Board logo

標題: [測試] 三星9100pro vs 990pro / SK PCB01簡測(update) [打印本頁]

作者: s84292    時間: 2025-3-31 14:32     標題: 三星9100pro vs 990pro / SK PCB01簡測(update)

本帖最後由 s84292 於 2025-4-1 01:50 編輯

搬完C盤先記得要測,所以會有一定影響
7950X3D
asus X670E hero
DDR5 6000 CL30 48GBx2

990PRO 2TB - 非CPU 直連
990PRO.png
9100PRO 2TB 最近CPU的M2槽 (C盡量關了所有後台)
9100pro.png
PCB01/P51 1TB (P51 2TB韓國代購要成3400....我呢條1TB 1100 1月買的,後悔1999 2TB冇買到)
pcb01_1tb.png

結論係AMD 平台買乜都得
TLC直寫9100PRO係1988MB/S, SK PCB01係4688MB/S

可惜P51 冇4TB同8TB版本,1TB/2TB在韓國以外根本買唔到.一係就天價
兩條SSD的溫度幾涼,未破過65度

圖片附件: 990PRO.png (2025-4-1 09:43, 42.77 KB) / 下載次數 104
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2471763&k=2e49c0f2c3c605fd98aa292e368586f5&t=1782358877&sid=oKVf5Dvi6e



圖片附件: 9100pro.png (2025-4-1 09:44, 42.65 KB) / 下載次數 108
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2471764&k=ba2d37ec0c3200b351fa820865eb47ed&t=1782358877&sid=oKVf5Dvi6e



圖片附件: pcb01_1tb.png (2025-4-1 09:45, 42.46 KB) / 下載次數 102
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2471765&k=755e5f02a7f8972524f60cb1aefca5c3&t=1782358877&sid=oKVf5Dvi6e


作者: s84292    時間: 2025-3-31 15:27

comfyui 啟動
990pro 4tb: 28sec
9100pro 2tb: 22sec
pcb01 1tb:17sec

kohya_ss-sd3-flux.1
990pro 4tb: 25sec
9100pro 2tb: 11sec
pcb01 1tb:7sec

跑分明明差唔多,但實際run起來差好遠
作者: cyberx131    時間: 2025-3-31 15:40

pcb01 p51 主要係要價太高...連大陸方面都頂吾住...

9100pro 就係有貨情況下....best choice
作者: sunderstan    時間: 2025-3-31 17:07

9100新出會唔會有望可以通過firmware update黎提升效能
作者: cyberx131    時間: 2025-3-31 18:49

9100新出會唔會有望可以通過firmware update黎提升效能
sunderstan 發表於 2025-3-31 17:07



    新出肯定無..如果有咩問題先出....無.至少等兩三年...
作者: s84292    時間: 2025-3-31 19:42

9100新出會唔會有望可以通過firmware update黎提升效能
sunderstan 發表於 2025-3-31 09:07


唔好諗,三星更新FW 唔降速都奇蹟

出親更新都係有BUG
作者: Miipp    時間: 2025-3-31 22:48

comfyui 啟動
990pro 4tb: 28sec
9100pro 2tb: 22sec
pcb01 1tb:17sec

kohya_ss-sd3-flux.1
990pro 4tb: 2 ...
s84292 發表於 2025-3-31 15:27


p51 boot 得快 d 好正常,佢 4k random io 明顯快過三喪


1000099230.jpg

圖片附件: 1000099230.jpg (2025-3-31 22:48, 108.16 KB) / 下載次數 108
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2471742&k=b082bf20421bfd46de49ab269f89e683&t=1782358877&sid=oKVf5Dvi6e


作者: Miipp    時間: 2025-3-31 22:54

另外就係樓煮 AMD 平台 IO 仍然係咁削

骨灰 gen5 的 4k read 只得 ~80MB/s, 重差過 intel 平台+gen4 主控 nvme

13500H+SN740, 系統 C 盤有 89MB/s

1335U+980Pro,  系統 C 盤有 87MB/s







https://www.hkepc.com/forum/redi ... 12&pid=41738020

https://www.hkepc.com/forum/redi ... 00&pid=41923120
作者: s84292    時間: 2025-4-1 08:41

本帖最後由 s84292 於 2025-4-1 01:48 編輯
另外就係樓煮 AMD 平台 IO 仍然係咁削   

骨灰 gen5 的 4k read 只得 ~80MB/s, 重 ...
Miipp 發表於 2025-3-31 14:54


係,PCB01 INTEL 平台Q1T1 寫入去到130+

9100PRO 同990PRO 在AMD平台跑分又係拉唔開差距
不過真係RUN 野又真係快唔少

不過我發現CDM原來唔識自動識別NVME,轉返NVME模式(主要是設置方面)
岩岩重測,升級了個寂寞
作者: 觀星是答案    時間: 2025-4-23 07:21

