Board logo

標題: 新iPad先達價已有 $4880創新低? [打印本頁]

作者: ~SRW~    時間: 2012-3-13 23:44     標題: 新iPad先達價已有 $4880創新低?

http://www.mycpu.com.hk/1760/


作者: TeraBytes    時間: 2012-3-13 23:53

死先達佬出口術... 叫價$488都得.. 睇下有冇人俾貨你
作者: qj3883    時間: 2012-3-14 00:06

老實....自用冇敢嬲....我打都唔信敢低
作者: ppg    時間: 2012-3-14 00:51

IFC 隊又冇得排, 唔同散戶收, 睇佢點死
作者: dermagramso    時間: 2012-3-14 06:08

ST9又老吹, 至少5K la
作者: hgcjeffrey    時間: 2012-3-14 07:02

回復 5# dermagramso


    蘋果話6k喎
作者: kahochan83    時間: 2012-3-14 07:46

10K 我話o既
作者: kingston00    時間: 2012-3-14 08:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gooapple    時間: 2012-3-14 10:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kingeltshan    時間: 2012-3-14 10:18

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: Wanderer    時間: 2012-3-14 10:24

炒過股票既都見慣不怪喇, 唔震倉邊有平貨收
ST應該達成共識改收機價為$3887 for 16G, 咁D人一恐慌就產生骨牌效應拋貨, 佢就賺到笑
作者: ringo    時間: 2012-3-14 10:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: du0449    時間: 2012-3-14 10:44

同尋日新聞講中銀鈔票炒價一樣,即收即放就高小小遲d就會回落小小!即係你一出就好賣,等遲d出就會跌價!出口術!
作者: Wanderer    時間: 2012-3-14 10:56

16GB $3887咁咪蝕住買貨俾佢賺
咁著數嘅生意真好做
ringo 發表於 2012-3-14 10:39

散戶心態
第一水你慌冇demand? apple貨足既話佢唔駛delay幾個地區既貨期喇
所以後日一出即放唔明智
作者: Wanderer    時間: 2012-3-14 11:00

本帖最後由 Wanderer 於 2012-3-14 11:08 編輯
同尋日新聞講中銀鈔票炒價一樣,即收即放就高小小遲d就會回落小小!即係你一出就好賣,等遲d出就會跌價!出 ...
du0449 發表於 2012-3-14 10:44

咁電子產品又好難同紀念鈔呢D限量兼unique既野黎比, 就算一開始west price, 你試下擺三五十年,隨時升值百倍.
電子野通常短炒,但越係短個波幅越大, 搶手貨一上市即插係好事, 因為見底彈得更高
作者: JackShit    時間: 2012-3-14 12:42

本帖最後由 JackShit 於 2012-3-14 12:44 編輯

我又唔係成百部係手, 驚佢咩姐.... 蝕到我會無飯開嗎?

佢HK收得低好多, 我最多自己一部部拎上大陸, 平手放, 唔駛死的

再唔係我係ST/APPLE門口平手撩人買
作者: eric_leung    時間: 2012-3-14 12:47

我又唔係成百部係手, 驚佢咩姐.... 蝕到我會無飯開嗎?

佢HK收得低好多, 我最多自己一部部拎上大陸, 平手放 ...
JackShit 發表於 2012-3-14 12:42


不過要小心!

【本報訊】新iPad於本周五在本港及全球十個國家及地區開售,料引發新一輪搶購潮,深圳海關昨提醒旅客,將境外購買的新平板電腦偷運入境屬違法,呼籲報關,並將加強截查包括搜身。
作者: rt6688    時間: 2012-3-14 12:49

信者冇得救,ST9不嬲老吹水
作者: JackShit    時間: 2012-3-14 13:00

本帖最後由 JackShit 於 2012-3-14 13:01 編輯
不過要小心!

