Board logo

標題: 又開午夜場 [打印本頁]

作者: goldfish    時間: 2011-11-28 22:32     標題: 又開午夜場

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Parrakeet    時間: 2011-11-28 22:34

我今晚好眼訓,唔知可唔可以堅持到
作者: bullbearbear    時間: 2011-11-28 22:35     標題: RE: 又開午夜場

我今晚會早D 訓, 明朝先買花生睇各位CHING 戰績...
goldfish 發表於 2011-11-28 22:32



    唔好訓住啦,可能開10:55呢
作者: lion438    時間: 2011-11-28 22:49

我都諗住睇埋 11:00 呢 round 算
日日咁捕法唔係辦法
作者: Giroro伍長    時間: 2011-11-28 22:53

我都諗住睇埋 11:00 呢 round 算
日日咁捕法唔係辦法
lion438 發表於 2011-11-28 22:49



買幾打雞精飲都補唔番
作者: 神奇小冰冰    時間: 2011-11-28 23:22

32我黎LA!!!!!!!
作者: kei91065    時間: 2011-11-28 23:29

我就黎暈低...
作者: kelvinchi    時間: 2011-11-28 23:37

依家好似變左日日都要玩遊戲 (明知明早還要很早起身上班)
作者: laubong    時間: 2011-11-28 23:42

睇黎今晚又係 12:25-30
作者: WAI2    時間: 2011-11-28 23:52

唔知架,24小時不定開
作者: 神奇小冰冰    時間: 2011-11-29 00:00

ipad都得番小小
..
作者: jwong2k04    時間: 2011-11-29 00:05

今晚可能只放 ipad
作者: kssusamuel    時間: 2011-11-29 00:08

開始難load
作者: 神奇小冰冰    時間: 2011-11-29 00:09

我係入極都係loading
作者: joehkg    時間: 2011-11-29 00:11

行開D啦大6蝗蟲~~~~~~~~~~~~
作者: qqjawe    時間: 2011-11-29 00:12

saw 16GB White at 2125 only 1 sec

Now loading Apple Store Apps dead??
作者: 神奇小冰冰    時間: 2011-11-29 00:13

成個reserve都入唔到
作者: joehkg    時間: 2011-11-29 00:14

可能蝗蟲衝著來~~

成個reserve都入唔到
神奇小冰冰 發表於 2011-11-29 00:13

作者: 神奇小冰冰    時間: 2011-11-29 00:15

可能蝗蟲衝著來~~
joehkg 發表於 2011-11-29 00:14


我頂死開啦
作者: cash2004    時間: 2011-11-29 00:15

LOADING 左好耐都入唔到
作者: Alvin_Man    時間: 2011-11-29 00:16

應該係太過多REQUEST
作者: joehkg    時間: 2011-11-29 00:17

全世界在loading 攬炒~~~
作者: 神奇小冰冰    時間: 2011-11-29 00:17

即係今晚又冇
作者: laubong    時間: 2011-11-29 00:19

我用緊英文, 又菊花中, load唔到, 有冇師兄係用中文, 唔知 load唔load到呢?
作者: WAI2    時間: 2011-11-29 00:19

本帖最後由 WAI2 於 2011-11-29 00:21 編輯

All loading
DLSing
作者: mouseman    時間: 2011-11-29 00:19

Same

Loading
作者: kelvinchi    時間: 2011-11-29 00:20

Same, Loading....
作者: cash2004    時間: 2011-11-29 00:20

我中文,英文兩部機一齊用,, 一直loading ......
作者: BC    時間: 2011-11-29 00:21

我用緊英文, 又菊花中, load唔到, 有冇師兄係用中文, 唔知 load唔load到呢?
