作者: btgirl1231 時間: 2019-3-26 10:24 標題: 買M.2 NVME還是SATA SSD好???
前日訂了DELL OptiPlex 5060 微型機型 BTX,正在想緊應該用M.2 NVME還是SATA SSD,雖然底板有M.2,但是唔知道用不用到NVME甘高速,所以有冇師兄知道?
其實部機甘細,係唔係應該用M.2會好D,會多左空間散熱,但是M.2本身都會發熱,比散熱片解唔解決到,用SATA SSD係平100蚊左右,但又用好多空間,其實用邊隻最好??


作者: kk30 時間: 2019-3-26 11:41
緊係M.2啦,SATA介面最盡得5XX MB速度,
M.2最慢都過千MB,快嗰啲有3XXX MB速度,而且佢都係intel Gen8,又support Optane ,咁佢條M.2應該都正正常常行到PCIE Gen3 X4
至於發熱,其實你求其搵塊薄鋁片貼上去已經涼好多,SATA SSD都係靠個鋁殼散熱
作者: Takagi_Akito 時間: 2019-3-26 12:09
M.2 同 SATA 個價差唔多, 點唔俾多啲去行快幾倍?
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-26 12:19
support Optane ??咩來的,唔太知原廠機這個名字
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-26 12:21
其實唔係錢問題,係熱問題,M.2加散熱片解唔解決到熱問題,真係唔知,就好似M.2 970 EVO 500GB,D人話加了散熱片,由50度跌到43度,都好熱下,所以我最擔心E個問題,2.5 SSD散熱一定係好,只係太大用太多空間,哂左。
作者: doggiestyle 時間: 2019-3-26 12:25
m.2 本來就係為細機設計
過熱會自動降速 ,唔洗太擔心
作者: kk30 時間: 2019-3-26 12:25
回覆 4# btgirl1231
本來用尼加速HD的技術
https://www.hkepc.com/15999/%E8% ... D%E8%A9%95%E6%B8%AC
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-26 12:35
降速??唔係呀,甘都得呀,甘樣要全速就加把風扇
作者: doggiestyle 時間: 2019-3-26 12:44
開冷氣囉
作者: s84292 時間: 2019-3-26 12:47
本帖最後由 s84292 於 2019-3-26 12:50 編輯
50度算係咩,INTEL600P 7x度都係咁用左3年
full load自己會降速保護
如果真係驚就裝散熱片,full load至少低20度~淘寶大把~10-30蚊
作者: doggiestyle 時間: 2019-3-26 12:47
50度?
唸少左
佢會扯上 100度然後降速
不過唔係個個都可以 full load 咁耐
你唸下 3000mb/s full load 60秒要 load 成 180gb 野
作者: doggiestyle 時間: 2019-3-26 12:50
理論上 970pro 會涼過 970evo
怕熱就買貴少少
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-26 12:52
唔係970 EVO無甘熱過970 PRO咩??
作者: doggiestyle 時間: 2019-3-26 13:02
點解你會咁覺得
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-26 13:26
因為970 PRO快甘多,一定熱好多,唔係甘想法咩
作者: doggiestyle 時間: 2019-3-26 13:35
淨係睇 sepc 既話兩隻都係 3500mb/s
作者: myricky 時間: 2019-3-26 14:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkjake 時間: 2019-3-26 14:54
揀NVME定SATA3, 一句到尾睇你肯比幾多. 目前同牌子同容量SSD, NVME大概比SSD貴六七成.
1) NVME優勢係SEQUEN ...
myricky 發表於 2019-3-26 14:31
師兄完美詳盡解釋哂
因為我都用緊呢個牌子呢個size的mini PC,不過係舊幾代。
我買左1TB Nvme M.2 SSD裝上去,入到windows個CPU HS已經全速前進,渦輪扇好噪
最後用番2.5" SSD算,但估計用SATA AHCI M.2發熱量應該同2.5差唔多
但我覺得買SATA M.2唔係好抵。
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-26 14:56
揀NVME定SATA3, 一句到尾睇你肯比幾多. 目前同牌子同容量SSD, NVME大概比SSD貴六七成.
1) NVME優勢係SEQUEN ...
myricky 發表於 2019-3-26 14:31
如果唔係錢問題,熱果到要不要理會??
作者: myricky 時間: 2019-3-26 18:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a2462 時間: 2019-3-26 18:33
實際上係PRO熱過EVO喎

作者: happychanbb 時間: 2019-3-26 18:42
本帖最後由 happychanbb 於 2019-3-26 18:44 編輯
回覆 21# a2462
用緊970pro 主機版有M.2 heatsink (有蚊走藍色膠紙
非負載下長期53度左右
掂過heatsink係熱既
前日訂了DELL OptiPlex 5060 微型機型 BTX,正在想緊應該用M.2 NVME還是SATA SSD,雖然底板有M.2,但是唔知 ...
