作者: ~SRW~ 時間: 2012-3-13 23:44 標題: 新iPad先達價已有 $4880創新低?
http://www.mycpu.com.hk/1760/

作者: TeraBytes 時間: 2012-3-13 23:53
死先達佬出口術... 叫價$488都得.. 睇下有冇人俾貨你

作者: qj3883 時間: 2012-3-14 00:06
老實....自用冇敢嬲....我打都唔信敢低
作者: ppg 時間: 2012-3-14 00:51
IFC 隊又冇得排, 唔同散戶收, 睇佢點死

作者: dermagramso 時間: 2012-3-14 06:08
ST9又老吹, 至少5K la
作者: hgcjeffrey 時間: 2012-3-14 07:02
回復 5# dermagramso
蘋果話6k喎

作者: kahochan83 時間: 2012-3-14 07:46
10K 我話o既
作者: kingston00 時間: 2012-3-14 08:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gooapple 時間: 2012-3-14 10:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kingeltshan 時間: 2012-3-14 10:18
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: Wanderer 時間: 2012-3-14 10:24
炒過股票既都見慣不怪喇, 唔震倉邊有平貨收
ST應該達成共識改收機價為$3887 for 16G, 咁D人一恐慌就產生骨牌效應拋貨, 佢就賺到笑
作者: ringo 時間: 2012-3-14 10:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: du0449 時間: 2012-3-14 10:44
同尋日新聞講中銀鈔票炒價一樣,即收即放就高小小遲d就會回落小小!即係你一出就好賣,等遲d出就會跌價!出口術!
作者: Wanderer 時間: 2012-3-14 10:56
散戶心態

第一水你慌冇demand? apple貨足既話佢唔駛delay幾個地區既貨期喇
所以後日一出即放唔明智
作者: Wanderer 時間: 2012-3-14 11:00
本帖最後由 Wanderer 於 2012-3-14 11:08 編輯
咁電子產品又好難同紀念鈔呢D限量兼unique既野黎比, 就算一開始west price, 你試下擺三五十年,隨時升值百倍.
電子野通常短炒,但越係短個波幅越大, 搶手貨一上市即插係好事, 因為見底彈得更高

作者: JackShit 時間: 2012-3-14 12:42
本帖最後由 JackShit 於 2012-3-14 12:44 編輯
我又唔係成百部係手, 驚佢咩姐.... 蝕到我會無飯開嗎?
佢HK收得低好多, 我最多自己一部部拎上大陸, 平手放, 唔駛死的
再唔係我係ST/APPLE門口平手撩人買
作者: eric_leung 時間: 2012-3-14 12:47
不過要小心!
【本報訊】新iPad於本周五在本港及全球十個國家及地區開售,料引發新一輪搶購潮,深圳海關昨提醒旅客,將境外購買的新平板電腦偷運入境屬違法,呼籲報關,並將加強截查包括搜身。
作者: rt6688 時間: 2012-3-14 12:49
信者冇得救,ST9不嬲老吹水
作者: JackShit 時間: 2012-3-14 13:00
本帖最後由 JackShit 於 2012-3-14 13:01 編輯
最壞打算米平手比親友羅, 一係係APPLE開口放比無貨既人
作者: eric_leung 時間: 2012-3-14 13:01
不過大陸報關, 係咪即係報左關, 返港要跟返港? 無左會點呢?
作者: ahchaugoh 時間: 2012-3-14 13:30
4880? 自用!
作者: eric_leung 時間: 2012-3-14 13:31
??????
作者: yslysl05 時間: 2012-3-14 13:36
回復 20# eric_leung
報關姐係自認帶新野入境俾稅~~
電腦好似一千蚊一部人仔~
作者: eric_leung 時間: 2012-3-14 13:48
唔係話自用申報左, 帶返香港便可以唔駛俾稅同唔駛俾人捉?
作者: 菲力 時間: 2012-3-14 14:10
香港人真係炒野炒到傻左 又一萬又幾千
咁易發達咩?
作者: dermagramso 時間: 2012-3-14 16:13
有人對號入座嗎hahah
作者: jensonsum 時間: 2012-3-14 16:19
pricehk話10k
作者: 小煩仔 時間: 2012-3-14 16:56
其實依加先達收幾錢姐@@?
作者: chankmk 時間: 2012-3-14 17:26
回復 1# ~SRW~
13-3-2012 的新手哥哥, 你要老吹都搵個舊少少的accout 啦. 一啲成意都無
作者: aleck_choi 時間: 2012-3-14 17:29
既然new ipad無得抄,不如我們一般市民唔好再抽羅,留番比先達友去抽同蝕錢好未
作者: yslysl05 時間: 2012-3-14 19:13
回復 24# eric_leung
上次我問個中國海關 佢話已经無左你講既野 佢仲話填黎都無用 你返大陸賣左唔帶返黎侸都吹你唔漲 入境同海關係兩班人黎既 反正你行紅色通道就要打稅啦 你自用開左機堂堂正正行綠色通道就可以了 一部自用一般唔會玩你既﹋o﹋
作者: eric_leung 時間: 2012-3-14 19:47
thanks, 咁過一排過左呢個熱潮先考慮帶埋返大陸用
作者: ~SRW~ 時間: 2012-3-14 19:47
你方你地到時唔放咩
到時班散戶驚蝕 100都大把散戶狗衝放機啦
哈哈~~~~~
作者: ringo 時間: 2012-3-14 21:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JackShit 時間: 2012-3-14 21:24
認了..... ST....9
唔驚你地又駛咩做勢丫...

