Board logo

標題: [購買問題] 關於MX500問題 [打印本頁]

作者: hkbngln    時間: 2019-5-15 20:53     標題: 關於MX500問題

追左好幾個post,最終決定買mx500 ,請問大家一般會在哪裏買?有邊間推薦嗎?另外外置盒大家是在淘寶選購?謝謝解答
作者: 觀星是答案    時間: 2019-5-15 21:08

追左好幾個post,最終決定買mx500 ,請問大家一般會在哪裏買?有邊間推薦嗎?另外外置盒大家是在淘寶選購? ...
hkbngln 發表於 2019-5-15 20:53

我 2 隻 MX500 都係係阿媽信舊年特價時買的
作者: louis3412    時間: 2019-5-15 21:15

我隻MX500新蛋買完仲未開

via HKEPC Reader for Android
作者: 大新    時間: 2019-5-15 21:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kennn    時間: 2019-5-15 23:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kennn    時間: 2019-5-15 23:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ppp1225    時間: 2019-5-16 00:41

追左好幾個post,最終決定買mx500 ,請問大家一般會在哪裏買?有邊間推薦嗎?另外外置盒大家是在淘寶選購? ...
hkbngln 發表於 2019-5-15 20:53


睇 price.com 再去實地格價
作者: hkbngln    時間: 2019-5-16 01:24

謝謝各位解答解答🙏🏻🙏🏻,阿媽信舊年特價時我錯過了。sad
作者: kcthomlau    時間: 2019-5-16 22:31

其實行5年保我覺得要支持, 咁都唔支持就以後都可以新蛋樂天美森唔使考慮邊度買
利申已經買左2隻MX500 500G行
作者: 人之初    時間: 2019-5-21 01:27

深水場某金地下果層 行一轉
作者: eu8375    時間: 2019-5-21 15:06

我都係去黃金一樓果間大舖買,  X代理, 行貨.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2