Board logo

標題: 自CUT輝手區! [打印本頁]

作者: tangsunhk    時間: 2013-10-25 05:04     標題: 自CUT輝手區!

見到啲價
作者: kuro_sora    時間: 2013-10-25 05:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: collyman    時間: 2013-10-25 07:36

cut all already
作者: kymkym    時間: 2013-10-25 07:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bamnjo    時間: 2013-10-25 07:39

被cut揮唔揮得
作者: buzz_    時間: 2013-10-25 07:47

All cut保平安。
作者: Shindoi    時間: 2013-10-25 07:51

cut 啦,仲等
pfs 就大獲
作者: figo100    時間: 2013-10-25 08:36

all cut,全力玩ipad air 64g
作者: Shindoi    時間: 2013-10-25 08:42

all cut,全力玩ipad air 64g
figo100 發表於 2013-10-25 08:36



    sure 64GB?
作者: jokelib    時間: 2013-10-25 08:42

Not 128G cellular?
作者: gzzw    時間: 2013-10-25 08:42

pfs 幾日唔寄更大獲
作者: free3sky    時間: 2013-10-25 08:45

等多兩星期唔玩,下月頭先送貨
最多打個和,同大陸有差價
作者: Shindoi    時間: 2013-10-25 08:45

pfs 幾日唔寄更大獲
gzzw 發表於 2013-10-25 08:42



    pfs 已經好唔掂,幾日後先收到
又冇得 cut
作者: philip206    時間: 2013-10-25 09:07

仲唔cut, 人地影埋相有大貨到啦!
作者: iphone319    時間: 2013-10-25 09:51

未轉 PFS 果D CUT 晒了
等炒 iPad Air 4G 64
作者: GloryMatter    時間: 2013-10-25 09:52

CUT 晒
作者: Maydayb    時間: 2013-10-25 09:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 肥矢    時間: 2013-10-25 10:14

apple好醒咁cancel晒我d單
作者: hkcs007    時間: 2013-10-25 10:18

尋日訂16黑,今朝就cut左
作者: panda360    時間: 2013-10-25 10:23

cut晒
作者: Maydayb    時間: 2013-10-25 10:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zip100    時間: 2013-10-25 10:34

all cut 10 order
pfs 就大獲
作者: kfcc    時間: 2013-10-25 10:36

點解要cut?
作者: mouseman    時間: 2013-10-25 10:38

all cut, $5900 loo for 16W
作者: 大魔貨師    時間: 2013-10-25 10:53

apple好醒咁cancel晒我d單
肥矢 發表於 2013-10-25 10:14



    好野
作者: Cole    時間: 2013-10-25 10:54

被cut,揮手
作者: sui    時間: 2013-10-25 11:07

走得快好世界cut...
自cut 4部銀
作者: 波子王    時間: 2013-10-25 11:15

大鑊我有4部金cut唔到送緊黎,今次pk鳥.
作者: 肥矢    時間: 2013-10-25 11:19

被cut,揮手
Cole 發表於 2013-10-25 10:54



    apple用心良苦呀, 唔係人人拾得自cut ga
作者: LosAngeles    時間: 2013-10-25 11:19

好危險,自 Cut 保平安!
作者: joetcw    時間: 2013-10-25 11:27

各位只係cut 32/64? 定係連16都cut埋?
作者: Phanco    時間: 2013-10-25 11:38

真係早cut早著,16GB都唔好留
作者: martinlo2112    時間: 2013-10-25 11:39

16都cut一半,其實賺又冇咩,所以玩玩下算,到時幾十蚊叫做WIN左,輸又唔係輸好多
作者: 大教宗    時間: 2013-10-25 11:54

點解要Cut?  我仲打算加單啊
作者: jokelib    時間: 2013-10-25 12:06

回復 34# 大教宗

因為依度啲人已經開始講反話....
作者: ice    時間: 2013-10-25 12:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 肥矢    時間: 2013-10-25 12:26

點解要Cut?  我仲打算加單啊
大教宗 發表於 2013-10-25 11:54



    你有成隊人幫你走上去, 梗係加la, 好似係
作者: kfcc    時間: 2013-10-25 12:40

大鑊我有4部金cut唔到送緊黎,今次pk鳥.
波子王 發表於 2013-10-25 11:15


呢個post幾膠下
作者: sophinic    時間: 2013-10-25 12:49

我全部 CUT 晒了, 不過係被  蘋果 CUT
作者: ice    時間: 2013-10-25 12:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: howardvcp    時間: 2013-10-25 13:51

