Board logo

標題: [技術討論] 小心某達代理宣稱 SAN碟 XXD+ 係MLC 顆粒的240GB 都唔一定是MLC [打印本頁]

作者: 孔明仔    時間: 2016-8-23 14:42     標題: 小心某達代理宣稱 SAN碟 XXD+ 係MLC 顆粒的240GB 都唔一定是MLC

話說小弟尋日買左隻某達代理既240GB 貼住MLC Chip 的SSD
Xandxx.jpg
但一開箱裝機check 先發現係 TLC
各位買左呢隻SSD 既朋友唔該check 清楚

圖片附件: Xandxx.jpg (2016-8-23 14:41, 67.67 KB) / 下載次數 115
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916545&k=49f4d51273c1e6fcc05a746cfb189791&t=1782339330&sid=3NrZIDA1e4


作者: ykhk0930    時間: 2016-8-23 14:46

有冇致電代理查問?
作者: 孔明仔    時間: 2016-8-23 14:48

本帖最後由 孔明仔 於 2016-8-23 14:49 編輯
有冇致電代理查問?
ykhk0930 發表於 2016-8-23 02:46 PM


已致電
某達代理

佢地都唔知呢隻唔係MLC
但我想帶出一樣野係呢隻型號唔少人因為佢話係MLC 而買但後來發現原來唔係MLC
作者: M1A1_100    時間: 2016-8-23 14:49

執貨果班夥記都唔識也叫mlc/tlc
作者: ykhk0930    時間: 2016-8-23 14:51

回覆 3# 孔明仔
下, 咁有冇得退?
作者: 孔明仔    時間: 2016-8-23 14:51

執貨果班夥記都唔識也叫mlc/tlc
M1A1_100 發表於 2016-8-23 02:49 PM


唔知唔緊要, 你唔寫明係MLC 冇人會怪你, 但你貼到明係MLC 就唔好俾人踢爆唔係MLC 先話原來唔係
作者: ykhk0930    時間: 2016-8-23 14:55

回覆 4# M1A1_100


    與消費者何干?
作者: 孔明仔    時間: 2016-8-23 14:57

回覆  孔明仔
下, 咁有冇得退?
ykhk0930 發表於 2016-8-23 02:51 PM


佢地話退錢或加錢換型號 (佢俾既價仲貴過我出去買)
但換唔到同樣係MLC 既 XXD+ 因為佢地都唔肯定邊隻係MLC
作者: yjfoeg    時間: 2016-8-23 15:07

MLC = Multi-Level Cell
雖然MLC普遍係指2-bit Cell
但字面上只要唔係single都係Multi, 佢又冇寫明2-bit
作者: 孔明仔    時間: 2016-8-23 15:09

MLC = Multi-Level Cell
雖然MLC普遍係指2-bit Cell
但字面上只要唔係single都係Multi, 佢又冇寫明2-bit:de ...
yjfoeg 發表於 2016-8-23 03:07 PM


咁相信出面街唔駛再標籤TLC 俾買家啦
作者: thierry    時間: 2016-8-23 15:29

建X國際?

作者: polarhei    時間: 2016-8-23 15:37

回覆 9# yjfoeg

就係, 通常專業版有寫明幾多層, 兩層或三層.

但電子盤反應依然係硬碟最少10倍.
作者: imax    時間: 2016-8-23 15:47

買水貨係要領嘢啊  
作者: billy0301    時間: 2016-8-23 16:15

已致電
某達代理

佢地都唔知呢隻唔係MLC 喎
但我想帶出一樣野係呢隻型號唔少人因為佢話係MLC  ...
孔明仔 發表於 2016-8-23 02:48 PM


有得唔知㗎咩,商品說明條例
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2016-8-23 16:17

點check?

via HKEPC Reader for Android
作者: eo38cl    時間: 2016-8-23 16:22

Sandisk SSD PLUS 240GB 曾幾何時係用 MLC NAND,不過今年五月左右已不知不覺間換咗用 TLC 喇
作者: 孔明仔    時間: 2016-8-23 16:38

點check?

via HKEPC Reader for Android
ccchhhuuunnn 發表於 2016-8-23 04:17 PM


Firmware 睇 z2 定z3
u2 = 19nm, MLC
Z2 = 15nm, MLC
Z3 = 15nm, TLC
作者: thierry    時間: 2016-8-23 16:53

Firmware 睇 z2 定z3
u2 = 19nm, MLC
Z2 = 15nm, MLC
Z3 = 15nm, TLC
孔明仔 發表於 2016-8-23 16:38


Z 仲代表 15nm
作者: susaad    時間: 2016-8-23 17:18

今年初我買隻 240G 真係 MLC, 之後再幫人買已經係 TLC.
可能要撞手神....
作者: Miipp    時間: 2016-8-23 17:46

張白色 label 係邊個後加的先.

山敵屎咁鬼鼠以及原廠實知道自己用咩料, 正常唔會劃蛇添足
作者: 孔明仔    時間: 2016-8-23 17:54

張白色 label 係邊個後加的先.

