Board logo

標題: [一般問題] 啲舊嘅 SATA SSD 可以點用? [打印本頁]

作者: dls2046    時間: 2022-4-14 00:12     標題: 啲舊嘅 SATA SSD 可以點用?

手上有一隻 Kingston 250GB,一隻 Trancend 128GB,都係舊機拆落嚟。
新機用隻新嘅 970evo 做 system drive, 另一隻 TS256 做常用 data 碟,其他較少用 data 放大嘅 HDD。

兩隻 SATA SSD 可以點用先唔浪費?
另外,有咩 software 可以測試下啲舊SSD?因為有其中一隻拆之前成日畀老虎投訴…想check 下啲SSD.
作者: cyberyeah    時間: 2022-4-14 01:33

用咗嚟做cache

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: ckyuen2    時間: 2022-4-14 18:36

放落淘汰laptop 俾人試機

或者加個盒做usb ssd 抄嘢
作者: dls2046    時間: 2022-4-14 21:05

用咗嚟做cache

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
cyberyeah 發表於 2022-4-14 01:33


點做?好似之前 嘅 readyboost 之類咁?
作者: ckyuen2    時間: 2022-4-14 21:57

點做?好似之前 嘅 readyboost 之類咁?
dls2046 發表於 2022-4-14 21:05



直接set windows 虛擬記憶體落去又得
作者: mlyu    時間: 2022-4-14 23:19

放落淘汰laptop 俾人試機

或者加個盒做usb ssd 抄嘢
ckyuen2 發表於 2022-4-14 18:36



裝定啲 OS 隨時插機用都好呀
作者: TH30    時間: 2022-4-14 23:39

點做?好似之前 嘅 readyboost 之類咁?
dls2046 發表於 2022-4-14 09:05 PM


你本身已經用緊SSD仲readyboost 乜鬼
有舊NB就換落去取代傳統HDD
有MTV盒就用來錄電視

兩樣都冇,可以考慮送俾我,我兩樣用途都啱用
作者: Wanderer    時間: 2022-4-15 10:02

Sandisk Extreme Pro 500GB MLC用左黎BT
Samsung 860 1TB TLC用左黎錄影+轉片
好似好嘥咁不過諗唔到有乜更好用途
作者: myricky1    時間: 2022-4-15 10:23

128/256G呢D加個盒當外置HDD/手指用, 用黎boot機/backup都比手指快.
作者: fakeman    時間: 2022-4-15 12:03

放落淘汰laptop 俾人試機

或者加個盒做usb ssd 抄嘢
ckyuen2 發表於 2022-4-14 18:36



    我真係將 d 128G SSD 塞咗入 Thinkpad X60 + X220 到裝 Linux,好快呀
作者: ckyuen2    時間: 2022-4-15 12:12

裝定啲 OS 隨時插機用都好呀
mlyu 發表於 2022-4-14 23:19



windows to go太方便
搞到M$官方廢鬼咗呢個玩法

當然而家仲可以手動dism打個windows落去usb boot
一般用法包括救機/試新windows/買jd機試吓個windows係咪綁定成功果啲
作者: nexstar    時間: 2022-4-15 18:40

加多幾隻做NAS
作者: eva2112    時間: 2022-4-16 08:24

如用呢做data disk可唔可靠?
因為正常用機械硬碟

via HKEPC Reader for Android
作者: 7h1r733n    時間: 2022-4-16 11:35

通常我係用黎放VM.....
作者: latali    時間: 2022-4-20 21:25

買個外置盒 放入去當手指用。
作者: harryytm    時間: 2022-4-20 23:38

用嚟裝 Linux
作者: ~Mars~    時間: 2022-4-22 02:50

Server system drive
作者: gum    時間: 2022-4-22 04:26

我原本有1隻80GB, 3隻128GB, 3隻256GB, 1隻500GB 同一隻2TB 既sata SSD, 都係幾部舊機用, 或者轉咗用m.2 之後冇再用.
之後有啲放啲spare 電腦, 只係夠裝OS 同program 就夠, 另外有啲放咗入外置2.5盒, 有一隻仲裝埋OS, 有PC入唔到OS可以用佢黎試.其他當external 用, 不過放咗兩三年都發覺冇咩機會用到外置盒, 得個擺字.

早排就拆出黎, 睇吓有冇親人既PC可以用. 結果都清咗幾隻, 好多都係用既時數唔高.雖然係SATA, 始終係SSD, 慢極都唔會真係好慢, 有用

所以如果你真係唔想嘥, 平時又會用到外罝, 就買啲外置盒, 如果用唔到就唔好買啲盒, 嘥錢. 128GB 手指都唔係好貴, 雖然可能慢啲, 但size 細同方便.
作者: 風十三    時間: 2022-4-23 15:39

本帖最後由 風十三 於 2022-4-23 15:44 編輯

舊嘅 SATA SSD
買部TS-251D +(X520-T2) $2099 嚟用,大家點睇
作者: rfdingo    時間: 2022-4-23 15:53

舊嘅 SATA SSD
買部TS-251D +(X520-T2) $2099 嚟用,大家點睇
風十三 發表於 2022-4-23 15:39



    妹仔大過主人婆
作者: happychanbb    時間: 2022-4-23 17:46

通常我係用黎放VM.....
7h1r733n 發表於 2022-4-16 11:35


我都係  128GB 岩岩好2,3隻VM
作者: fakeman    時間: 2022-4-24 17:00

妹仔大過主人婆
rfdingo 發表於 2022-4-23 15:53



    佢係俾個理由自己買 NAS 啫 之前都有人幾隻 1T 2.5" 想買 NAS host...
作者: gigabyte    時間: 2022-5-3 08:26

買個盒做外置硬碟
作者: toylet    時間: 2022-5-4 20:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2