Board logo

標題: 有冇人20號12:32AM AOS訂16金已經PFS或出貨? [打印本頁]

作者: avboy99    時間: 2013-10-9 07:08     標題: 有冇人20號12:32AM AOS訂16金已經PFS或出貨?

有冇人20號12:32AM AOS訂16金已經PFS或出貨?
作者: cklee19810419    時間: 2013-10-9 07:11

又問時間?
蘋果一向都唔係順序出貨的
作者: avboy99    時間: 2013-10-9 07:15

我打去 800 問他們說跟訂單時間出貨.
作者: ivanchan103    時間: 2013-10-9 07:27

12:04分買 12:24分收E-MAIL
16金*2
琴日已收機
作者: kfcc    時間: 2013-10-9 08:56

有冇人20號12:32AM AOS訂16金已經PFS或出貨?
avboy99 發表於 2013-10-9 07:08



我果日由12點到早上7點都有訂貨﹐基本上係跟次序﹐12:30前下訂批貨﹐應該轉晒pfs﹐今個星期點都收到貨﹐如果你未轉﹐就打去投訴下
作者: astray    時間: 2013-10-9 09:03

琴晚已 Shipped 依家 DHL Status 係 Scheduled for delivery as agreed 未知今日收唔收到貨
作者: sureone    時間: 2013-10-9 09:13

我19都未出貨

作者: bblam    時間: 2013-10-9 09:16

我20號0157先收到email, 咁咪有排?
作者: qwe1qwe    時間: 2013-10-9 09:17

我19都未出貨
sureone 發表於 2013-10-9 09:13



    你去中文度睇,會係20
作者: kuen0395    時間: 2013-10-9 09:18

我早你2分鐘,,
w22xxxxx
still pi now
作者: kuen0395    時間: 2013-10-9 09:20

我果日由12點到早上7點都有訂貨﹐基本上係跟次序﹐12:30前下訂批貨﹐應該轉晒pfs﹐今個星期點都收到貨 ...
kfcc 發表於 2013-10-9 08:56



個hotline 打極都冇人聽,,
等左45分鍾,,,
作者: fatau    時間: 2013-10-9 09:21

個hotline 打極都冇人聽,,
等左45分鍾,,,
kuen0395 發表於 2013-10-9 09:20



    前幾日問野....等左成百分鐘
作者: kalun103    時間: 2013-10-9 09:24

我果日由12點到早上7點都有訂貨﹐基本上係跟次序﹐12:30前下訂批貨﹐應該轉晒pfs﹐今個星期點都收到貨 ...
kfcc 發表於 2013-10-9 08:56


而家先出到12:30前落訂的貨, 但果日訂到第二日下午先暫停供應
咁計法咪去到10月底都會不停出貨?
作者: D_d    時間: 2013-10-9 09:25

我w21xxxxx still pi
作者: jokelib    時間: 2013-10-9 09:27

我打去 800 問他們說跟訂單時間出貨.
avboy99 發表於 2013-10-9 07:15


佢緊係咁耍你走啦....
作者: kfcc    時間: 2013-10-9 09:29

琴晚已 Shipped 依家 DHL Status 係 Scheduled for delivery as agreed 未知今日收唔收到貨
astray 發表於 2013-10-9 09:03



你望番你已出貨個email,應該有寫最遲幾時
作者: Maydayb    時間: 2013-10-9 10:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bigboss    時間: 2013-10-9 10:36

有人收到, 有人未出, apple話事
作者: bbwarrior    時間: 2013-10-9 11:02

回復 18# bigboss


19號16G 金EMS送剛收到
作者: mouseman    時間: 2013-10-9 11:04

call English line, have reply in 10 mins
作者: mvp3    時間: 2013-10-9 11:05

琴晚已 Shipped 依家 DHL Status 係 Scheduled for delivery as agreed 未知今日收唔收到貨
astray 發表於 2013-10-9 09:03



    SAME HERE, 佢mail 寫12 號到(sat). 如真的話,我寫字樓地址要下星期二先收到
作者: killuer_edwin    時間: 2013-10-9 11:11

DHL送剛收
作者: ballj    時間: 2013-10-9 11:40

今朝check PFS, 而家變返PI
作者: bbwarrior    時間: 2013-10-9 13:40

回復 23# ballj


你重CHECK到? 明明個Store maintenance中..
作者: ballj    時間: 2013-10-9 16:51

回復 24# bbwarrior


    係lunch前check的
作者: wankwong    時間: 2013-10-9 17:01

still PI
作者: andrewyl    時間: 2013-10-9 17:05

STILL PI .  
DKLM .
作者: hk2054    時間: 2013-10-9 17:05

20th 16W still PI
作者: bbwarrior    時間: 2013-10-9 17:06

store 死之前係PFS...而家變番PI!!!!!
作者: tom156    時間: 2013-10-9 17:09

回復 22# killuer_edwin
想問下DHL送要幾耐
作者: joehkg    時間: 2013-10-9 17:15

由Pick up 到你手.. 大約24小時

回復  killuer_edwin
想問下DHL送要幾耐
tom156 發表於 2013-10-9 17:09

作者: doumeki    時間: 2013-10-9 21:04

今朝check PFS, 而家變返PI
ballj 發表於 2013-10-9 11:40


同你一樣
明明準備出貨
作者: sureone    時間: 2013-10-10 21:41

今日收到sms~
DHL送貨
作者: bbwarrior    時間: 2013-10-10 22:14

回復 33# sureone


    我中ems....
作者: doumeki    時間: 2013-10-10 22:16

DHL
作者: pangle    時間: 2013-10-10 22:18

32 silver到左





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2