btgirl1231 發表於 2019-3-26 10:24
依加SATA同NVME差價只係20%左右
直上NVME吧~
作者: doggiestyle 時間: 2019-3-26 19:00
有冇來源
作者: Latos 時間: 2019-3-26 20:32
其實做乜咁怕熱? 電腦野, 幾十度運行好正常
作者: gigabyte 時間: 2019-3-26 20:43
本帖最後由 gigabyte 於 2019-3-26 20:50 編輯
有D底板M2個擺位係顯示卡插下面,散唔到熱之餘重要吸埋顯示卡熱氣。不過樓主部机空間有限建議裝M2 SSD要加散片
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-27 09:04
我都係用來上網,打巨商,間中玩下CS GO,我家中還有M.2散熱片,所以如果買M.2可以裝上去用。
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-27 09:05
回覆 a2462
用緊970pro 主機版有M.2 heatsink (有蚊走藍色膠紙
非負載下長期53度左右
掂過heatsink係熱 ...
happychanbb 發表於 2019-3-26 18:42
你有冇裝M.2散熱片??
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-27 09:08
D人講M.2係50幾度,唔係十幾度甘底
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-27 09:23
一定要裝散熱片,但好似幫得唔係好多,應唔應該加多把風扇吹,但無插頭比風扇
作者: ukulele 時間: 2019-3-27 09:31
個人覺得,如果部機行到 NVMe,咁直上 NVMe 快好多。
SATA SSD 比較適合舊機升級,因為舊主板未必有 M.2 NVMe。
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-27 09:57
散熱果到真係就甘加散熱片就解決到?
作者: gigabyte 時間: 2019-3-27 10:52
M2 ssd用果D渦輪風扇好嘈
做好机箱對流加散熱片都得作者: btgirl1231 時間: 2019-3-27 11:02
本身機箱果把都唔係好大風流,如果自己後加,應該好難,有冇師兄知點加法先固定到一把風扇
作者: gigabyte 時間: 2019-3-27 11:13
Sata ssd 對 M2 ssd 現實速度對比https://youtu.be/V3AMz-xZ2VM
作者: gigabyte 時間: 2019-3-27 12:36
部機M2放係邊個位?
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-27 13:30
好似係機箱最左後,而CPU RAM就起最右邊,無2.5寸會多左好多空間做對流
作者: gigabyte 時間: 2019-3-27 14:29
部機咁细我驚2.5ssd都塞唔落。用M2加散熱片問題不大
作者: myricky 時間: 2019-3-27 15:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-27 15:15
我看YOUTUBE,D人用3040型號,2.5吋係剛剛好用哂D空間,所以唔到2.5會好好多
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-27 15:19
剛剛我有想過,起淘寶買個5060型號空機箱,我想把空機箱鑽個洞,可以裝到一個12CM風扇直接叩底板,甘樣應該有幫忙散熱,原廠機箱唔太想整穿去,所以起淘寶網找代替品,點不之比我找到$150一個
作者: gigabyte 時間: 2019-3-27 15:32
建議樓主拆開部機睇下有無位懾個2.5先。
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-27 15:35
會,到貨先在看清楚,不過現在要想定要,大家比D部見先
作者: freefdhk 時間: 2019-3-27 15:52
我部 DELL 3050M 都係呢隻Size 算係前一個型號 ,
我換左條 950 Pro 512G + 2.5" 2TB HDD + 32GRAM 落去用 效果良好.
其實有錢盡可能要用 MLC , 我有條 EX920 1TB 都賴得落去 .
個 2.5" 位吾用個原裝座 可能夾到隻 5TB 2.5" HDD 落去.
真係麻雀雖少 , 五藏區全
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-28 09:33
我部 DELL 3050M 都係呢隻Size 算係前一個型號 ,
我換左條 950 Pro 512G + 2.5" 2TB HDD + 32GRAM 落去用 ...
freefdhk 發表於 2019-3-27 15:52
插甘多,唔怕散熱唔好咩
作者: sport 時間: 2019-3-28 09:45
又想快,又怕熱,又想平

作者: freefdhk 時間: 2019-3-28 10:47
買導熱貼
條m2 導上去HDD , HDD導上去機殻。
其實沒咁易壞。
再早兩代3040M直頭沒m2 slot 就話沒得咁玩。
作者: gigabyte 時間: 2019-3-28 15:52
利用機箱散熱好方法
作者: antonyhk 時間: 2019-3-28 17:40
如裝OS及programs,會用Nvme SSD;如裝games,另買一隻cheap cheap既SSD裝
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-28 17:43
平?
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-28 17:45
點解就找另一隻SSD儲GAME,點解唔儲起M.2,儲起M.2 LOAD GAME會快更。
作者: antonyhk 時間: 2019-3-28 21:32
本帖最後由 antonyhk 於 2019-3-28 21:33 編輯
回復 50 #btgirl1231
1. SATA SSD同NVME SSD load games差異極小,上面有師兄放左youtube link可以去睇下,只差少於1秒
2. 而家SATA SSD平過NVME SSD, 買平霸960GB都係$700幾蚊,NVME SSD只買到512GB
3. NVME SSD温度比SATA SSD高
4. SATA頭比NVME SSD槽多
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-29 09:11
回復 btgirl1231
1. SATA SSD同NVME SSD load games差異極小,上面有師兄放左youtube link可以去睇下,只 ...
antonyhk 發表於 2019-3-28 21:32
1. 開GAME真係只有1秒分別,只有過DATA先會看到大分別。
2. 如果WD藍版和綠版 500GB和480GB其實係唔係足夠,腦場最平係佢地兩種。
3. E個可以裝散熱片解決
4. 你講2.5??
