Board logo

標題: 各位c兄我想問如果在apple抽中機太约幾時會收到email? [打印本頁]

作者: laughing    時間: 2012-9-22 18:10     標題: 各位c兄我想問如果在apple抽中機太约幾時會收到email?

如題

本人今日黑仔個案:

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1861709





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2