作者: patklchung 時間: 2017-10-18 16:57 標題: SLC>MLC>TLC>QLC
SSD張貨就價,越造越差
http://www.hkepc.com/15768/Samsu ... 9%E4%B8%8A%E5%B8%82
作者: amdxp 時間: 2017-10-18 17:18

作者: BW 時間: 2017-10-18 17:22
要屯mlc ssd了
作者: macis 時間: 2017-10-18 17:41
又炒??
作者: alan216hk 時間: 2017-10-18 18:21
價錢越嚟越貴, 用料越嚟越差
作者: leave 時間: 2017-10-18 18:22
如果佢平左我都可以原諒佢,但宜家仲貴過兩年之前
作者: usei 時間: 2017-10-24 17:02
3D TLC 其實唔差
作者: freefdhk 時間: 2017-10-24 17:28
爆左CACHE 之後慢到龜有幾吾差?
家用既MLC 用來做SERVER 用途都吾差.
而TLC / 3D TLC 就算去到商用級別都係廢到爆.
如果要用CACHE 先快得到 , 我直接花錢買RAM 幫隻 HDD CACHE 好過.
作者: sport 時間: 2017-10-25 10:12
要普及化。
作者: usei 時間: 2017-10-25 11:38
聽說現在 nand cell 是可以 switch mode
TLC 多一半容量 , MLC 一定不會平賣
作者: rabbit82047 時間: 2017-10-25 14:05
MLC > TLC 唔多覺有平到
作者: 98a 時間: 2017-10-25 17:19
有,成本平左。
多得 WD, 帶頭出高級 TLC SSD。
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: macis 時間: 2017-10-25 20:39
扮高級..唔一定高級咗
作者: 98a 時間: 2017-10-25 22:50
擺明la
WD Black 同 Blue 都 TLC 。收購左 SanDisk 就係咁 cut cost。由 consumer 到 Enterprise 都係 TLC
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: macis 時間: 2017-10-25 23:09
擺明la
WD Black 同 Blue 都 TLC 。收購左 SanDisk 就係咁 cut cost。由 consumer 到 Enterprise ...
98a 發表於 2017-10-25 22:50
勁cut cost, 又唔係平
作者: patklchung 時間: 2017-10-26 15:28
依家新出D SSD多數都係TLC,甚至QLC
作者: polarhei 時間: 2017-10-26 15:35
回覆 10# usei
該係宇瞻軟件變種. 如果唔係模擬模式, SSD唔會賣噉平.
http://industrial.apacer.com/en-ww/Technology/SLC-lite
據知東芝有啲型號可以使用類似模式
作者: macis 時間: 2017-10-26 18:28
都唔平

作者: polarhei 時間: 2017-10-27 10:39
回覆 18# macis
如果以512GB為例, 事實上最少比上批貨平左一半.
當然, 256GB有可能係庫存或效率普通. 因為我當時買60GB時, 大約2011年至2013年間. 都需要最少一百蚊美金仲要讀快過寫.
今日, 256GB真係一佰蚊美金. 但啲人建議你用512GB, 話會抵啲.
作者: usei 時間: 2017-10-27 14:58
回覆 19# polarhei
240G 最平個時好似 399
現在升了一半
作者: doggiestyle 時間: 2017-10-27 15:19
佢想搶低階巿場又唔想減價
唯有 CUT 成本....
但呢 D 刀口位黎
我寧願要個廢 CONTROLLER 配 MLC 都唔想要個勁CONTROLLER 配 QLC....
作者: usei 時間: 2017-10-27 18:11
佢想搶低階巿場又唔想減價
唯有 CUT 成本....
但呢 D 刀口位黎
我寧願要個廢 CONTROLLER 配 MLC 都唔想要個 ...
doggiestyle 發表於 2017-10-27 15:19
手機個面大把生意
低階機都 64G rom 高階機更有 128/256G
nand 廠洗鬼減價比你
作者: 『魂』 時間: 2017-11-3 22:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: polarhei 時間: 2017-11-4 17:15
回覆 23# 『魂』
因為方便, 所以只會更嚴重. 當然, 我需要知道用M.2駁或用普通駁. 因為兩者價錢可以有分別.
作者: netok 時間: 2017-11-6 13:21
960 EVO 500GB都有22 GB cache
唔明點解仲會有人話3D TLC爆cache
真心一問究竟呢D人既workload係點
作者: usei 時間: 2017-11-6 17:39
回覆 25# netok
可能拍 4K 片過左 22G
作者: netok 時間: 2017-11-6 22:12
回覆 26# usei
我唔係好知亂up下, 不過剪片唔係絕大部份都係read既咩?
剪緊同preview應該唔駛write野
係剪前剪後先會write
咁應該影響唔係好大?
等做開既師兄解答下
作者: polarhei 時間: 2017-11-8 15:55
回覆 26# usei
或者寫唔切, 出現延遲現象?
作者: polarhei 時間: 2017-11-8 15:57
回覆 27# netok
讀一定快過寫, 你落完記號後, 程式就會正式做野. 有啲程式會為你準備一個粗剪版本讓你快趣跟進
作者: KinChungE 時間: 2017-11-8 16:04
本帖最後由 KinChungE 於 2017-11-8 16:06 編輯
其他軟件我唔清楚
我玩開premiere, 佢會自動gen cache
cache簡單D講就係將你落左既effect全部預先render哂做video儲起先
因為有時落effect落得多, 直接播都做唔到realtime流暢
你段片有幾長, D cache就有幾大
平時一條普普通通幾分鐘既1080p片, 已經閒閒地幾GB
再長D/bitrate高D, 爆22GB唔出奇
作者: s84292 時間: 2017-11-8 16:11
剪緊個陣會寫CACHE, 一樣要好大量寫入
最理想係有幾百GB RAM做RAM CACHE
作者: KinChungE 時間: 2017-11-8 16:15
最理想係有1TB以上RAM做working directory, 直接用ramdisk
source同destination都放哂ramdisk
作者: DavidMan1985 時間: 2017-11-8 17:26
我好愛我d ssd ,買番黎一隻都未壞過, hdd死左幾隻
via HKEPC Reader for Android
作者: Man@MFHK 時間: 2017-11-8 22:04
其他軟件我唔清楚
我玩開premiere, 佢會自動gen cache
cache簡單D講就係將你落左既effect全部預先render ...
KinChungE 發表於 2017-11-8 16:04
我早幾日買左條SM961上埋機,但仲考慮緊應唔應該換返原本條PM961出黎裝片種for剪片再俾SM961裝OS。
依家用緊死雞1TB SSHD裝片。
作者: macis 時間: 2017-11-9 09:17
SM961耐用D
作者: Man@MFHK 時間: 2017-11-9 16:01
就係未諗掂應該俾OS耐用D定video cache耐用D好
作者: macis 時間: 2017-11-9 16:21
OS穩定好重要
作者: sport 時間: 2017-11-9 16:52
你點知SM961會耐用D?
作者: KinChungE 時間: 2017-11-9 17:06
睇翻以往SSD Failure Rate
Samsung都好低
當然SM961比較新款, 不能作評論
其實就算極品840 EVO都好低Failure rate, 所以唔需要擔心
作者: sport 時間: 2017-11-9 17:09
睇翻以往SSD Failure Rate
Samsung都好低
當然SM961比較新款, 不能作評論
其實就算極品840 EVO都好低Fail ...
KinChungE 發表於 2017-11-9 17:06
唔該師兄!
作者: Man@MFHK 時間: 2017-11-9 19:54
SM961 MLC
PM961 TLC
作者: macis 時間: 2017-11-9 20:23
MLC
作者: sport 時間: 2017-11-9 20:28
人地答哂你先答MLC。
作者: macis 時間: 2017-11-9 20:47
3D MLC
作者: sport 時間: 2017-11-9 21:02
代表耐用?
作者: macis 時間: 2017-11-9 21:02
係
作者: polarhei 時間: 2017-11-9 21:08
回覆 46# macis
任何一用家知道越大就越難仆低. 當然, 任何一樣野有突然仆低既可能. 如果唔係, 就唔會有人問256GB內存既手提電話. 當然電話既野, 諗清楚先好落就係最好.
如果目前入門為256GB既話, 下一個入門版本就係512GB.
作者: sport 時間: 2017-11-9 21:09
耐用?你担保呀?