作者: ~SRW~ 時間: 2012-3-14 21:27
等睇一班ICRAB 蝕讓
作者: cshum2 時間: 2012-3-14 21:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JackShit 時間: 2012-3-14 21:31
放心, HK傻的人唔會多, 之後叫你嘔突
作者: louishei 時間: 2012-3-14 21:50
認住 d 一星 id 先

唔好亂咁信人
作者: ringo 時間: 2012-3-14 21:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JackShit 時間: 2012-3-14 22:04
本帖最後由 JackShit 於 2012-3-14 22:06 編輯
緊係, 最有把握既機械人訂貨, 排隊黨都比APPLE化解左, 大量訂單點交貨比人先?

作者: 怪盜^o^雷斯 時間: 2012-3-14 22:12
如果真係執得果 HKD500 ...益朋友...好過益你地啦...炒唔起..不如自用啦...
而家冇咗班阿婆同男亞人士架喇...
作者: ringo 時間: 2012-3-14 22:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wahaha118 時間: 2012-3-14 22:15
大家買4G版定WIFI版好價??
作者: 123forever 時間: 2012-3-14 22:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wahaha118 時間: 2012-3-14 22:39
即係得wifi版?
想問下係咪一張信用咭只能買2部,多過2部就會cut單
作者: ~SRW~ 時間: 2012-3-15 00:32
等睇大量ICRAB出現 已預備薑蔥

作者: JackShit 時間: 2012-3-15 00:36
ST哥哥, 你放心, 賣得唔好價, 我會平手賣比親友, 大把人叫我幫佢買....

仲有, 就算真係放, 我都放比係HK收貨既大陸買家.... 費事你地CRAB丫麻, 係米?
作者: polyupbl 時間: 2012-3-15 00:52
今次多新手訂到IPAD3, 班友係咁放風話炒唔到, 等D人一收到機就低價放比佢地
作者: ~SRW~ 時間: 2012-3-15 01:09
要串人新手都睇下人地註冊日期係咪早過自己先啦ching

作者: louishei 時間: 2012-3-15 01:14
咁....
我認為今次 ipad 3 水位高過五百,
使唔使出埋 16g 原價加 500 包收?
完

作者: ~SRW~ 時間: 2012-3-15 01:19
嗯 所以?
我剩係知呢到一大班草木皆兵謄哂雞既傻仔
貼下新聞比大家跟進下都比人當人st9 都係過返友台算

作者: mini_z_racer 時間: 2012-3-15 02:34
回復 52# ~SRW~
bye bye...
作者: 菲力 時間: 2012-3-15 02:56
你敢包收幾多隻先?
講就大大聲 到時個價低你咪人影都無
包收?亂UP 廿四就有你份
作者: WAI2 時間: 2012-3-15 07:23
你親友出幾多錢收幾多GB ipad3?
作者: louishei 時間: 2012-3-15 07:29
回復 54# 菲力
至少包收哂我用 bot 幫人訂既
作者: cheongt 時間: 2012-3-15 08:40
gay佬成日出口術
作者: DarkHero 時間: 2012-3-15 09:45
如果跌gei 你仲會收咩
口術唔係咁玩架
驚唔驚海關收你貨呀,呢期一定嚴打
海關都無得玩,唔收點得
作者: 菲力 時間: 2012-3-15 13:17
得果幾十隻就講到好似包收哂所有人d iPad咁
作者: louishei 時間: 2012-3-15 13:43
回復 59# 菲力
當然啦,梗係收晒 d 我識既人,親疏有別 ma
就好似 st9 點都會幫 st9 咁
又賺多一分
作者: linjermey 時間: 2012-3-15 13:50
ipad一向都冇得炒,一部賺一千都殺!
作者: ~SRW~ 時間: 2012-3-15 18:46
D傻仔得把死人口 HAHA

