Board logo

標題: 果個iPhone4s 預訂監察 hktracker 係廢架 [打印本頁]

作者: pikeman    時間: 2011-11-4 09:11     標題: 果個iPhone4s 預訂監察 hktracker 係廢架

不過多得EPC師兄講, 我都買到2部
跟住想用第2個acct買多幾部就 OOPS closed.
作者: abcjerry    時間: 2011-11-4 09:13

好彩iphone4hongkong work
作者: -阿J-    時間: 2011-11-4 09:21

我都係收到iphone4hongkong email先知...
作者: 神奇小冰冰    時間: 2011-11-4 09:41

個tracker真係吹漲,由頭到尾都冇通知
好彩上epc先知
作者: kellykk    時間: 2011-11-4 15:44

未係... 仲要收人SMS 錢.. 正垃圾
作者: Nadesico    時間: 2011-11-4 15:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rickyso    時間: 2011-11-4 15:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gary01    時間: 2011-11-4 16:02

<<<<<<<  OOPS closed  X2
作者: KOBETONG    時間: 2011-11-4 16:06

又唔好咁講啦.....人地始終無收錢做出黎,收都係收返SMS錢
我唔係扮正義,只係覺得hktracker之前真係每次都好準,係呢2次有失誤,我個人就唔要求太高喇
作者: Poissons    時間: 2011-11-4 16:19

又唔好咁講啦.....人地始終無收錢做出黎,收都係收返SMS錢
我唔係扮正義,只係覺得hktracker之前真係每次都好 ...
KOBETONG 發表於 2011-11-4 16:06

無錢買樓係政府既錯
作者: leslie386    時間: 2011-11-4 18:00

要用人地, 又要 100% 準, 不如自己寫最實際

[attach]1271265[/attach]
作者: panda360    時間: 2011-11-4 23:07

iphone4hongkong

您登記了的組別:登記不成功!
作者: fire_sneakers    時間: 2011-11-4 23:29

iphone4hongkong

您登記了的組別:登記不成功!
panda360 發表於 2011-11-4 23:07


me too
作者: panda360    時間: 2011-11-5 12:08

回復 13# fire_sneakers


    Today, OK.
作者: xingdec    時間: 2011-11-5 18:12

回復  fire_sneakers


    Today, OK.
panda360 發表於 2011-11-5 12:08


係咩?但我仲係登記未成功
作者: fire_sneakers    時間: 2011-11-6 02:22

回復 14# panda360


    thank you!
i try it la
作者: ericko    時間: 2011-11-6 12:10

我都係收到iphone4hongkong email先知...
-阿J- 發表於 2011-11-4 09:21



   
Iphone4hk 係咁update 其他機既狀態但4s 開
作者: 早起的蟲兒    時間: 2011-11-8 16:44

本帖最後由 早起的蟲兒 於 2011-11-8 16:46 編輯

估唔到itracker今次唔準@_@ 小弟也order唔到
作者: Bert    時間: 2011-11-8 17:30

要用人地, 又要 100% 準, 不如自己寫最實際
leslie386 發表於 2011-11-4 18:00



勁!  
作者: 早起的蟲兒    時間: 2011-12-14 13:01

呢兩次都好準 XD
作者: Mr123    時間: 2011-12-14 13:30

今次仲早過收SMS
作者: 大教宗    時間: 2011-12-14 14:10

唔係喎, 今朝都係收到SMS先知咋喎....
作者: Voodoo-3    時間: 2011-12-14 14:27

都係耶穌app最快同準,次次未塞車已經收到通知同落曬order
作者: ricky828    時間: 2011-12-14 14:31

唔係喎,我今朝一早就收到hktracker既EMAIL話開STORE
作者: enn    時間: 2011-12-14 14:32

回復 20# 早起的蟲兒


    今朝收唔到ALERT, 走左雞.
作者: oagan    時間: 2011-12-14 14:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2