AMD 9700X
Asus B850i
DDR5 6400 CL32 - 32GB x2

IMG_20250423_071845_618.jpg

圖片附件: IMG_20250423_071845_618.jpg (2025-4-23 07:20, 126.76 KB) / 下載次數 44
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2475095&k=5903d5764fbbcbe5ccee59bd9263a599&t=1782358877&sid=oKVf5Dvi6e


作者: ???    時間: 2025-4-23 07:44

自從gen3 P31出左之後,SK就壓住Samsung黎打
作者: Miipp    時間: 2025-4-23 20:09

AMD 9700X
Asus B850i
DDR5 6400 CL32 - 32GB x2
觀星是答案 發表於 2025-4-23 07:21


sad.......4k 好唔過 intel + 980pro/990pro
作者: 觀星是答案    時間: 2025-4-23 22:02

發現條 SSD 個 Heatsink 無裝好 (單面 SSD 要係底裝舊膠頂住先唔會 R )
依家整返好再行多次 Test

AMD 9700X
Asus B850i
DDR5 6400 CL32 - 32GB x2

Capture.JPG

圖片附件: Capture.JPG (2025-4-23 22:02, 198.18 KB) / 下載次數 38
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2475224&k=2501772f170c7cf1d3d871593264911c&t=1782358877&sid=oKVf5Dvi6e


作者: kenken33    時間: 2025-5-5 23:53

本帖最後由 kenken33 於 2025-5-5 23:54 編輯

Gen5.0 X4 暫時未需要用到咁快加上發熱大,反而990PRO 行到5.0 X2 對我實用,塊板有一條NVME 5.0 X4 要同USB4各分一半,2個USB4另外有用途唔會禁用,我係用嚟行雷電通道20G LAN 直駁mac mini /notebook 同駁外置USB4 SSD 盒。用gen4 x4 條槽就會跌一半速,如果用支持5.0X2 既就剛剛好等同滿速gen 4.0X4。
作者: doggiestyle    時間: 2025-5-6 00:41

Gen5.0 X4 暫時未需要用到咁快加上發熱大,反而990PRO 行到5.0 X2 對我實用,塊板有一條NVME 5.0 X4 要同US ...
kenken33 發表於 2025-5-5 23:53



有新版 990PRO 行到 PCIE 5.0
作者: kenken33    時間: 2025-5-6 00:44

本帖最後由 kenken33 於 2025-5-6 00:49 編輯
有新版 990PRO 行到 PCIE 5.0
doggiestyle 發表於 6-5-2025 00:41


990 EVO PLUS先岩,行到PCIe 5.0 x2
作者: doggiestyle    時間: 2025-5-6 01:30

990 EVO PLUS先岩,行到PCIe 5.0 x2
kenken33 發表於 2025-5-6 00:44



你冇買錯就 OK
作者: kenken33    時間: 2025-5-6 02:08

你冇買錯就 OK
doggiestyle 發表於 6-5-2025 01:30


未買,果條槽用緊T500 依家行得一半,計劃中
作者: kenken33    時間: 2025-5-8 23:18

https://www.coolaler.com/index/w ... E9%AB%98-14900mb-s/
WD SN8100 就出
作者: 010    時間: 2025-5-15 14:13

WD SN8100 就出
kenken33 發表於 2025-5-8 23:18



睇review 4kQ1T1好勁
可以放棄p51

但溫度高9100pro成10幾度
但都比T705低
作者: Miipp    時間: 2025-5-15 14:54

睇review 4kQ1T1好勁
可以放棄p51

但溫度高9100pro成10幾度
但都比T705低 ...
010 發表於 2025-5-15 14:13


咁你要放棄埋 AMD 平台
   
  
ssd.jpg

圖片附件: ssd.jpg (2025-5-15 14:55, 123.62 KB) / 下載次數 44
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2478528&k=004315c1b902a64cadc34fb7d3094cea&t=1782358877&sid=oKVf5Dvi6e