laubong 發表於 2011-11-29 00:19



    菊花風中轉
作者: quiz    時間: 2011-11-29 00:21

Yeah! Server down. Go to sleep.
作者: kkchuang    時間: 2011-11-29 00:21

所有人無限LOADING中....
作者: 神奇小冰冰    時間: 2011-11-29 00:22

咁有冇人用其他語言
作者: abcjerry    時間: 2011-11-29 00:23

全世界都關門
作者: 神奇小冰冰    時間: 2011-11-29 00:23

IFC都冇埋?.?
作者: quiz    時間: 2011-11-29 00:23

IFC closed.
作者: 神奇小冰冰    時間: 2011-11-29 00:23

1彈左error成個IFC都入唔到..
作者: cash2004    時間: 2011-11-29 00:24

隔離台有人話開左唔夠十秒
作者: LG    時間: 2011-11-29 00:24

正在載入
作者: 神奇小冰冰    時間: 2011-11-29 00:24

隔離台有人話開左唔夠十秒
cash2004 發表於 2011-11-29 00:24


咁都入到
作者: kelvinchi    時間: 2011-11-29 00:25

仍然入不到..XD
作者: abcjerry    時間: 2011-11-29 00:25

膠登好多流料
作者: kelvinchi    時間: 2011-11-29 00:26

會不會是 apple 故意 ban 了所有香港 IP  XD
作者: quiz    時間: 2011-11-29 00:26

可能有人唔小心關左server電源。
作者: cash2004    時間: 2011-11-29 00:26

咁都入到
神奇小冰冰 發表於 2011-11-29 00:24



    唔知真唔真,話有64gb黑機
作者: Hasebe    時間: 2011-11-29 00:26

會不會是 apple 故意 ban 了所有香港 IP  XD
kelvinchi 發表於 2011-11-29 00:26


係就好呀,從此早D訓
作者: 神奇小冰冰    時間: 2011-11-29 00:27

個個冇得訂
作者: jwong2k04    時間: 2011-11-29 00:27

明天無4s, 回收價有望上調
都係一件
作者: abcjerry    時間: 2011-11-29 00:28

LOAD到一下未開
作者: cash2004    時間: 2011-11-29 00:28

我入到,咩野機都冇得訂
作者: vincent113    時間: 2011-11-29 00:28

loading....
作者: tsangking    時間: 2011-11-29 00:28

我好想問個耶穌APPS 叫咩名...
作者: quiz    時間: 2011-11-29 00:28

我見到全開同不可訂購少於十部…





妄想中。
作者: kei91145    時間: 2011-11-29 00:29

我見死前有iphone5
作者: fwc    時間: 2011-11-29 00:30

我入到,咩野機都冇得訂
cash2004 發表於 2011-11-29 00:28


x2
作者: 神奇小冰冰    時間: 2011-11-29 00:31

定係佢想增加難度
作者: quiz    時間: 2011-11-29 00:31

入唔到。
作者: itpeanut    時間: 2011-11-29 00:31

入唔到,早D訓好過
作者: kelvinchi    時間: 2011-11-29 00:31

我入到,咩野機都冇得訂
cash2004 發表於 2011-11-29 00:28



你入到個時是幾點鐘呢?
作者: joehkg    時間: 2011-11-29 00:31

係啊又是在0029個下...無得訂個畫面

LOAD到一下未開
abcjerry 發表於 2011-11-29 00:28

作者: dynasty    時間: 2011-11-29 00:32

入到,咩野機都冇
作者: quiz    時間: 2011-11-29 00:32

We're currently not taking reservation fir this product.
作者: silverkin    時間: 2011-11-29 00:33

