作者: tangsunhk 時間: 2013-10-25 05:04 標題: 自CUT輝手區!
見到啲價
作者: kuro_sora 時間: 2013-10-25 05:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: collyman 時間: 2013-10-25 07:36
cut all already
作者: kymkym 時間: 2013-10-25 07:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bamnjo 時間: 2013-10-25 07:39
被cut揮唔揮得
作者: buzz_ 時間: 2013-10-25 07:47
All cut保平安。
作者: Shindoi 時間: 2013-10-25 07:51
cut 啦,仲等
pfs 就大獲

作者: figo100 時間: 2013-10-25 08:36
all cut,全力玩ipad air 64g
作者: Shindoi 時間: 2013-10-25 08:42
sure 64GB?
作者: jokelib 時間: 2013-10-25 08:42
Not 128G cellular?
作者: gzzw 時間: 2013-10-25 08:42
pfs 幾日唔寄更大獲
作者: free3sky 時間: 2013-10-25 08:45
等多兩星期唔玩,下月頭先送貨
最多打個和,同大陸有差價
作者: Shindoi 時間: 2013-10-25 08:45
pfs 已經好唔掂,幾日後先收到
又冇得 cut
作者: philip206 時間: 2013-10-25 09:07
仲唔cut, 人地影埋相有大貨到啦!
作者: iphone319 時間: 2013-10-25 09:51
未轉 PFS 果D CUT 晒了
等炒 iPad Air 4G 64
作者: GloryMatter 時間: 2013-10-25 09:52
CUT 晒
作者: Maydayb 時間: 2013-10-25 09:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 肥矢 時間: 2013-10-25 10:14
apple好醒咁cancel晒我d單
作者: hkcs007 時間: 2013-10-25 10:18
尋日訂16黑,今朝就cut左
作者: panda360 時間: 2013-10-25 10:23
cut晒

作者: Maydayb 時間: 2013-10-25 10:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zip100 時間: 2013-10-25 10:34
all cut 10 order
pfs 就大獲
作者: kfcc 時間: 2013-10-25 10:36
點解要cut?
作者: mouseman 時間: 2013-10-25 10:38
all cut, $5900 loo for 16W
作者: 大魔貨師 時間: 2013-10-25 10:53
作者: Cole 時間: 2013-10-25 10:54
被cut,揮手

作者: sui 時間: 2013-10-25 11:07
走得快好世界cut...
自cut 4部銀

作者: 波子王 時間: 2013-10-25 11:15
大鑊我有4部金cut唔到送緊黎,今次pk鳥.
作者: 肥矢 時間: 2013-10-25 11:19
apple用心良苦呀, 唔係人人拾得自cut ga
作者: LosAngeles 時間: 2013-10-25 11:19
好危險,自 Cut 保平安!
作者: joetcw 時間: 2013-10-25 11:27
各位只係cut 32/64? 定係連16都cut埋?
作者: Phanco 時間: 2013-10-25 11:38
真係早cut早著,16GB都唔好留

作者: martinlo2112 時間: 2013-10-25 11:39
16都cut一半,其實賺又冇咩,所以玩玩下算,到時幾十蚊叫做WIN左,輸又唔係輸好多
作者: 大教宗 時間: 2013-10-25 11:54
點解要Cut? 我仲打算加單啊
作者: jokelib 時間: 2013-10-25 12:06
回復 34# 大教宗
因為依度啲人已經開始講反話....

作者: ice 時間: 2013-10-25 12:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 肥矢 時間: 2013-10-25 12:26
你有成隊人幫你走上去, 梗係加la, 好似係

作者: kfcc 時間: 2013-10-25 12:40
呢個post幾膠下
作者: sophinic 時間: 2013-10-25 12:49
我全部 CUT 晒了, 不過係被 蘋果 CUT
作者: ice 時間: 2013-10-25 12:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: howardvcp 時間: 2013-10-25 13:51
比Apple cut晒
作者: stevechan199 時間: 2013-10-25 14:35
82張被cut
得番3張pi..........
作者: panda360 時間: 2013-10-25 14:47
金仲有少執, 銀黑要即 cut.
作者: Phanco 時間: 2013-10-25 14:52
11月的銀黑真係唔敢想像,隨時計埋積分都蝕入肉

作者: charlescps 時間: 2013-10-25 15:18
個D人係第二度泥
作者: Poissons 時間: 2013-10-25 17:31
咁危.. cut la
作者: SDTT 時間: 2013-10-25 17:38
已cut..留番D limit主力玩ipad air 64GB黑色
作者: timsweet 時間: 2013-10-25 17:40
我都系咁話. 自cut保平安. 另玩ipad air 64GB 4G會好d
作者: blueray 時間: 2013-10-25 19:08
我尋日先加左兩張,都唔覺危。
作者: kuro_sora 時間: 2013-10-25 19:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stash19 時間: 2013-10-25 19:53
岩岩去到st, 好多間唔收, 最後放左5850
費時煩, cut 左未出貨個D, 到時出貨得幾十蚊就煩
作者: Ming63361118 時間: 2013-10-25 20:23
已cut..留番D limit
作者: ice 時間: 2013-10-25 20:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SDTT 時間: 2013-10-25 21:20
回復 50# kuro_sora
係喎, 128gb 可能仲好炒. 多謝ching提㸃
作者: joetcw 時間: 2013-10-25 21:24
回復 51# stash19
銀色?
作者: panda360 時間: 2013-10-25 23:53
到時可能要倒貼,好似5C咁。
作者: SuperJam 時間: 2013-10-26 07:44
想加單但加極都無ack。。。
作者: kymkym 時間: 2013-10-26 07:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ricky_li02 時間: 2013-10-26 07:51
點任訂?
作者: martinlo2112 時間: 2013-10-26 08:05
回復 58# kymkym
want to know too 任訂?
作者: SuperJam 時間: 2013-10-26 08:17
任訂就唔會cut單+無ack la

