作者: 名偵探柯南 時間: 2017-9-7 09:11 標題: 請問PCI-E嘅SSD啱唔啱我塊底板用呢 ?
請問依家啲PCI-E嘅SSD啱唔啱我塊底板用呢 ?
我嗰塊係華碩P8Z77-V。
作者: antonyhk 時間: 2017-9-7 09:37
Z77...嗰時都未出m.2 SSD
內置唔得,要加外置PCIe m.2 card先用到,但用唔到來boot機

作者: 名偵探柯南 時間: 2017-9-7 10:48
我仲以為插得落PCI-E槽就用到,
只係速度問題,
咁即係暫時同PCI-E嘅SSD無緣啦,
唔該晒師兄 ! !
作者: MelonGx 時間: 2017-9-7 11:35
1、舊板唔可以 boot 機
2、非 HEDT 板除非最新嗰啲,否則減速好犀利
作者: 名偵探柯南 時間: 2017-9-7 14:11
依家啲SSD分m.2,
底版又分HEDT,
真係唔識,
都係要買番SATA3嘅SSD啦。
作者: tuyylihk 時間: 2017-9-7 14:15
????????????????
點解講PCI-E既SSD會自動變左講M2....
作者: 名偵探柯南 時間: 2017-9-7 14:45
好似要加m.2 Card先至用到PCI-E SSD,
我對硬件不太熟識,
煩請師兄賜教 !
作者: benn 時間: 2017-9-7 15:15
https://www.asus.com/hk/Motherboards/P8Z77V/HelpDesk_Download/
checked BIOS haven't update for M.2 SSD support, so 100% can't use as boot up, 50% can't use even booted into windows
作者: 惡魔城城主 時間: 2017-9-7 15:19
我兩塊Z77都可以用, boot到入windows的, 我估你asus應該都冇問題
作者: EyeOfMagic 時間: 2017-9-7 16:25
本帖最後由 EyeOfMagic 於 2017-9-7 16:29 編輯
1. PCI-E SSD with NVME+boot windows=NO
2. PCI-E SSD not NVME +boot windows=YES
Z77未改BIOS既用PCI-E SSD with NVME只可以係windows detect到
作者: 名偵探柯南 時間: 2017-9-7 17:50
本帖最後由 名偵探柯南 於 2017-9-7 17:55 編輯
即係買M.2 SSD可以做(系統)C盤啦,
另外仲想請教,
第一條深藍色嘅PCIE槽插咗顯示卡,
我係咪應該插第二條白色嘅PCIE槽呢 ?
第三條黑色嘅PCIE槽好似係2.0版本。
作者: s84292 時間: 2017-9-7 19:42
買M.2. 你要買返普通SATA 模式,除非你肯定你個BIOS更新左之後係支援NVME模式BOOT機
作者: 名偵探柯南 時間: 2017-9-7 22:25
睇落好複雜,
我都希望買到隻PCIE嘅SSD返嚟用得到。
作者: 名偵探柯南 時間: 2017-9-8 09:11
請問師兄我應該買邊款PCI-E嘅SSD先至啱呢 ?
應該插邊個卡槽 ?
作者: 惡魔城城主 時間: 2017-9-8 10:08
我之前塊Gigabyte Z77X-D3H 就用Modified-Bios F18i, 冇用過offical bios一開波就用依個
http://www.gigabyte.tw/Motherboard/GA-Z77X-D3H-rev-10#ov
之後換左biostar TZ77A, 用緊offical bios F823,
http://www.biostar.com.tw/app/en ... p?S_ID=580#overview
SSD係用plextor M8PeY, 其實任何PCIE或m2+pcie卡都一樣, 要插上PCIEX4插頭上, 留意番自己底板有冇占用PCIEX4問題
http://www.goplextor.com/tw/Product/Detail/M8Pe(Y)#/Features
當然...行一張PCIE SSD 快過我兩隻2.5吋 M5Pro行Raid0, 但唔熟就真係用2.5吋算吧
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2009926&k=8534847bc144ed47dfb9e782e073597b&t=1782193121&sid=2sWzqPn5Ir

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2009927&k=769ef339c6797f83f442773d8ae13787&t=1782193121&sid=2sWzqPn5Ir

作者: 惡魔城城主 時間: 2017-9-8 10:16
後補圖, 我仲要唔係行win10行緊win7 tim, 冇人肯定你用唔用到, 我只講事實你知道 得唔得你自己決定啦
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2009929&k=5bb6e7e95890352d21b0b8e05b6ea39d&t=1782193121&sid=2sWzqPn5Ir

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2009930&k=20c311d3f1af2a4f3bd4fca0dbddeaaf&t=1782193121&sid=2sWzqPn5Ir

作者: 名偵探柯南 時間: 2017-9-8 10:49
回覆 16# 惡魔城城主
感謝師兄嘅教學同寶貴意見。
作者: 名偵探柯南 時間: 2017-10-1 01:10
回覆 16# 惡魔城城主
我已經買咗個M8PeY有半個月啦,一直未成功安裝到Windows 7,請問安裝Win7載入嘅驅動程式可以喺邊度搵到呢 ? 曾經嘗試安裝Win10就冇問題出現喎,安裝Win7時個M8PeY竟然搵唔到。
作者: edison2004 時間: 2017-10-1 09:16
回覆 18# 名偵探柯南
請參考以下文章
http://www.pcking.tw/news_view.php?no=38
作者: macis 時間: 2017-10-1 09:48
加nvme driver去WIN7 USB
作者: 名偵探柯南 時間: 2017-10-1 12:51
感謝兩位師兄幫忙,今晚返去嘗試下。
作者: 惡魔城城主 時間: 2017-10-2 01:07
我只係用true image倒入去, 換ssd事前要在windows7上裝左w7 driver先, 所以我唔洗重裝
作者: a2468 時間: 2017-10-2 11:12
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: lamhoifung2017 時間: 2017-10-3 08:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatau 時間: 2017-10-3 17:22
見plextor m8pe 1tb 平手殘買左返黎
先發現用緊O既intel 廠X79板, 無得mod bios用NVME boot
唯有比部HTPC用, 繼續用用左幾年O既plextor P6PRO 1TB.....
作者: 名偵探柯南 時間: 2017-10-5 00:51
喺網上睇到安裝Win7嘅方法太過複雜啦,
我睇咗咁耐都唔係太明白,
要喺網站下載較新嘅驅動程式,
又要下載Installation Tool,
仲要準備USB隨身碟同Rufus,
不如喺安裝系統時直接載入驅動程式咪仲簡單囉,我頭先成功安裝咗Win7,但又有另一個問題出現,發覺SSD變咗SCSI Disk Device,同時變埋卸除式裝置,唔知仲有冇辦法解決呢 ?