作者: macis 時間: 2017-11-9 21:33
點解要担保???
作者: sport 時間: 2017-11-9 21:40
你話耐用嘛,係唔係你担保先?
作者: macis 時間: 2017-11-10 09:59
我又唔係代理
作者: usei 時間: 2017-11-10 15:09
3D 通常是用較大的製程來做
寫入次數較多
不過 SSD 的死因多數是 PCB , 用完寫入次數的情況很少
作者: sport 時間: 2017-11-10 15:20
唔該哂!師兄
作者: netok 時間: 2017-11-11 03:58
PCB壞左有無得換,然後keep得番D data?
作者: macis 時間: 2017-11-11 09:15
知道啦...
作者: macis 時間: 2017-11-11 09:15
SSD 好難救DATA
作者: doggiestyle 時間: 2017-11-14 06:01
總會有人用 SSD 黎 BT
而且 資料既可靠度唔一定係指寫入次數
作者: s84292 時間: 2017-11-18 17:25
SSD顆粒救DATA其實機會係大過HDD,只係價錢
前提係你肯唔肯比個數, 飛機黑盒用左幾十年SSD ,
都唔知救左幾多單,深海浸兩年(法航447),比1000度高溫燒三個鍾都救得返
作者: yanjar 時間: 2017-11-20 02:48
用緊intel DC S3500, 開始無乜位又睇吓宜家SSD乜料
頂.... 連新嘅DC series都用3D TLC, 睇嚟將來唔想買都唔得
作者: gunsix 時間: 2017-11-22 12:16
想學野
咩情況會爆左 cache? 一直用唔熄機? Reboot 之後會唔會正常番?
如果 notebook 用, 用完唔熄機只休眠, 著番時會唔會當一直用, 最後爆左 cache?
Thanks for advice! Sorry for possibly silly question.
作者: usei 時間: 2017-11-22 19:21
回覆 60# gunsix
USB 手指例子: 有 2G cache , 跑分很漂亮 , 會測出寫入有 80M
但當寫一個超過 2G 的 file , 2G 之後寫入速度會急跌到 20M(真實寫入速度)
SSD 的 cache 大好多 , 而且真實寫入速度亦較高 , TLC 一般都去到 200 以上
SSD 不建議休眠 , 只比正常開機快幾秒
作者: gunsix 時間: 2017-11-22 23:31
本帖最後由 gunsix 於 2017-11-23 08:45 編輯
Thanks, 習慣了休眠, 除咗開機快, 用緊的 program 如 Outlook, browser... 唔使再 load 過...
TLC 除咗爆 cache 變慢之外仲有冇其他缺點?
BTW, 講講下記起多年前仲流行緊 64G/128G 嘅時代, 有啲牌子話用得耐會降速 (好似係 permanent), 依家冇呢樣問題啦?
作者: usei 時間: 2017-11-23 16:05
現在一般是 120G/240G , 少左的空間用了來做 over provision , 好像是用來減少降速
應該唔再有明顯問題
TLC 其他缺點都是比較理論上的東西
讀太舊的資料會慢 , 太耐無通電和較快流失資料

