2
我識幾個人係咁
作者: catok 時間: 2013-12-2 09:52
不如大家去轉買奶粉返上大陸炒吧
作者: lordvalkyrie 時間: 2013-12-2 09:59
本帖最後由 lordvalkyrie 於 2013-12-2 10:53 編輯
為左幾草野出賣自己既尊嚴, 香港人買 "唔" 到香港野怪得邊個 ?
** 先前漏打了個 "唔" 字...
作者: tongboy 時間: 2013-12-2 10:40
系, 隔離論壇重系咁講炒奶粉. 很可悲
作者: catok 時間: 2013-12-2 13:56
其實炒IPHONE/IPAD 同炒奶粉有咩分別? 炒家都係一個目的~
不過梗有人話 IPHONE/IPAD 係非必需品.
作者: waterkit 時間: 2013-12-2 14:46
你自己講左個分別啦
只不過你係淨係睇到目的, 睇唔到後果姐
作者: meimei2010 時間: 2013-12-2 14:51
再甘搞法, Apple 回收價只等如扣除信用咭回增價. 個個都食回增

作者: catok 時間: 2013-12-2 17:29
回復 18# waterkit
後果就係... 本地既真正用家比炒家炒起, 想用都冇得用!
作者: 癲羊 時間: 2013-12-3 00:00
回贈唔係今時今日先有,
早年玩信用卡回贈無依家咁多條件得黎又回得多,
我記得買過樣千六蚊既電子野, 再回返足10% 比你,
依家有時要買over 某個額先回幾舊水

作者: waterkit 時間: 2013-12-3 11:39
如果你覺得IPHONE 用家冇得用IPHONE 同BB 冇奶粉食既嚴重性係一樣既咁真係冇分別既~
祝我冇IPHONE 用, 你個仔冇奶粉食^^
作者: cwc0110 時間: 2013-12-3 12:37
本帖最後由 cwc0110 於 2013-12-3 12:40 編輯
回復 22# waterkit
唔好誤導人啦
唔用IPHONE5S可以用IPHONE5C 可以用IPHONE4S 又或者用ANDROID機
BB唔食美贊臣 可以食美國雅培,美素佳兒,牛欄牌,雀巢金裝能恩等等等等(下刪十幾個品牌)
市面上大X把炒唔起既奶粉任買 而好多專家都講每個牌子奶粉既分別少個IOS7升7.01
而好多測試都証明BB轉食其他牌子奶粉係好容易
所以其他人炒高A牌子奶粉你可以轉B牌子 炒高B又轉C 根本冇分別
我就死唔信D人有本事炒高晒所以牌子奶粉
利申:未炒過奶粉
補充: 我唔係贊成D炒奶粉 但我要更正你唔係所有牌子奶粉都炒得起
作者: meimei2010 時間: 2013-12-3 13:04
回復 23# cwc0110
絕對係啦. 係d人一定要食某牌子.
不過正正係甘, d野先會炒起
作者: RJJ~ 時間: 2013-12-3 13:21
其實新聞都講過... BB 飲人奶 + 其他食物仲好過淨奶粉
加上奶粉品牌有好多選擇, 係有班媽媽係要自己個BB 飲固定牌子奶粉
作者: meimei2010 時間: 2013-12-3 13:34
5s, Mini 其實之前都AOS任買, 唔多過2部點都買到
作者: fknine 時間: 2013-12-3 13:41
回復 23# cwc0110
話炒IPHONE/IPAD 等同炒奶粉好似唔係waterkit 呢位師兄講喎
作者: waterkit 時間: 2013-12-3 15:36
回復 waterkit
唔好誤導人啦
唔用IPHONE5S可以用IPHONE5C 可以用IPHONE4S 又或者用ANDROID機
BB唔食美 ...
cwc0110 發表於 2013-12-3 12:37
你有冇BB? 睇你都冇
BB 食開一隻牌子好難轉
你比第隻佢未必會食
that's why 奶粉商貼錢sponsor 醫院奶粉
唔好咁單純以為好似你食叉燒飯咁OK?
轉左奶粉你個BB 唔食唔通你同佢解釋"好多測試都証明BB轉食其他牌子奶粉係好容易" ?
佢識聽咩?
咁多野炒, 好心你地積下陰德, 唔好拎BB 既唯一食糧黎炒啦
香港既媽媽又上街又抗議先爭取到限奶令
你班腥港人定新香港人諗計炒埋奶粉 (如果係真正香港人仲悲哀)
好似人地就係為大家個家園打緊仗
你就係後門放D 賊黎搶野咁
一罐賺幾十, 值得出賣你良知同尊嚴咩?
希望你反思下
作者: waterkit 時間: 2013-12-3 15:38
唔係我講, 我係反對+讉責炒奶粉
作者: fknine 時間: 2013-12-3 15:50
回復 29# waterkit
我知呀,所以奇奇怪怪點解佢叫你唔好誤導人,又要更正你唔係所有牌子奶粉都炒得起..
但明明話炒IPHONE/IPAD 等同炒奶粉果個又唔係你,你又無話過支持炒奶粉...
唔知佢係咪quote錯左人..
作者: meimei2010 時間: 2013-12-3 15:51
我冇炒奶粉, 也都唔識炒.
不過, HK自由社會, 唔可以話人地炒奶粉就係無良.
不如諗下點解呢款炒得上 其他唔得呢.
作者: tszyan29 時間: 2013-12-3 17:19
同意
有小朋友而又要捱世界的父母先明
炒奶粉係好狗賊行為,影響好深遠的
同炒iphone根本無得比
作者: tszyan29 時間: 2013-12-3 17:21
到你有小朋友嘅時候
或者會明
作者: ccl4 時間: 2013-12-3 17:52
根本就係香港代理囤貨,外國超市大把貨比你買,後來比人掃到每人限買幾罐
寄空運返大陸仲要有錢賺
唔少留學生做緊呢d事
但我絕對唔炒呢d野
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: cma019 時間: 2013-12-3 20:00
Any walkin 4G stock in apple store?
作者: waterkit 時間: 2013-12-4 09:45
出面大把人殺人放火, 推阿婆出馬路, 裝阿婆沖涼, 偷阿婆底褲
但我絕對唔做呢d野

