Board logo

標題: 裝左SSD落部7年廠機,覺得後悔 [打印本頁]

作者: superroy    時間: 2019-12-20 12:34     標題: 裝左SSD落部7年廠機,覺得後悔

本帖最後由 superroy 於 2019-12-20 13:42 編輯

後悔咁遲先用SSD
不過之前SSD貴,真係買唔落手


部I3 2120廠機用左7年
近呢幾年剷過無數次都覺得慢
尤其係開機刪機,重灌完都KICK住KICK住咁
見而家SSD咁鬼平就入左隻BX500 240G黎試下
一試真係爽曬好似之前便秘而家暢通左咁
可以話令部廠機重新
跟手再加埋張GT1030卡睇4K


一直都想換走部老爺機
而家使左900蚊有找又可以玩多幾年
作者: pc990011    時間: 2019-12-20 13:11

Ssd街價bx500  240gb都係260左右换隻bx500 240gb 裝工洗機收你$900,唔怪得你話ssd貴。

via HKEPC Reader for Android
作者: superroy    時間: 2019-12-20 13:41

回覆 2# pc990011
唔係
另外果幾百係張GT1030黎
作者: kbpaul    時間: 2019-12-20 13:44

本帖最後由 kbpaul 於 2019-12-20 13:45 編輯

Why not MX500+1050,效能差好遠只係貴少少?

via HKEPC Reader for Android
作者: PT100    時間: 2019-12-21 03:43

回覆 1# superroy


It still have space for upgrade

i7-2600 only cost 350-400 at second hand market!
作者: MelonGx    時間: 2019-12-21 07:35

我都裝咗 SSD 落上古廠機
Core2Duo E6700

作者: gohomekw    時間: 2019-12-21 09:32

回覆  superroy


It still have space for upgrade

i7-2600 only cost 350-400 at second hand ma ...
PT100 發表於 2019-12-21 03:43

still using 2600
作者: mingming123    時間: 2019-12-21 11:52

不停剷機咁晒時間
btw,下次壞板,唔爭在換埋amd
作者: yck3110    時間: 2019-12-21 12:13

本帖最後由 yck3110 於 2019-12-21 12:15 編輯

我都有部 2120 2x2gb ram 廠機,
唔知仲好唔好曬錢係呢部機上面, 如果換 2600加ram 同加顯示卡 起碼要用過千蚊
好似唔係好值? 係咪砌部 amd apu 好過
作者: seaangel    時間: 2019-12-21 13:45

7年前已經用緊SSD
作者: oneofthem    時間: 2019-12-21 13:57

我都有部 2120 2x2gb ram 廠機,
唔知仲好唔好曬錢係呢部機上面, 如果換 2600加ram 同加顯示卡 起碼要用過 ...
yck3110 發表於 2019-12-21 12:13



砌過啦,2600連usb3.0 PCIe 3.0都無
作者: testcb00    時間: 2019-12-21 19:53

曬不曬錢睇興趣
我 i3-2100 + P8H67I-DELUXE + 16GB RAM + GTX 750 1GB
用 Samsung 850 EVO 250GB * 2 行 RAID0
HDD 用 HGST 7K6000 4TB, WD RED 2TB backup RAID0 Array
eSATA 駁回 機箱上 Samsung 850 PRO 256GB
前日將 mPCIe slot 上 ADT mPCIe to PCIe slot 延長綫
多左條 PCIe 1.0 x1 用, 而家用緊來插網卡
作者: lewis1115    時間: 2019-12-21 21:47

如果upgrade超過一千不如砌新機

via HKEPC Reader for Android
作者: dds    時間: 2019-12-21 22:31

回覆 12# testcb00

朋友比咗部i7-3770 廠機比我.
4GB Ram,  自費$400,  入咗對2手DDR3 8GB x2pcs.
而家total 20GB Ram,  

正版win10 Pro activated.

用ISCSI mount NAS share drive攞野,
整d大食file audio job.

發覺無必要用SSD,  因為呢部機,
已經快過晒用開個兩部裝咗32GB RAM,
256SSD 嘅G4560 and i3-6100.

