作者: goldfish 時間: 2011-11-28 22:32 標題: 又開午夜場
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Parrakeet 時間: 2011-11-28 22:34
我今晚好眼訓,唔知可唔可以堅持到


作者: bullbearbear 時間: 2011-11-28 22:35 標題: RE: 又開午夜場
唔好訓住啦,可能開10:55呢
作者: lion438 時間: 2011-11-28 22:49
我都諗住睇埋 11:00 呢 round 算
日日咁捕法唔係辦法
作者: Giroro伍長 時間: 2011-11-28 22:53
買幾打雞精飲都補唔番
作者: 神奇小冰冰 時間: 2011-11-28 23:22
32我黎LA!!!!!!!
作者: kei91065 時間: 2011-11-28 23:29
我就黎暈低...
作者: kelvinchi 時間: 2011-11-28 23:37
依家好似變左日日都要玩遊戲
(明知明早還要很早起身上班)作者: laubong 時間: 2011-11-28 23:42
睇黎今晚又係 12:25-30
作者: WAI2 時間: 2011-11-28 23:52
唔知架,24小時不定開
作者: 神奇小冰冰 時間: 2011-11-29 00:00
..
作者: jwong2k04 時間: 2011-11-29 00:05
今晚可能只放 ipad
作者: kssusamuel 時間: 2011-11-29 00:08
開始難load
作者: 神奇小冰冰 時間: 2011-11-29 00:09
我係入極都係loading
作者: joehkg 時間: 2011-11-29 00:11
行開D啦大6蝗蟲~~~~~~~~~~~~
作者: qqjawe 時間: 2011-11-29 00:12
saw 16GB White at 2125 only 1 sec
Now loading Apple Store Apps dead??
作者: 神奇小冰冰 時間: 2011-11-29 00:13
成個reserve都入唔到
作者: joehkg 時間: 2011-11-29 00:14
可能蝗蟲衝著來~~
作者: 神奇小冰冰 時間: 2011-11-29 00:15
我頂
作者: cash2004 時間: 2011-11-29 00:15
LOADING 左好耐都入唔到
作者: Alvin_Man 時間: 2011-11-29 00:16
應該係太過多REQUEST
作者: joehkg 時間: 2011-11-29 00:17
全世界在loading 攬炒~~~
作者: 神奇小冰冰 時間: 2011-11-29 00:17
即係今晚又冇
作者: laubong 時間: 2011-11-29 00:19
我用緊英文, 又菊花中, load唔到, 有冇師兄係用中文, 唔知 load唔load到呢?
作者: WAI2 時間: 2011-11-29 00:19
本帖最後由 WAI2 於 2011-11-29 00:21 編輯
DLSing
作者: mouseman 時間: 2011-11-29 00:19
Same
Loading
作者: kelvinchi 時間: 2011-11-29 00:20
Same, Loading....
作者: cash2004 時間: 2011-11-29 00:20
我中文,英文兩部機一齊用,, 一直loading ......
作者: BC 時間: 2011-11-29 00:21
菊花風中轉
作者: quiz 時間: 2011-11-29 00:21
Yeah! Server down. Go to sleep.
作者: kkchuang 時間: 2011-11-29 00:21
所有人無限LOADING中....
作者: 神奇小冰冰 時間: 2011-11-29 00:22
咁有冇人用其他語言
作者: abcjerry 時間: 2011-11-29 00:23
全世界都關門
作者: 神奇小冰冰 時間: 2011-11-29 00:23
IFC都冇埋?.?
作者: quiz 時間: 2011-11-29 00:23
IFC closed.
作者: 神奇小冰冰 時間: 2011-11-29 00:23
1彈左error成個IFC都入唔到..
作者: cash2004 時間: 2011-11-29 00:24
隔離台有人話開左唔夠十秒
作者: LG 時間: 2011-11-29 00:24
正在載入
作者: 神奇小冰冰 時間: 2011-11-29 00:24
咁都入到
作者: kelvinchi 時間: 2011-11-29 00:25
仍然入不到..XD
作者: abcjerry 時間: 2011-11-29 00:25
膠登好多流料
作者: kelvinchi 時間: 2011-11-29 00:26
會不會是 apple 故意 ban 了所有香港 IP XD
作者: quiz 時間: 2011-11-29 00:26
可能有人唔小心關左server電源。
作者: cash2004 時間: 2011-11-29 00:26
唔知真唔真,話有64gb黑機
作者: Hasebe 時間: 2011-11-29 00:26
係就好呀,從此早D訓
作者: 神奇小冰冰 時間: 2011-11-29 00:27
個個冇得訂
作者: jwong2k04 時間: 2011-11-29 00:27
明天無4s, 回收價有望上調
都係一件
作者: abcjerry 時間: 2011-11-29 00:28
LOAD到一下未開
作者: cash2004 時間: 2011-11-29 00:28
我入到,咩野機都冇得訂
作者: vincent113 時間: 2011-11-29 00:28
loading....
作者: tsangking 時間: 2011-11-29 00:28
我好想問個耶穌APPS 叫咩名...
作者: quiz 時間: 2011-11-29 00:28
我見到全開同不可訂購少於十部…
妄想中。
作者: kei91145 時間: 2011-11-29 00:29
我見死前有iphone5作者: fwc 時間: 2011-11-29 00:30
x2
作者: 神奇小冰冰 時間: 2011-11-29 00:31
定係佢想增加難度
作者: quiz 時間: 2011-11-29 00:31
入唔到。
作者: itpeanut 時間: 2011-11-29 00:31
入唔到,早D訓好過
作者: kelvinchi 時間: 2011-11-29 00:31
你入到個時是幾點鐘呢?
作者: joehkg 時間: 2011-11-29 00:31
係啊又是在0029個下...無得訂個畫面
作者: dynasty 時間: 2011-11-29 00:32
入到,咩野機都冇
作者: quiz 時間: 2011-11-29 00:32
We're currently not taking reservation fir this product.
作者: silverkin 時間: 2011-11-29 00:33
回復 28# cash2004
Same here....加多部iPad 2都係三朵菊花齊齊轉
作者: silverkin 時間: 2011-11-29 00:33
入到啦,乜都無哂...
作者: WAI2 時間: 2011-11-29 00:34
今晚大家玩菊花?
作者: kelvinchi 時間: 2011-11-29 00:34
咁其實有無開過?
作者: 神奇小冰冰 時間: 2011-11-29 00:35
佢夜晚唔開咁又要早起
作者: joehkg 時間: 2011-11-29 00:37
耶穌有無出聲???如果耶穌有出聲..即是可以收皮, 如果耶穌未出聲即是仲有憶分之一希望
作者: chise 時間: 2011-11-29 00:38
耶穌今日工已收,10點後無叫過
作者: jerrychf 時間: 2011-11-29 00:40
入到去,但所有都係未能預訂 ....
作者: qqjawe 時間: 2011-11-29 00:41
收工, now go to bed..
作者: sutrakhk 時間: 2011-11-29 00:41
我呢20分鐘都係keep 住loading...
作者: billy9172 時間: 2011-11-29 00:41
入到去既係用咩文???
我用乜都LOADING

