Board logo

標題: 想問返一下各位3月8日訂左IPAD3 有關過數,ACK,同PI [打印本頁]

作者: littlecool    時間: 2012-3-14 14:50     標題: 想問返一下各位3月8日訂左IPAD3 有關過數,ACK,同PI

我都係3月8日訂到2台一白一黑IPAD3 , 但好奇就係我已經一早收到ACK , 咁ACCOUNT都有2台機係度等SHIPPING PI 中, 但好奇係仲未過數,但無收過任何CUT單呢D 信件。。

2部機都仲係PI 16-23到貨。。。。
有冇師兄係咁呢
作者: qj3883    時間: 2012-3-14 14:54

係hold數。。。到你收到機當夜先過數
作者: littlecool    時間: 2012-3-14 17:11

回復 2# qj3883


  就係連HOLD 數都唔見....咁先得意....
作者: pikeman    時間: 2012-3-14 17:18

回復 3# littlecool

我唔係嚇你, hold 數都唔見多數係比人cut 左... 你check check order 先啦...
作者: ddxx    時間: 2012-3-14 17:54

等收信啦!!!
作者: jasonllll    時間: 2012-3-14 18:43

我想問點check hold數?
作者: cyruschan112    時間: 2012-3-14 20:37

Hangseng send左SMS來
應該係已經hold起左





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2