作者: 010    時間: 2025-5-15 15:15

本帖最後由 010 於 2025-5-15 15:17 編輯
咁你要放棄埋 AMD 平台
Miipp 發表於 2025-5-15 14:54



amd io一直都係廢
但用sn8100 read 4kQ1T1都可以破百
即係sn8100仲勁過p51

而家best choice係sn8100
作者: kenken33    時間: 2025-5-15 15:31

本帖最後由 kenken33 於 2025-5-15 15:33 編輯
咁你要放棄埋 AMD 平台
Miipp 發表於 15-5-2025 14:54

【刷新PCIe5.0 SSD上限!WD_BLACK SN8100上手体验!】 https://www.bilibili.com/video/BV1bcEvz5EUm/
人地A記9950X3D冇咁慢
作者: Miipp    時間: 2025-5-15 16:03

【刷新PCIe5.0 SSD上限!WD_BLACK SN8100上手体验!】
人地A記9950X3D冇咁慢
kenken33 發表於 2025-5-15 15:31


唔知你呢個 bb 人點測出來呢?

其它 AMD 平台 review 4k read 都只係破百

https://www.club386.com/wd_black-sn8100-2tb-review/
https://au.pcmag.com/ssds/110997/wd-black-sn8100
作者: s84292    時間: 2025-6-11 18:45

本帖最後由 s84292 於 2025-6-11 10:59 編輯
睇review 4kQ1T1好勁
可以放棄p51

但溫度高9100pro成10幾度
但都比T705低 ...
010 發表於 2025-5-15 06:13


https://www.storagereview.com/zh ... demanding-workloads

SN8100屬於跑分好好睇,但實跑又同PCB01差唔多
SN8100 的性能代價是拿壽命換的,
因為全程跑在SLC上,任何操作都要經SLC,TLC要重新整理佢都會搬去SLC再搬入新的TLC區域,
達到三倍壽命損耗


不過日常使用應該都差唔多,而且SN8100有4TB可以買
反而條FURY Renegade G5 好似平均表現好過P51同SN8100
作者: 010    時間: 2025-6-12 14:18

SN8100屬於跑分好好睇,但實跑又同PCB01差唔多
SN8100 的性能代價是拿壽命換的,
因為全程跑在SLC上,任 ...
s84292 發表於 2025-6-11 18:45



你唔係攞隻消費級nvme當企業/server級用呀
呢d消費者級冇人會攞黎一次過寫爆掛
其他咪一樣要先行slc cache, 爆左先直寫tlc
只要唔爆slc cache冇事嘅
作者: s84292    時間: 2025-6-12 14:19

本帖最後由 s84292 於 2025-6-12 06:23 編輯
你唔係攞隻消費級nvme當企業/server級用呀
呢d消費者級冇人會攞黎一次過寫爆掛
其他咪一樣要先 ...
010 發表於 2025-6-12 06:18


呢隻SN8100係冇TLC 直寫的
ncache 4.0
行內形容佢為一路食一路拉

其他廠SLC 爆左,會直接BYPASS SLC 直寫TLC
佢係⋯⋯仍然寫落去SLC(即使你SLC 已經爆了100%full speed寫緊出去),
佢都要寫完入SLC再寫多次入TLC

咁當然日常用好少爆,我一年先爆3-4次,做備份個陣
作者: 010    時間: 2025-6-12 14:26

本帖最後由 010 於 2025-6-12 14:27 編輯
呢隻SN8100係冇TLC 直寫的
ncache 4.0
行內形容佢為一路食一路拉

其他廠SLC 爆左,會直接BYPASS SLC 直 ...
s84292 發表於 2025-6-12 14:19






其他牌子消費級nvme你唔會一次寫爆slc cache掛 , 2tb slc cache講緊一般有成2百幾至6百幾GB喎
作者: s84292    時間: 2025-6-12 14:28

本帖最後由 s84292 於 2025-6-12 06:40 編輯
其他牌子消費級nvme你唔會一次寫爆slc cache掛 , 2tb 有成 200-600gb吊e]呢隻SN8100係冇TLC 直寫的
ncac ...
010 發表於 2025-6-12 06:26


你覺得我買咁多高速SSD為咩⋯⋯就係為左搬大量檔案同大檔時快
我每次拖下FILE 都500-800GB

600GB 係要你隻碟乜都唔裝先有咁大

不過想唔爆CACHE,買隻4TB 當3TB咁用應該冇問題
作者: 010    時間: 2025-6-12 14:56

你覺得我買咁多高速SSD為咩⋯⋯就係為左搬大量檔案同大檔時快
我每次拖下FILE 都500-800GB

600GB  ...
s84292 發表於 2025-6-12 14:28



企業級ssd先啱你, 600幾GB野 如果4TB ssd寫幾次都full晒喇





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2