作者: 神奇小冰冰 時間: 2011-11-29 00:42
仲未入到
作者: quiz 時間: 2011-11-29 00:44
Sleep lor.
作者: newdaylow 時間: 2011-11-29 00:44
可能就快有app update 等大陸水貨佬冇得玩
作者: chise 時間: 2011-11-29 00:45
依然無料到
[attach]1281870[/attach]
作者: 神奇小冰冰 時間: 2011-11-29 00:45
GOOD
到時唔洗咁辛苦
作者: 神奇小冰冰 時間: 2011-11-29 00:46
即刻轉中文先
作者: chise 時間: 2011-11-29 00:47
轉黎都無用...平均菊5分鐘先入到一次
作者: 神奇小冰冰 時間: 2011-11-29 00:47
都係loading.....
作者: 神奇小冰冰 時間: 2011-11-29 00:48
可能係新玩法喎
作者: chise 時間: 2011-11-29 00:49
咁樣玩同抽獎無分別
作者: qqjawe 時間: 2011-11-29 00:51
still loading..
作者: ~虎~ 時間: 2011-11-29 00:51
菊花場就真... 一過12點全晚都入唔到 買鬼咩
訓教算
作者: y2kming 時間: 2011-11-29 00:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newdaylow 時間: 2011-11-29 00:53
可能開左個store 俾水貨佬,個system 不停order 16g 粗鹽32G 白糖 64G 咖啡

作者: 神奇小冰冰 時間: 2011-11-29 00:53
岩岩見到32黑64黑白
作者: halu 時間: 2011-11-29 00:53
入到。。開左。。有 32 B
作者: chip-dale 時間: 2011-11-29 00:54
only see 64G black now
作者: yajirobe 時間: 2011-11-29 00:54
有鳥,機已買,64白兩部
作者: 神奇小冰冰 時間: 2011-11-29 00:55
妖今日又搶唔到
頭輪已完
作者: chip-dale 時間: 2011-11-29 00:55
無晒4S
作者: kei91145 時間: 2011-11-29 00:55
作者: kei91145 時間: 2011-11-29 00:55
幫fd禁左2部64
作者: sutrakhk 時間: 2011-11-29 00:55
好亂.....第一下有16WB,64WB, 但16WB 都揀唔到
再攪第二部機就見到有32B, 不過太慢.....
作者: joehkg 時間: 2011-11-29 00:55
Yeah...一部64B
作者: y2kming 時間: 2011-11-29 00:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chip-dale 時間: 2011-11-29 00:56
仲有64 B喎又
作者: joehkg 時間: 2011-11-29 00:57
仲有iP4 and 3GS
作者: chip-dale 時間: 2011-11-29 00:57
今晚會唔會一部一部咁放出嚟……