比Apple cut晒
作者: stevechan199    時間: 2013-10-25 14:35

82張被cut
得番3張pi..........
作者: panda360    時間: 2013-10-25 14:47

大鑊我有4部金cut唔到送緊黎,今次pk鳥.
波子王 發表於 2013-10-25 11:15



    金仲有少執,  銀黑要即 cut.
作者: Phanco    時間: 2013-10-25 14:52

金仲有少執,  銀黑要即 cut.
panda360 發表於 2013-10-25 14:47

11月的銀黑真係唔敢想像,隨時計埋積分都蝕入肉
作者: charlescps    時間: 2013-10-25 15:18

回復  大教宗

因為依度啲人已經開始講反話....
jokelib 發表於 2013-10-25 12:06



    個D人係第二度泥
作者: Poissons    時間: 2013-10-25 17:31

咁危.. cut la
作者: SDTT    時間: 2013-10-25 17:38

已cut..留番D limit主力玩ipad air 64GB黑色
作者: timsweet    時間: 2013-10-25 17:40

已cut..留番D limit主力玩ipad air 64GB黑色
SDTT 發表於 2013-10-25 17:38



    我都系咁話. 自cut保平安. 另玩ipad air 64GB 4G會好d
作者: blueray    時間: 2013-10-25 19:08

我尋日先加左兩張,都唔覺危。
作者: kuro_sora    時間: 2013-10-25 19:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stash19    時間: 2013-10-25 19:53

岩岩去到st, 好多間唔收, 最後放左5850
費時煩, cut 左未出貨個D, 到時出貨得幾十蚊就煩
作者: Ming63361118    時間: 2013-10-25 20:23

已cut..留番D limit
作者: ice    時間: 2013-10-25 20:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SDTT    時間: 2013-10-25 21:20

回復 50# kuro_sora


    係喎, 128gb 可能仲好炒. 多謝ching提㸃
作者: joetcw    時間: 2013-10-25 21:24

回復 51# stash19


    銀色?
作者: panda360    時間: 2013-10-25 23:53

到時可能要倒貼,好似5C咁。
作者: SuperJam    時間: 2013-10-26 07:44

想加單但加極都無ack。。。
作者: kymkym    時間: 2013-10-26 07:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ricky_li02    時間: 2013-10-26 07:51

家下任訂你仲玩,送到黎負88架
kymkym 發表於 2013-10-26 07:46



    點任訂?
作者: martinlo2112    時間: 2013-10-26 08:05

回復 58# kymkym


    want to know too 任訂?
作者: SuperJam    時間: 2013-10-26 08:17

家下任訂你仲玩,送到黎負88架
kymkym 發表於 2013-10-26 07:46



    任訂就唔會cut單+無ack la
作者: joetcw    時間: 2013-10-26 09:38

知唔知如果用Guest身份訂機, 可以點cut單? 因為一按cancel order又要有apple id
作者: kfcc    時間: 2013-10-26 09:40

知唔知如果用Guest身份訂機, 可以點cut單? 因為一按cancel order又要有apple id
joetcw 發表於 2013-10-26 09:38


要打800熱線cut,等個幾鐘先會有人聽﹐算吧﹐等出貨重好
作者: joetcw    時間: 2013-10-26 09:46

要打800熱線cut,等個幾鐘先會有人聽﹐算吧﹐等出貨重好
kfcc 發表於 2013-10-26 09:40



   
haha......但係16W黎架喎.....
送達時間: 05/11/2013 - 11/11/2013 由 Standard Shipping運貨
作者: kfcc    時間: 2013-10-26 09:51

haha......但係16W黎架喎.....
送達時間: 05/11/2013 - 11/11/2013 由 Standard Shipping運貨 ...
joetcw 發表於 2013-10-26 09:46



驚乜﹐下星期會出貨﹐係賺多定少問題
作者: mm2003    時間: 2013-10-26 10:14

驚就CUT啦... 自CUT保平安~~
作者: mouseman    時間: 2013-10-26 10:22

wait for 5700 for 16BW and 6100 for 16G tonight, so many people got the final stock.
作者: stevechan199    時間: 2013-10-26 10:46