【本報訊】新iPad於本周五在本港及全球十個國家及地區開售,料引發新一輪搶購潮,深圳海關 ...
eric_leung 發表於 2012-3-14 12:47



最壞打算米平手比親友羅, 一係係APPLE開口放比無貨既人
作者: eric_leung    時間: 2012-3-14 13:01

不過大陸報關, 係咪即係報左關, 返港要跟返港? 無左會點呢?
作者: ahchaugoh    時間: 2012-3-14 13:30

不過大陸報關, 係咪即係報左關, 返港要跟返港? 無左會點呢?
eric_leung 發表於 2012-3-14 13:01


4880? 自用!
作者: eric_leung    時間: 2012-3-14 13:31

4880? 自用!
ahchaugoh 發表於 2012-3-14 13:30


??????
作者: yslysl05    時間: 2012-3-14 13:36

回復 20# eric_leung


    報關姐係自認帶新野入境俾稅~~
電腦好似一千蚊一部人仔~
作者: eric_leung    時間: 2012-3-14 13:48

回復  eric_leung


    報關姐係自認帶新野入境俾稅~~
電腦好似一千蚊一部人仔~ ...
yslysl05 發表於 2012-3-14 13:36


唔係話自用申報左, 帶返香港便可以唔駛俾稅同唔駛俾人捉?
作者: 菲力    時間: 2012-3-14 14:10

香港人真係炒野炒到傻左 又一萬又幾千
咁易發達咩?
作者: dermagramso    時間: 2012-3-14 16:13

你唔係講緊樓主呀
gooapple 發表於 2012-3-14 10:09



   
有人對號入座嗎hahah
作者: jensonsum    時間: 2012-3-14 16:19

pricehk話10k
作者: 小煩仔    時間: 2012-3-14 16:56

其實依加先達收幾錢姐@@?
作者: chankmk    時間: 2012-3-14 17:26

回復 1# ~SRW~


    13-3-2012 的新手哥哥, 你要老吹都搵個舊少少的accout 啦. 一啲成意都無
作者: aleck_choi    時間: 2012-3-14 17:29

既然new ipad無得抄,不如我們一般市民唔好再抽羅,留番比先達友去抽同蝕錢好未
作者: yslysl05    時間: 2012-3-14 19:13

回復 24# eric_leung


    上次我問個中國海關 佢話已经無左你講既野 佢仲話填黎都無用 你返大陸賣左唔帶返黎侸都吹你唔漲 入境同海關係兩班人黎既 反正你行紅色通道就要打稅啦 你自用開左機堂堂正正行綠色通道就可以了 一部自用一般唔會玩你既﹋o﹋
作者: eric_leung    時間: 2012-3-14 19:47

回復  eric_leung


    上次我問個中國海關 佢話已经無左你講既野 佢仲話填黎都無用 你返大陸賣左唔帶返 ...
yslysl05 發表於 2012-3-14 19:13


thanks, 咁過一排過左呢個熱潮先考慮帶埋返大陸用
作者: ~SRW~    時間: 2012-3-14 19:47

你方你地到時唔放咩
到時班散戶驚蝕 100都大把散戶狗衝放機啦
哈哈~~~~~
作者: ringo    時間: 2012-3-14 21:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JackShit    時間: 2012-3-14 21:24

你方你地到時唔放咩
到時班散戶驚蝕 100都大把散戶狗衝放機啦
哈哈~~~~~ ...
~SRW~ 發表於 2012-3-14 19:47



   認了..... ST....9

唔驚你地又駛咩做勢丫...
作者: ~SRW~    時間: 2012-3-14 21:27

等睇一班ICRAB 蝕讓
作者: cshum2    時間: 2012-3-14 21:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JackShit    時間: 2012-3-14 21:31

等睇一班ICRAB 蝕讓
~SRW~ 發表於 2012-3-14 21:27

放心, HK傻的人唔會多, 之後叫你嘔突
作者: louishei    時間: 2012-3-14 21:50

認住 d 一星 id 先
唔好亂咁信人
作者: ringo    時間: 2012-3-14 21:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JackShit    時間: 2012-3-14 22:04

本帖最後由 JackShit 於 2012-3-14 22:06 編輯
真係好多謝你一直以嚟好似精神分裂嘅貼文
令到我更加確信 你地成班友焦急鳥
   ...
ringo 發表於 2012-3-14 21:55


緊係, 最有把握既機械人訂貨, 排隊黨都比APPLE化解左, 大量訂單點交貨比人先?