作者: joetcw 時間: 2013-10-26 09:38
知唔知如果用Guest身份訂機, 可以點cut單? 因為一按cancel order又要有apple id
作者: kfcc 時間: 2013-10-26 09:40
要打800熱線cut,等個幾鐘先會有人聽﹐算吧﹐等出貨重好
作者: joetcw 時間: 2013-10-26 09:46
haha......但係16W黎架喎.....
送達時間: 05/11/2013 - 11/11/2013 由 Standard Shipping運貨
作者: kfcc 時間: 2013-10-26 09:51
haha......但係16W黎架喎.....
送達時間: 05/11/2013 - 11/11/2013 由 Standard Shipping運貨 ...
joetcw 發表於 2013-10-26 09:46
驚乜﹐下星期會出貨﹐係賺多定少問題
作者: mm2003 時間: 2013-10-26 10:14
驚就CUT啦... 自CUT保平安~~
作者: mouseman 時間: 2013-10-26 10:22
wait for 5700 for 16BW and 6100 for 16G tonight, so many people got the final stock.
作者: stevechan199 時間: 2013-10-26 10:46
要穿IPO了!
作者: hei2010 時間: 2013-10-26 11:03
dont cut la
作者: kymkym 時間: 2013-10-26 12:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Maydayb 時間: 2013-10-26 12:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: n2user 時間: 2013-10-26 14:00
今日JK已停收, 其他CHING報告
作者: ice 時間: 2013-10-26 14:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: n2user 時間: 2013-10-26 14:04
金色22號仲有7000, 昨晚6350
作者: ricky_li02 時間: 2013-10-26 14:15
Ching 可否講下點任訂?
作者: panda360 時間: 2013-10-27 13:45
黑白任訂好耐啦。
作者: zip100 時間: 2013-10-27 14:55
all cut already
作者: kfcc 時間: 2013-10-27 16:40
其實做乜要cut,我諗住訂到穿為止
作者: CCSGOR 時間: 2013-10-27 17:33
仲有2部白16GB PI中
諗緊CUT唔CUT
作者: martinlo2112 時間: 2013-10-27 18:28
如果連JK都停收就出事
作者: phantom8 時間: 2013-10-27 18:44
間間都會收下停下,你估佢地有無限 cash?佢地收到冇晒現金,就自然會停收,再返 cash 又會再收返。
作者: SuperJam 時間: 2013-10-27 18:59
想加單都加唔到-。-
作者: ice 時間: 2013-10-27 19:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 神奇小冰冰 時間: 2013-10-27 20:44
Cut哂白
仲有3黑
作者: yoyoyiu06 時間: 2013-10-27 20:52
ching請問點可以訂到咁多部,我想訂多2部自用都唔得!
thanks
作者: 神奇小冰冰 時間: 2013-10-27 20:54
幾張信用卡咪可以.....
作者: yoyoyiu06 時間: 2013-10-27 20:56
我訂兩次都用唔同信用卡都唔得

作者: 神奇小冰冰 時間: 2013-10-27 20:59
可能我好彩未cut姐
作者: happyhehe 時間: 2013-10-27 21:07
任 cut 添
作者: 斯卡X 時間: 2013-10-27 21:31
個個cut晒白
到黑出貨就白機升價
作者: joetcw 時間: 2013-10-27 21:36
回復 79# CCSGOR
師兄你幾號訂?
我都係仲有兩白PI, 17/10訂的
作者: CCSGOR 時間: 2013-10-27 22:26
回復 91# joetcw
21/10 有email 無被apple cut
作者: kuen0395 時間: 2013-10-27 22:36
我18號訂已轉PFS
作者: martinlo2112 時間: 2013-10-27 22:53
回復 93# kuen0395
白定黑
作者: free3sky 時間: 2013-10-27 22:53
自己CUT左部
作者: CCSGOR 時間: 2013-10-27 22:57
回復 95# free3sky
colour?
作者: gzzw 時間: 2013-10-27 23:07
灰色發貨比較快
作者: kuen0395 時間: 2013-10-27 23:22
沒錯灰色快小小,,,
作者: free3sky 時間: 2013-10-27 23:24
白
因為仲有2 部
作者: CCSGOR 時間: 2013-10-27 23:59
回復 99# free3sky
仲有2部咩colour?
已轉PFS?