要穿IPO了!
作者: hei2010    時間: 2013-10-26 11:03

dont cut la
作者: kymkym    時間: 2013-10-26 12:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Maydayb    時間: 2013-10-26 12:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: n2user    時間: 2013-10-26 14:00

今日JK已停收, 其他CHING報告
作者: ice    時間: 2013-10-26 14:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: n2user    時間: 2013-10-26 14:04

一日係跌成百=="
ice 發表於 2013-10-26 14:02



    金色22號仲有7000, 昨晚6350
作者: ricky_li02    時間: 2013-10-26 14:15

ack同cut唔cut無關係,有ack咪照cut,無ack咪又照ship

一日跌廿蚊,送到黎都穿ipo,我未送都自cut晒 ...
kymkym 發表於 2013-10-26 12:00



    Ching 可否講下點任訂?
作者: panda360    時間: 2013-10-27 13:45

黑白任訂好耐啦。
作者: zip100    時間: 2013-10-27 14:55

all cut already
作者: kfcc    時間: 2013-10-27 16:40

其實做乜要cut,我諗住訂到穿為止
作者: CCSGOR    時間: 2013-10-27 17:33

仲有2部白16GB PI中
諗緊CUT唔CUT
作者: martinlo2112    時間: 2013-10-27 18:28

如果連JK都停收就出事
作者: phantom8    時間: 2013-10-27 18:44

如果連JK都停收就出事
martinlo2112 發表於 2013-10-27 18:28


間間都會收下停下,你估佢地有無限 cash?佢地收到冇晒現金,就自然會停收,再返 cash 又會再收返。
作者: SuperJam    時間: 2013-10-27 18:59

想加單都加唔到-。-
作者: ice    時間: 2013-10-27 19:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 神奇小冰冰    時間: 2013-10-27 20:44

Cut哂白
仲有3黑
作者: yoyoyiu06    時間: 2013-10-27 20:52

Cut哂白
仲有3黑
神奇小冰冰 發表於 2013-10-27 20:44



    ching請問點可以訂到咁多部,我想訂多2部自用都唔得!
thanks
作者: 神奇小冰冰    時間: 2013-10-27 20:54

ching請問點可以訂到咁多部,我想訂多2部自用都唔得!
thanks
yoyoyiu06 發表於 2013-10-27 20:52



    幾張信用卡咪可以.....
作者: yoyoyiu06    時間: 2013-10-27 20:56

幾張信用卡咪可以.....
神奇小冰冰 發表於 2013-10-27 20:54



    我訂兩次都用唔同信用卡都唔得
作者: 神奇小冰冰    時間: 2013-10-27 20:59

我訂兩次都用唔同信用卡都唔得
yoyoyiu06 發表於 2013-10-27 20:56



    可能我好彩未cut姐
作者: happyhehe    時間: 2013-10-27 21:07

黑白任訂好耐啦。
panda360 發表於 2013-10-27 13:45



    任 cut 添
作者: 斯卡X    時間: 2013-10-27 21:31

個個cut晒白

到黑出貨就白機升價
作者: joetcw    時間: 2013-10-27 21:36

回復 79# CCSGOR


    師兄你幾號訂?
我都係仲有兩白PI, 17/10訂的
作者: CCSGOR    時間: 2013-10-27 22:26

回復 91# joetcw


21/10  有email 無被apple cut
作者: kuen0395    時間: 2013-10-27 22:36

回復  CCSGOR


    師兄你幾號訂?
我都係仲有兩白PI, 17/10訂的
joetcw 發表於 2013-10-27 21:36


我18號訂已轉PFS
作者: martinlo2112    時間: 2013-10-27 22:53

回復 93# kuen0395


    白定黑
作者: free3sky    時間: 2013-10-27 22:53

自己CUT左部
作者: CCSGOR    時間: 2013-10-27 22:57

回復 95# free3sky


colour?
作者: gzzw    時間: 2013-10-27 23:07

灰色發貨比較快
作者: kuen0395    時間: 2013-10-27 23:22

沒錯灰色快小小,,,
作者: free3sky    時間: 2013-10-27 23:24

回復  free3sky


colour?
CCSGOR 發表於 2013-10-27 22:57



    白
因為仲有2 部
作者: CCSGOR    時間: 2013-10-27 23:59

回復 99# free3sky


仲有2部咩colour?
已轉PFS?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2