作者: 怪盜^o^雷斯    時間: 2012-3-14 22:12

如果真係執得果 HKD500 ...益朋友...好過益你地啦...炒唔起..不如自用啦...
而家冇咗班阿婆同男亞人士架喇...
作者: ringo    時間: 2012-3-14 22:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wahaha118    時間: 2012-3-14 22:15

大家買4G版定WIFI版好價??
作者: 123forever    時間: 2012-3-14 22:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wahaha118    時間: 2012-3-14 22:39

去邊度搵4G版黎買
123forever 發表於 2012-3-14 22:24



    即係得wifi版?

想問下係咪一張信用咭只能買2部,多過2部就會cut單
作者: ~SRW~    時間: 2012-3-15 00:32

等睇大量ICRAB出現 已預備薑蔥
作者: JackShit    時間: 2012-3-15 00:36

等睇大量ICRAB出現 已預備薑蔥
~SRW~ 發表於 2012-3-15 00:32


ST哥哥, 你放心, 賣得唔好價, 我會平手賣比親友, 大把人叫我幫佢買....

仲有, 就算真係放, 我都放比係HK收貨既大陸買家.... 費事你地CRAB丫麻, 係米?
作者: polyupbl    時間: 2012-3-15 00:52

今次多新手訂到IPAD3, 班友係咁放風話炒唔到, 等D人一收到機就低價放比佢地
作者: ~SRW~    時間: 2012-3-15 01:09

回復  ~SRW~


    13-3-2012 的新手哥哥, 你要老吹都搵個舊少少的accout 啦. 一啲成意都無 ...
chankmk 發表於 2012-3-14 17:26


要串人新手都睇下人地註冊日期係咪早過自己先啦ching
作者: louishei    時間: 2012-3-15 01:14

要串人新手都睇下人地註冊日期係咪早過自己先啦ching
~SRW~ 發表於 2012-3-15 01:09



咁....
我認為今次 ipad 3 水位高過五百,
使唔使出埋 16g 原價加 500 包收?

作者: ~SRW~    時間: 2012-3-15 01:19

咁....
我認為今次 ipad 3 水位高過五百,
使唔使出埋 16g 原價加 500 包收?
完 ...
louishei 發表於 2012-3-15 01:14

嗯 所以?
我剩係知呢到一大班草木皆兵謄哂雞既傻仔
貼下新聞比大家跟進下都比人當人st9 都係過返友台算

作者: mini_z_racer    時間: 2012-3-15 02:34

回復 52# ~SRW~


    bye bye...
作者: 菲力    時間: 2012-3-15 02:56

咁....
我認為今次 ipad 3 水位高過五百,
使唔使出埋 16g 原價加 500 包收?
完 ...
louishei 發表於 2012-3-15 01:14

你敢包收幾多隻先?
講就大大聲 到時個價低你咪人影都無
包收?亂UP 廿四就有你份
作者: WAI2    時間: 2012-3-15 07:23

ST哥哥, 你放心, 賣得唔好價, 我會平手賣比親友, 大把人叫我幫佢買....

仲有, 就算真係放,  ...
JackShit 發表於 2012-3-15 00:36


你親友出幾多錢收幾多GB ipad3?
作者: louishei    時間: 2012-3-15 07:29

回復 54# 菲力


    至少包收哂我用 bot 幫人訂既
作者: cheongt    時間: 2012-3-15 08:40

gay佬成日出口術
作者: DarkHero    時間: 2012-3-15 09:45

如果跌gei 你仲會收咩
口術唔係咁玩架
驚唔驚海關收你貨呀,呢期一定嚴打
海關都無得玩,唔收點得
作者: 菲力    時間: 2012-3-15 13:17

回復  菲力


    至少包收哂我用 bot 幫人訂既
louishei 發表於 2012-3-15 07:29

得果幾十隻就講到好似包收哂所有人d iPad咁
作者: louishei    時間: 2012-3-15 13:43

回復 59# 菲力


當然啦,梗係收晒 d 我識既人,親疏有別 ma
就好似 st9 點都會幫 st9 咁

又賺多一分
作者: linjermey    時間: 2012-3-15 13:50

ipad一向都冇得炒,一部賺一千都殺!
作者: ~SRW~    時間: 2012-3-15 18:46

gay佬成日出口術
cheongt 發表於 2012-3-15 08:40

D傻仔得把死人口 HAHA





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2