回復 28# cash2004

Same here....加多部iPad 2都係三朵菊花齊齊轉
作者: silverkin    時間: 2011-11-29 00:33

入到啦,乜都無哂...
作者: WAI2    時間: 2011-11-29 00:34

今晚大家玩菊花?
作者: kelvinchi    時間: 2011-11-29 00:34

咁其實有無開過?
作者: 神奇小冰冰    時間: 2011-11-29 00:35

佢夜晚唔開咁又要早起
作者: joehkg    時間: 2011-11-29 00:37

耶穌有無出聲???如果耶穌有出聲..即是可以收皮, 如果耶穌未出聲即是仲有憶分之一希望
作者: chise    時間: 2011-11-29 00:38

耶穌有無出聲???如果耶穌有出聲..即是可以收皮, 如果耶穌未出聲即是仲有憶分之一希望 ...
joehkg 發表於 2011-11-29 00:37



    耶穌今日工已收,10點後無叫過
作者: jerrychf    時間: 2011-11-29 00:40

入到去,但所有都係未能預訂 ....
作者: qqjawe    時間: 2011-11-29 00:41

收工, now go to bed..
作者: sutrakhk    時間: 2011-11-29 00:41

我呢20分鐘都係keep 住loading...
作者: billy9172    時間: 2011-11-29 00:41

入到去既係用咩文???
我用乜都LOADING
作者: 神奇小冰冰    時間: 2011-11-29 00:42

入到去,但所有都係未能預訂 ....
jerrychf 發表於 2011-11-29 00:40


仲未入到
作者: quiz    時間: 2011-11-29 00:44

Sleep lor.
作者: newdaylow    時間: 2011-11-29 00:44

可能就快有app update 等大陸水貨佬冇得玩
作者: chise    時間: 2011-11-29 00:45

依然無料到
[attach]1281870[/attach]
作者: 神奇小冰冰    時間: 2011-11-29 00:45

可能就快有app update 等大陸水貨佬冇得玩
newdaylow 發表於 2011-11-29 00:44

GOOD
到時唔洗咁辛苦
作者: 神奇小冰冰    時間: 2011-11-29 00:46

依然無料到
chise 發表於 2011-11-29 00:45


即刻轉中文先
作者: chise    時間: 2011-11-29 00:47

即刻轉中文先
神奇小冰冰 發表於 2011-11-29 00:46



    轉黎都無用...平均菊5分鐘先入到一次
作者: 神奇小冰冰    時間: 2011-11-29 00:47

都係loading.....
作者: 神奇小冰冰    時間: 2011-11-29 00:48

轉黎都無用...平均菊5分鐘先入到一次
chise 發表於 2011-11-29 00:47



    可能係新玩法喎
作者: chise    時間: 2011-11-29 00:49

可能係新玩法喎
神奇小冰冰 發表於 2011-11-29 00:48



    咁樣玩同抽獎無分別
作者: qqjawe    時間: 2011-11-29 00:51

still loading..
作者: ~虎~    時間: 2011-11-29 00:51

菊花場就真... 一過12點全晚都入唔到 買鬼咩
訓教算
作者: y2kming    時間: 2011-11-29 00:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newdaylow    時間: 2011-11-29 00:53

可能開左個store 俾水貨佬,個system 不停order 16g 粗鹽32G 白糖 64G 咖啡
作者: 神奇小冰冰    時間: 2011-11-29 00:53

岩岩見到32黑64黑白
作者: halu    時間: 2011-11-29 00:53

入到。。開左。。有 32 B
作者: chip-dale    時間: 2011-11-29 00:54

only see 64G black now
作者: yajirobe    時間: 2011-11-29 00:54

有鳥,機已買,64白兩部
作者: 神奇小冰冰    時間: 2011-11-29 00:55

妖今日又搶唔到
頭輪已完
作者: chip-dale    時間: 2011-11-29 00:55

無晒4S
作者: kei91145    時間: 2011-11-29 00:55

原全見唔到16GB
作者: kei91145    時間: 2011-11-29 00:55

幫fd禁左2部64
作者: sutrakhk    時間: 2011-11-29 00:55

好亂.....第一下有16WB,64WB, 但16WB 都揀唔到

再攪第二部機就見到有32B, 不過太慢.....
作者: joehkg    時間: 2011-11-29 00:55

Yeah...一部64B
作者: y2kming    時間: 2011-11-29 00:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chip-dale    時間: 2011-11-29 00:56

仲有64 B喎又
作者: joehkg    時間: 2011-11-29 00:57

仲有iP4 and 3GS
作者: chip-dale    時間: 2011-11-29 00:57

今晚會唔會一部一部咁放出嚟……





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2