呢部i7,  裝咗davinci resolve 15 (video editing s/w),
不過行唔到,話無OpenGL.....

真係吹_漲.
作者: yaoinwh    時間: 2019-12-21 22:40

最嘥錢就係不停upgrade, 應該用到忍無可忍的時候一 lot 過換晒新野。
作者: testcb00    時間: 2019-12-22 01:01

反正 upgrade的野可以繼續用
現在換新野大概也就 CPU + DDR4 + 1 * NVMe SSD ( + GPU)
Storage 的野 可以繼續用
舊機可以當成 NAS/Home Server 繼續用
作者: bbqiller    時間: 2019-12-22 09:37

如何舊機打算up低階顯示卡,我覺得不如換新。如果只係加SSD,RAM同CPU,我覺得尚可upgrade。

via HKEPC Reader for Android
作者: coffeeaddict    時間: 2019-12-22 10:16

如果upgrade超過一千不如砌新機

via HKEPC Reader for Android
lewis1115 發表於 2019-12-21 21:47

2gb ssd 係要成千

via HKEPC Reader for Android
作者: bongbong3481    時間: 2019-12-22 10:28

回覆 15# yaoinwh


    我通常等到機壞先一LOT 過換, 不過仲未換到SDD, 一直都用緊傳統 HDD
作者: tocheukho    時間: 2019-12-22 13:41

2代 core i 已經用緊SSD 128GB 仲好健康,新機C drive仲用佢
作者: dds    時間: 2019-12-22 13:51

回覆 18# coffeeaddict

>>2gb ssd 係要成千

咁又真係貴得滯,   

除返開,1GB要成$500.   

買隻256GB SSD, 要12萬8千

if 50% off,都要over 6皮野.
作者: 口o口    時間: 2019-12-22 13:51

本帖最後由 口o口 於 2019-12-22 13:56 編輯
回覆  testcb00

朋友比咗部i7-3770 廠機比我.
4GB Ram,  自費$400,  入咗對2手DDR3 8GB x2pcs.
而家total ...
dds 發表於 2019-12-21 22:31



    davinci resolve 15 冇獨顥..好似係用唔到...好似話OPENGL VER太低..
作者: dds    時間: 2019-12-22 14:03

回覆 22# 口o口

1050TI剪片,爽唔爽?

其實無玩開video edit,  
只係極間唔中剪下d 頭頭尾尾,
塞返條audio track入去條片到.

另有G4560 and i3-6100, 全部onboard display已經夠晒用.
作者: 口o口    時間: 2019-12-22 14:12

回覆  口o口

1050TI剪片,爽唔爽?

其實無玩開video edit,  
只係極間唔中剪下d 頭頭尾尾,
塞返條audio ...
dds 發表於 2019-12-22 14:03


我都唔係重度剪片用家.....所以1050TI都OK (我自己係新手的新手) 都想搵師兄指點....

我 I7 4790K 32G RAM Z97 SSD 256GB.... 1050TI
作者: victorngcm    時間: 2019-12-24 12:46

7年前已經用緊SSD
seaangel 發表於 2019-12-21 13:45

個陣個個話垃圾,又細又貴又短命,因為佢地未試過一click就有既感覺,
我第一個ssd 千六 plextor m3pro ,128G,而家重運作緊啊

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: seaangel    時間: 2019-12-24 12:59

個陣個個話垃圾,又細又貴又短命,因為佢地未試過一click就有既感覺,
我第一個ssd 千六 plextor m3pro  ...
victorngcm 發表於 2019-12-24 12:46

第一次用SSD 係十年前既eeepc 900 , 4g slc 裝xp  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: beeandbutterfly    時間: 2019-12-27 19:39

回覆 1# superroy
我都係
近排入咗隻Lexar NS100 512GB
係部Core 2 Duo T5670 notebook度試用,很爽
50MB VS 250MB (SATAII)
早幾日轉去部i7 3770 desktop度,原本要成幾分鐘、轉唔知幾多個圈先入到Windows
而家幾秒入到…
作者: coffeeaddict    時間: 2019-12-27 20:27

2gb ssd 係要成千

via HKEPC Reader for Android
coffeeaddict 發表於 2019-12-22 10:16

計won

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2