Board logo

標題: [購買問題] 請問PCI-E嘅SSD啱唔啱我塊底板用呢 ? [打印本頁]

作者: 名偵探柯南    時間: 2017-9-7 09:11     標題: 請問PCI-E嘅SSD啱唔啱我塊底板用呢 ?

請問依家啲PCI-E嘅SSD啱唔啱我塊底板用呢 ?
我嗰塊係華碩P8Z77-V。
作者: antonyhk    時間: 2017-9-7 09:37

Z77...嗰時都未出m.2 SSD

內置唔得,要加外置PCIe m.2 card先用到,但用唔到來boot機
作者: 名偵探柯南    時間: 2017-9-7 10:48

我仲以為插得落PCI-E槽就用到,
只係速度問題,
咁即係暫時同PCI-E嘅SSD無緣啦,
唔該晒師兄 !  !
作者: MelonGx    時間: 2017-9-7 11:35

1、舊板唔可以 boot 機
2、非 HEDT 板除非最新嗰啲,否則減速好犀利
作者: 名偵探柯南    時間: 2017-9-7 14:11

依家啲SSD分m.2,
底版又分HEDT,
真係唔識,
都係要買番SATA3嘅SSD啦。
作者: tuyylihk    時間: 2017-9-7 14:15

????????????????
點解講PCI-E既SSD會自動變左講M2....
作者: 名偵探柯南    時間: 2017-9-7 14:45

好似要加m.2 Card先至用到PCI-E SSD,
我對硬件不太熟識,
煩請師兄賜教 !
作者: benn    時間: 2017-9-7 15:15

好似要加m.2 Card先至用到PCI-E SSD,
我對硬件不太熟識,
煩請師兄賜教 !
名偵探柯南 發表於 2017-9-7 14:45



    https://www.asus.com/hk/Motherboards/P8Z77V/HelpDesk_Download/

checked BIOS haven't update for M.2 SSD support, so 100% can't use as boot up, 50% can't use even booted into windows
作者: 惡魔城城主    時間: 2017-9-7 15:19

請問依家啲PCI-E嘅SSD啱唔啱我塊底板用呢 ?
我嗰塊係華碩P8Z77-V。
名偵探柯南 發表於 7-9-2017 09:11


我兩塊Z77都可以用, boot到入windows的, 我估你asus應該都冇問題
作者: EyeOfMagic    時間: 2017-9-7 16:25

本帖最後由 EyeOfMagic 於 2017-9-7 16:29 編輯

1. PCI-E SSD with NVME+boot windows=NO
2. PCI-E SSD not NVME +boot windows=YES

Z77未改BIOS既用PCI-E SSD with NVME只可以係windows detect到
作者: 名偵探柯南    時間: 2017-9-7 17:50

本帖最後由 名偵探柯南 於 2017-9-7 17:55 編輯

即係買M.2 SSD可以做(系統)C盤啦,
另外仲想請教,
第一條深藍色嘅PCIE槽插咗顯示卡,
我係咪應該插第二條白色嘅PCIE槽呢 ?
第三條黑色嘅PCIE槽好似係2.0版本。
作者: s84292    時間: 2017-9-7 19:42

即係買M.2 SSD可以做(系統)C盤啦,
另外仲想請教,
第一條深藍色嘅PCIE槽插咗顯示卡,
我係咪應該插第二條 ...
名偵探柯南 發表於 2017-9-7 17:50


買M.2. 你要買返普通SATA 模式,除非你肯定你個BIOS更新左之後係支援NVME模式BOOT機
作者: 名偵探柯南    時間: 2017-9-7 22:25

睇落好複雜,
我都希望買到隻PCIE嘅SSD返嚟用得到。
作者: 名偵探柯南    時間: 2017-9-8 09:11

我兩塊Z77都可以用, boot到入windows的, 我估你asus應該都冇問題
惡魔城城主 發表於 2017-9-7 15:19



    請問師兄我應該買邊款PCI-E嘅SSD先至啱呢 ?
應該插邊個卡槽 ?
作者: 惡魔城城主    時間: 2017-9-8 10:08

請問師兄我應該買邊款PCI-E嘅SSD先至啱呢 ?
應該插邊個卡槽 ?
名偵探柯南 發表於 8-9-2017 09:11


我之前塊Gigabyte Z77X-D3H 就用Modified-Bios F18i, 冇用過offical bios一開波就用依個
http://www.gigabyte.tw/Motherboard/GA-Z77X-D3H-rev-10#ov
0.jpg

