Board logo

標題: [操作疑難] Hp FX900 pro 4tb 如何? [打印本頁]

作者: iwantip6    時間: 2024-5-27 11:38     標題: Hp FX900 pro 4tb 如何?

最近搵緊4TB m2 SSD,唔知邊款好,突然諗起HP呢個牌子,之後就發現有款FX900 pro 4tb,
請問呢款如何?
作者: rfdingo    時間: 2024-5-27 12:31

HP SSDs and DRAM product categories are worldwide licensed, designed, developed, produced by BIWIN.
作者: ???    時間: 2024-5-27 13:41

同Acer GM7000同款
作者: ckyuen2    時間: 2024-5-27 17:28

應該雙面嘢,碌卜未必得
作者: lyjhf2006    時間: 2024-5-27 20:20

hk 得 p3 plus 4tb 單面?
作者: mark2010    時間: 2024-5-28 00:01

990 Pro 4TB 都係單面
作者: iwantip6    時間: 2024-5-28 10:37

多謝各位
作者: axeoil    時間: 2024-5-28 10:41

HP SSD全部係貼牌產品, 同真正賣電腦果間HP其實係冇關係的
作者: ???    時間: 2024-5-28 11:46

回覆 8# axeoil

HP ssd係Biwin百維代工,即國產貨
作者: kofz    時間: 2024-5-31 17:26

HP SSD全部係貼牌產品, 同真正賣電腦果間HP其實係冇關係的
axeoil 發表於 2024-5-28 10:41

我見過評論

非hp官方店買

冇保

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: freefdhk    時間: 2024-5-31 21:01

HP SSD全部係貼牌產品, 同真正賣電腦果間HP其實係冇關係的
axeoil 發表於 2024-5-28 10:41



    USB手指, SD 卡 ,  SSD 全部都好神奇係借左個LOGO牌人任印咁款.  
仲要經常負評如潮
作者: kofz    時間: 2024-6-1 03:27

USB手指, SD 卡 ,  SSD 全部都好神奇係借左個LOGO牌人任印咁款.  
仲要經常負評如潮 ...
freefdhk 發表於 2024-5-31 21:01

只要價錢夠高

亞媽都可以賣

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: yangtz    時間: 2024-7-12 15:55

我部 HP NOTEBOOK 跟機 都唔係用 HP SSD.
作者: 1597532468000    時間: 2024-7-14 14:17

本帖最後由 1597532468000 於 2024-7-14 14:23 編輯
最近搵緊4TB m2 SSD,唔知邊款好,突然諗起HP呢個牌子,之後就發現有款FX900 pro 4tb,
請問呢款如何? ...
iwantip6 發表於 2024-5-27 11:38



SSD 其實揀黎揀去得幾個brand
Samsung
Micron/Curcial
SK Hynix
WD/Sandisk
Toshiba/Kioxia
主要睇controller同nand
有冇dram
有冇fw bugs

IG5236係重災區 見過鬼都唔怕黑幫你唔到
至少都Phison controller+Kioxia/Micron nand 但都唔係平好多

innogrit朵已臭
Phison揀得落手既 要睇咩brand囉
作者: raywan    時間: 2024-7-27 12:10

USB手指, SD 卡 ,  SSD 全部都好神奇係借左個LOGO牌人任印咁款.  
仲要經常負評如潮 ...
freefdhk 發表於 2024-5-31 13:01


留意下SSD/USB HP logo同 Hp server logo係唔同,大家都係Hp字,但係反白左
作者: freefdhk    時間: 2024-7-27 13:29

留意下SSD/USB HP logo同 Hp server logo係唔同,大家都係Hp字,但係反白左
raywan 發表於 2024-7-27 12:10



    HPE  同 HP 的Logo 已經完全不同.    Server 系列都轉了做 HPE 系列.  
但 這些 家用系列  HP SSD /USB 應該個 Logo 同 以前既 HP 沒有差別吧?

印機殼,  印貼紙上  的確是對調色 , 但商標應該不會說轉了色就可以盜用.
除非 HP把舊LOGO 放棄還是 在大陸又被大陸人買了商標?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2