Board logo

標題: [保養相關] 三星保養問題 [打印本頁]

作者: kitjai0    時間: 2019-11-7 22:24     標題: 三星保養問題

我想問easywell 尼間保養好吳好?因為我未試過
作者: mark2010    時間: 2019-11-8 01:21

唔好, ***香港冇正式授權代理, 執咗冇仇報
***野我會買幾間大代, 例如Xanxxx, 漢4, 強仔
作者: kitjai0    時間: 2019-11-8 06:47

回覆 2# mark2010


    Ok thx Ching
作者: 莎月美希    時間: 2019-11-9 22:26

我想問easywell 尼間保養好吳好?因為我未試過
kitjai0 發表於 2019-11-7 22:24

果間代理真心唔多得架,你帶件貨去,佢只會用個好簡單嘅測試軟件,試一下前後五秒鐘,讀到寫到就冇問題,唔會同你換,所以佢代理果D貨,除非平其他牌子好多先會買,同埋當佢無保養條氣會好D。
作者: curapicaxsing    時間: 2019-11-9 22:43

我想問easywell 尼間保養好吳好?因為我未試過
kitjai0 發表於 2019-11-7 22:24


淨係呢條條款已經係有心為難消費者, 試問有幾多個CHING 會KEEP 個盒幾年?

http://www.easywellhk.com/tc/productandsupport.php
保用時必須出示貼有"盈姿科技"「原廠正貨」保用貼的
"""原廠包裝""""
及發票,如欠缺以上任何一項,將不獲保用。
作者: kitjai0    時間: 2019-11-10 00:00

回覆 4# 莎月美希


    收到,thx ching
因為我未買過這間代理的貨,好在上黎問吓
作者: pc1668    時間: 2019-11-10 11:45

本帖最後由 pc1668 於 2019-11-10 11:46 編輯
唔好, ***香港冇正式授權代理, 執咗冇仇報
***野我會買幾間大代, 例如Xanxxx, 漢4, 強仔 ...
mark2010 發表於 2019-11-8 01:21


My *** EVO Plus 128GB's agent is PRO LINK, I think it's more or less the same as easywell
IMG_4154 crop adj.jpg

圖片附件: IMG_4154 crop adj.jpg (2019-11-10 11:46, 47.19 KB) / 下載次數 127
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2159693&k=d368e1b7064fb6ec29dd5b945837d617&t=1782140562&sid=1t41gRYncO


作者: pc1668    時間: 2019-11-10 11:48

淨係呢條條款已經係有心為難消費者, 試問有幾多個CHING 會KEEP 個盒幾年?
curapicaxsing 發表於 2019-11-9 22:43


Haha, I will keep the box for long, very long
作者: kitjai0    時間: 2019-11-10 12:51

其實要keep 盒也不是大問題,最怕上到去又話要返屋企等又話人為果D
作者: Miipp    時間: 2019-11-10 13:00

講真, 三叔野我有得揀都買國/美行
作者: jackwong717    時間: 2019-11-10 13:34

Sony 3星我都上過去,去1次就唔會再買,買都會買水貨,
生果,以前諾基亞都好滿意,
而家玩左幾年小米,1年換1部,
好彩未壞過,就算壞買過部啦。


via HKEPC Reader for Android
作者: Man@MFHK    時間: 2019-11-10 19:44

唔好, ***香港冇正式授權代理, 執咗冇仇報
***野我會買幾間大代, 例如Xanxxx, 漢4, 強仔 ...
mark2010 發表於 2019-11-8 01:21

X達貨既SM961拎去換都只會換PM981俾你既時候,係香港買得三星SSD其實都係信人品好過。
作者: kitjai0    時間: 2019-11-10 20:38

X達貨既SM961拎去換都只會換PM981俾你既時候,係香港買得三星SSD其實都係信人品好過。 ...
Man@MFHK 發表於 2019-11-10 07:44 PM



    原本我都打算買建x算,但見到D Post 話一般
所以今次買國行算
作者: kenn    時間: 2019-11-10 22:03

講真, 三叔野我有得揀都買國/美行
Miipp 發表於 2019-11-10 13:00


請問甚麼是國/美行?
作者: kenn    時間: 2019-11-10 22:07

我2條970 Pro ~ 1條是美水買入(當無保), 1條是X都買(easywell保).
作者: kitjai0    時間: 2019-11-11 15:34

回覆 14# kenn


    即係大陸行和米國行
作者: kitjai0    時間: 2019-11-11 15:36

已經入咗***國行
作者: yck3110    時間: 2019-11-11 15:56

已經入咗***國行
kitjai0 發表於 2019-11-11 15:36



    淘寶買3星 平好多咩? 你買左幾錢?
作者: kitjai0    時間: 2019-11-11 18:41

回覆 18# yck3110

其實差唔多啦,只係貪佢保養長

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: yck3110    時間: 2019-11-11 19:09

回覆  yck3110

其實差唔多啦,只係貪佢保養長

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) ...
kitjai0 發表於 2019-11-11 18:41


國行有幾耐保養呢? 港行唔係已經有5年咩?
作者: kitjai0    時間: 2019-11-11 20:16

回覆 20# yck3110


    5+3總共8年





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2