標題: [技術討論] SN750 唔用散熱片有冇問題? [打印本頁]
作者: kentai1221 時間: 2021-2-6 23:36 標題: SN750 唔用散熱片有冇問題?
如題
見佢有分 有/無散熱片版本, 係咪裝左無咁易壞?
唔裝又有冇問題呢?
作者: toylet 時間: 2021-2-7 23:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: happychanbb 時間: 2021-2-8 21:40
溫度參考
https://www.hkepc.com/17950/%E6% ... lack_SN750_NVMe_SSD
作者: kofz 時間: 2021-2-8 22:17
主要睇你主板點
1. 首先係夠唔夠裝
2. 主板有冇送
3. 裝得落又冇送咪直接買有散熱片版
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: hibari0925 時間: 2021-2-10 13:17
回覆 1# kentai1221
半年前買左條SN750 1TB安裝係NOTEBOOK到,
無散熱片正常使用,
睇NOTEBOOK都無位擺散熱片,
己經有散熱膏係背蓋SSD位置,
如果你有位可以安裝散熱片.
作者: wunit 時間: 2021-2-10 15:07
依家D SSD咁快, 要長時間大量讀寫的時間根本唔多,
高溫到跌速的情況除左test真係冇咩幾可
求安心咪裝lol
有位咪裝lol
想裝唔一定要原裝, 是但平平地貼HS都得, 要留意NAND Flash同controller的高度唔同, 如果一塊過HS, controller果面可能要補多層矽膠貼先掂到HS
作者: WHITERICE 時間: 2021-2-12 02:25
電子野有散熱一定好過無散熱. 裝完一定安心啲. 已經賺番.
唔駛買佢原裝散熱嗰塊, 淘宝10蚊搞掂, 差唔得幾多. 要樣另計.