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-29 10:15
昨日收到DELL無情情地CUT左我張訂單,佢話銀行過唔到數,話帳單地址同信用卡地址唔同,不過DELL都在重新下單,都有跟原本購買的價錢$4455,原本選了WIN 10 HOME和不要鍵盤和老鼠,佢現在就升級做WIND 10 PRO和送鍵盤老鼠,次次買網上購物都出事,到最後實有好處>.<
作者: freefdhk 時間: 2019-3-29 10:30
Taobao 買3060M 都係2千幾 抵過香港買
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-29 11:30
TAOBAO果隻最平得4GB RAM,在計運費都好似27XX蚊左右
作者: verykin 時間: 2019-3-29 12:52
DELL OptiPlex 5060
找隻, 慢D , 低耗電 NVME SSD
https://www.anandtech.com/show/1 ... 0-pro-vs-hp-ex950/8
如 kingston A1000
作者: doggiestyle 時間: 2019-3-29 18:31
1TB NVME 隔黎 POST $888
作者: gigabyte 時間: 2019-3-29 18:49
免費升级
作者: freefdhk 時間: 2019-3-30 00:38
當睇吾到條4g ram 掉左佢, 自己買兩條8g 甚至 兩條16g 一定爽過佢而家.
個差價夠買 16GX2 + NVME 512G~1T 了
香港食水太深
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-30 08:41
我以為你會講870 EVO或WD BLACK,KINGSTON A1000底得過大廠咩
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-30 08:43
果個好似係大陸廠整,未有人講好唔好用
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-30 08:56
我固唔到,我果晚12點前訂左,第二日就話下哂架,話只有PRO版和一定要購買鍵盤和老鼠,甘就賺左
作者: btgirl1231 時間: 2019-3-30 08:57
香港食水一向深,真係要格價,有陣時亞馬順都平
作者: doggiestyle 時間: 2019-3-30 11:57
好多人買喎
一隻 SSD 好少話好唔好用既
問題係易唔易壞者
作者: nbao 時間: 2019-3-30 13:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btgirl1231 時間: 2019-4-1 15:36
回復 kk30
boot problem?
e.g. ghost old ver cant boot m2, but sata ok
via HKEPC Reader for Android ...
nbao 發表於 2019-3-30 13:00
GHOST暫時真係認唔到M.2
作者: wueddie 時間: 2019-4-2 12:52
但係在TB OR 美亞買都沒左保養....
作者: btgirl1231 時間: 2019-4-2 14:37
當真係出事壞左,你會唔會拿去做保養??
作者: wueddie 時間: 2019-4-2 15:10
至少買左回來14天之內有問題 , HK 貨可以退貨...
作者: btgirl1231 時間: 2019-4-2 15:17
SSD好難試到,係唔係一定換到??
作者: btgirl1231 時間: 2019-4-3 09:29
本帖最後由 btgirl1231 於 2019-4-3 09:41 編輯
昨晚我終於收到件,收貨前一早出左深水步腦場買左970 EVO PLUS 500GB,原本想買無PLUS,周圍都無哂貨,又見WD 黑版 500GB 825蚊,同970 EVO PLUS 500GB875蚊, 價錢只係50蚊距離。
收到貨後馬上組裝,把2.5 500GB拿下,在把M.2裝上去,買機前以一早起淘寶買了15蚊一塊散熱片,裝WINDOWS 10入去都用左15分鐘,之後所有底板軟件都唔洗裝,WINDOW 10以幫助了自動安裝。
之後試左1小時掛機不做任何事情,起25度室溫情況下好熱,感覺好似有40-50度,CPU基本上我無理會,我主要集中M.2會唔會太熱,感覺到機箱M.2位置好似無風入和出,甘講M.2完全係要散熱片要可以散熱,但係又無風入和出,甘樣情況下會唔會出事,由其係想開巨商掛機,一定會熱,會唔會有大影響??
有冇師兄介紹一隻監察溫度軟件介紹比我
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2118387&k=3b96d65622433b34c496006f23151bdf&t=1782154124&sid=484MHiRSfC

作者: gigabyte 時間: 2019-4-5 00:58
本帖最後由 gigabyte 於 2019-4-5 00:59 編輯
部機用熱對流原理散熱(熱空氣上升引冷空氣入來)。我依家隻ssd都成4,50度都無乜問題
作者: happychanbb 時間: 2019-4-5 01:43
回覆 71# btgirl1231
HWMonitor_x64
AIDA64
CrystalDiskInfo <-HDD/SSD用