之後換左biostar TZ77A, 用緊offical bios F823,
http://www.biostar.com.tw/app/en ... p?S_ID=580#overview

SSD係用plextor M8PeY, 其實任何PCIE或m2+pcie卡都一樣, 要插上PCIEX4插頭上, 留意番自己底板有冇占用PCIEX4問題
http://www.goplextor.com/tw/Product/Detail/M8Pe(Y)#/Features
00.jpg
當然...行一張PCIE SSD 快過我兩隻2.5吋 M5Pro行Raid0, 但唔熟就真係用2.5吋算吧

圖片附件: 0.jpg (2017-9-8 10:00, 60.29 KB) / 下載次數 73
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2009926&k=8534847bc144ed47dfb9e782e073597b&t=1782193121&sid=2sWzqPn5Ir



圖片附件: 00.jpg (2017-9-8 10:08, 95.18 KB) / 下載次數 78
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2009927&k=769ef339c6797f83f442773d8ae13787&t=1782193121&sid=2sWzqPn5Ir


作者: 惡魔城城主    時間: 2017-9-8 10:16

20170125_105212.jpg
20170125_105224.jpg

後補圖, 我仲要唔係行win10行緊win7 tim, 冇人肯定你用唔用到, 我只講事實你知道 得唔得你自己決定啦

圖片附件: 20170125_105212.jpg (2017-9-8 10:13, 121.55 KB) / 下載次數 64
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2009929&k=5bb6e7e95890352d21b0b8e05b6ea39d&t=1782193121&sid=2sWzqPn5Ir



圖片附件: 20170125_105224.jpg (2017-9-8 10:13, 116.5 KB) / 下載次數 56
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2009930&k=20c311d3f1af2a4f3bd4fca0dbddeaaf&t=1782193121&sid=2sWzqPn5Ir


作者: 名偵探柯南    時間: 2017-9-8 10:49

回覆 16# 惡魔城城主


    感謝師兄嘅教學同寶貴意見。
作者: 名偵探柯南    時間: 2017-10-1 01:10

回覆 16# 惡魔城城主

我已經買咗個M8PeY有半個月啦,一直未成功安裝到Windows 7,請問安裝Win7載入嘅驅動程式可以喺邊度搵到呢 ? 曾經嘗試安裝Win10就冇問題出現喎,安裝Win7時個M8PeY竟然搵唔到。
作者: edison2004    時間: 2017-10-1 09:16

回覆 18# 名偵探柯南

請參考以下文章
    http://www.pcking.tw/news_view.php?no=38
作者: macis    時間: 2017-10-1 09:48

回覆  惡魔城城主

我已經買咗個M8PeY有半個月啦,一直未成功安裝到Windows 7,請問安裝Win7載入嘅驅動程 ...
名偵探柯南 發表於 2017-10-1 01:10


加nvme driver去WIN7 USB
作者: 名偵探柯南    時間: 2017-10-1 12:51

感謝兩位師兄幫忙,今晚返去嘗試下。
作者: 惡魔城城主    時間: 2017-10-2 01:07

回覆  惡魔城城主

我已經買咗個M8PeY有半個月啦,一直未成功安裝到Windows 7,請問安裝Win7載入嘅驅動程 ...
名偵探柯南 發表於 1-10-2017 01:10


我只係用true image倒入去, 換ssd事前要在windows7上裝左w7 driver先, 所以我唔洗重裝
作者: a2468    時間: 2017-10-2 11:12

回覆  惡魔城城主

我已經買咗個M8PeY有半個月啦,一直未成功安裝到Windows 7,請問安裝Win7載入嘅驅動程 ...
名偵探柯南 發表於 2017-10-1 01:10


http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: lamhoifung2017    時間: 2017-10-3 08:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatau    時間: 2017-10-3 17:22

見plextor m8pe 1tb 平手殘買左返黎

先發現用緊O既intel 廠X79板, 無得mod bios用NVME boot
唯有比部HTPC用,   繼續用用左幾年O既plextor P6PRO 1TB.....
作者: 名偵探柯南    時間: 2017-10-5 00:51

喺網上睇到安裝Win7嘅方法太過複雜啦,
我睇咗咁耐都唔係太明白,
要喺網站下載較新嘅驅動程式,
又要下載Installation Tool,
仲要準備USB隨身碟同Rufus,
不如喺安裝系統時直接載入驅動程式咪仲簡單囉,我頭先成功安裝咗Win7,但又有另一個問題出現,發覺SSD變咗SCSI Disk Device,同時變埋卸除式裝置,唔知仲有冇辦法解決呢 ?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2