Board logo

標題: [技術討論] SN750 唔用散熱片有冇問題? [打印本頁]

作者: kentai1221    時間: 2021-2-6 23:36     標題: SN750 唔用散熱片有冇問題?

如題
見佢有分 有/無散熱片版本, 係咪裝左無咁易壞?
唔裝又有冇問題呢?
作者: toylet    時間: 2021-2-7 23:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: happychanbb    時間: 2021-2-8 21:40

如題
見佢有分 有/無散熱片版本, 係咪裝左無咁易壞?
唔裝又有冇問題呢?
kentai1221 發表於 2021-2-6 23:36



溫度參考
https://www.hkepc.com/17950/%E6% ... lack_SN750_NVMe_SSD
作者: kofz    時間: 2021-2-8 22:17

如題
見佢有分 有/無散熱片版本, 係咪裝左無咁易壞?
唔裝又有冇問題呢?
kentai1221 發表於 2021-2-6 23:36

主要睇你主板點

1. 首先係夠唔夠裝

2. 主板有冇送

3. 裝得落又冇送咪直接買有散熱片版

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: hibari0925    時間: 2021-2-10 13:17

回覆 1# kentai1221



半年前買左條SN750 1TB安裝係NOTEBOOK到,
無散熱片正常使用,
睇NOTEBOOK都無位擺散熱片,
己經有散熱膏係背蓋SSD位置,
如果你有位可以安裝散熱片.
作者: wunit    時間: 2021-2-10 15:07

依家D SSD咁快, 要長時間大量讀寫的時間根本唔多,
高溫到跌速的情況除左test真係冇咩幾可

求安心咪裝lol
有位咪裝lol

想裝唔一定要原裝, 是但平平地貼HS都得, 要留意NAND Flash同controller的高度唔同, 如果一塊過HS, controller果面可能要補多層矽膠貼先掂到HS
作者: WHITERICE    時間: 2021-2-12 02:25

電子野有散熱一定好過無散熱. 裝完一定安心啲. 已經賺番.
唔駛買佢原裝散熱嗰塊, 淘宝10蚊搞掂, 差唔得幾多. 要樣另計.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2