標題: 想問返一下各位3月8日訂左IPAD3 有關過數,ACK,同PI [打印本頁]
作者: littlecool 時間: 2012-3-14 14:50 標題: 想問返一下各位3月8日訂左IPAD3 有關過數,ACK,同PI
我都係3月8日訂到2台一白一黑IPAD3 , 但好奇就係我已經一早收到ACK , 咁ACCOUNT都有2台機係度等SHIPPING PI 中, 但好奇係仲未過數,但無收過任何CUT單呢D 信件。。
2部機都仲係PI 16-23到貨。。。。
有冇師兄係咁呢
作者: qj3883 時間: 2012-3-14 14:54
係hold數。。。到你收到機當夜先過數
作者: littlecool 時間: 2012-3-14 17:11
回復 2# qj3883
就係連HOLD 數都唔見....咁先得意....
作者: pikeman 時間: 2012-3-14 17:18
回復 3# littlecool
我唔係嚇你, hold 數都唔見多數係比人cut 左... 你check check order 先啦...
作者: ddxx 時間: 2012-3-14 17:54
等收信啦!!!
作者: jasonllll 時間: 2012-3-14 18:43
我想問點check hold數?
作者: cyruschan112 時間: 2012-3-14 20:37
Hangseng send左SMS來
應該係已經hold起左
