作者: lkh_214 時間: 2017-8-31 18:34 標題: INTEL 轉左用TLC之後 轉哂買ADATA SX930
5年保又MLC幾好呀
點解咁多人鬧既
作者: sport 時間: 2017-8-31 18:38
乜有人鬧咩?
從來買野...最緊要自已喜歡!
作者: 556556bt 時間: 2017-8-31 18:44
但..... ADTA VS INTEL .. .層次好似不一樣
作者: lkh_214 時間: 2017-8-31 21:35
貪佢平又係MLC 又有5年保渣
佢ADATA個SSD軟件都算幾好用
作者: 556556bt 時間: 2017-8-31 21:41
本帖最後由 556556bt 於 2017-8-31 21:42 編輯
最緊要stable 我用開SanDisk
via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Windows Phone 10
作者: akiro 時間: 2017-8-31 21:56
ADATA 幾年前都好LIKE用
但壞過RAM 壞過手指....就唔用了....
最過份就係手指....初初出用靚NAND 過一排就換晒CHEAP 野...
作者: sport 時間: 2017-8-31 22:10
用白片NAND

作者: mpegdecoder 時間: 2017-9-1 03:18
曾幾何時
白片帝 O
白片后 A
打手洗地失憶症候群
省略千字論文
絕筆
作者: qaz11 時間: 2017-9-1 03:39
絕筆即表從此以後再也看不到你的筆跡了,一般用在走上絕路前的自我表白用
作者: 孔明仔 時間: 2017-9-1 11:27
MLC 大哂咩? 唔使睇用咩Controller?

作者: macis 時間: 2017-9-1 13:46
MLC都有分好多質量
作者: macis 時間: 2017-9-1 13:47
ADATA我就
作者: rabbit82047 時間: 2017-9-1 14:01
ADATA
姑嫂好d
作者: 孔明仔 時間: 2017-9-1 14:02
咁當然啦
梗係apple to apple 
作者: lkh_214 時間: 2017-9-1 17:28
我最近先插完adata ram保養
咩鬼野打手呀
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: lkh_214 時間: 2017-9-1 17:31
sandisk我麻麻 果陣micro sd奶過野
佢果陣某一個型號全部出哂事唔出聲
我買完用一排死哂data要上有線大廈換
果陣我都有開post嘈過 之後都小掂佢d野
sx930 我幾隻用落都無問題ok啦
個ssd監控軟件同intel一樣咁濟
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: Miipp 時間: 2017-9-3 19:24
好少聽 ssd 唔 stable.
部動物機都係用緊 adata ssd, 長開左幾年
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2009047&k=d0737f6abe978554bdacd045552f5c9d&t=1782556236&sid=hsHiL7udkk

作者: 556556bt 時間: 2017-9-3 19:34
係咩? .... 還記數年前SSD 版成日又話呢唔得, 個隻死咁...
作者: 98a 時間: 2017-9-3 22:59
記得之前睇過 review OCZ RD400 上落好大。唔記得係 response time 定咩。
Adata?
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: gpad3 時間: 2017-9-4 15:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gpad3 時間: 2017-9-4 15:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 556556bt 時間: 2017-9-4 15:59
動物機?
作者: gpad3 時間: 2017-9-4 16:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 556556bt 時間: 2017-9-4 16:05
唔知喎...
作者: gpad3 時間: 2017-9-4 16:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 556556bt 時間: 2017-9-4 16:08
你問番果位