山敵屎咁鬼鼠以及原廠實知道自己用咩料, 正常唔會劃蛇添足 ...
Miipp 發表於 2016-8-23 05:46 PM



某達宣稱SAN碟自己都分唔到邊D係 MLC 同 TLC , 囉
作者: 孔明仔    時間: 2016-8-23 17:58

今年初我買隻 240G 真係 MLC, 之後再幫人買已經係 TLC.
可能要撞手神....
susaad 發表於 2016-8-23 05:18 PM


如果仲有舊既倉底貨應該仲有機會係mlc 不過已唔多
作者: Miipp    時間: 2016-8-23 17:59

某達宣稱SAN碟自己都分唔到邊D係 MLC 同 TLC , 囉
孔明仔 發表於 2016-8-23 17:54


咁重攪 d 咁的野捉蟲咩.

山敵屎擺明唔講用咩料等自己可以隨時換料. 最好奇邊個畫蛇添足, 網絡早幾個月已唱通天隻 plus 仔換藥.
作者: pc929    時間: 2016-8-23 18:41

Is the label the ONLY info the customer knowing the kind of chip used throughout the whole package?

WHO sticked the label?

If it is sticked by Sandisk and Sandisk did not tell XXXXXX the chip changed, it is Sandisk's responsibility.

If it is sticked by Sandisk and Sandisk told XXXXXX the chip change AND asked XXXXXX to correct the label, it is XXXXXX's responsibility.

If it is sticked by XXXXXX and Sandisk DID NOT tell the chip change, to a great extent, it is Sandisk's responsibility.(The agent in this situation is very passive, they rely on the manufacturer's info.)

If it is sticked by XXXXXX and Sandisk told them the chip change, it is XXXXXX's responsibility.

In fact, there is an Official annacement from WD(SanDisk's manufacturer) in late Jun this year about the use of TLC for Sandisk SSD PLUS
Western Digital 發佈新一代 SanDisk SSD Plus 固態硬碟
http://www.hksilicon.com/articles/1119608

In this case, XXXXXX should know this change......
作者: eo38cl    時間: 2016-8-23 20:58

In fact, there is an Official annacement from WD(SanDisk's manufacturer) in late Jun this year about the use of TLC for Sandisk SSD PLUS
Western Digital 發佈新一代 SanDisk SSD Plus 固態硬碟
http://www.hksilicon.com/articles/1119608
pc929 發表於 2016-8-23 18:41


似乎係台灣 SanDisk/WD 分公司自己的宣佈,總公司並冇對公眾正式發新聞稿,多個著名英文電腦網站都冇報道過
https://www.sandisk.com/about/media-center/press-releases
http://www.wdc.com/en/company/pressroom/

但根據樓主向香港代理商的查詢,似乎代理係知道用料有改動
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2016-8-23 21:31

Firmware 睇 z2 定z3
u2 = 19nm, MLC
Z2 = 15nm, MLC
Z3 = 15nm, TLC
孔明仔 發表於 2016-8-23 16:38


Thanks
最後都係TLC
呢個價錢預咗
就算有MLC當bonus
作者: pc929    時間: 2016-8-23 23:16

本帖最後由 pc929 於 2016-8-24 00:52 編輯

Taiwan PCADV電腦王 發表於 2016年6月02日
SanDisk 持續布局主流市場,推出新一代 SSD Plus 固態硬碟
http://www.techbang.com/posts/43 ... s-solid-state-drive


HK website news: 發佈日期:2016-06-30 01:16:37
SanDisk 為主流使用者帶來不同容量的高效能 SSD Plus 產品
http://www.review33.com/news/news.php?news_id=20160630011637

但根據樓主向香港代理商的查詢,似乎代理係知道用料有改動 x 2

BTW, there is an interesting review about this TLC model:
SanDisk SSD Plus and Z410 SATA III SSD Review
http://www.tweaktown.com/reviews ... i-review/index.html
作者: wing230    時間: 2016-8-24 00:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 孔明仔    時間: 2016-8-24 17:32

好彩今日係灣仔搵到傻先搵到隻尾水盒裝既舊XXD Plus
諗都唔諗貴幾十都照比買左佢番去
作者: eo38cl    時間: 2016-8-24 17:43

BTW, there is an interesting review about this TLC model:
SanDisk SSD Plus and Z410 SATA III SSD Review
http://www.tweaktown.com/reviews/7726/sandisk-ssd-plus-z410-sata-iii-review/index.html

pc929 發表於 2016-8-23 23:16


新產品表現差,所以 Sandisk 唔分發樣本畀網站測試,Tweaktown 要自己買返嚟測試
作者: wunit    時間: 2016-8-24 17:55

本帖最後由 wunit 於 2016-8-24 17:58 編輯

"商品及說明條例"

唔使理邊個貼, 舖頭叫你直接搵代理唔好信, 點對點銷售,
你投訴/報警都係直接搵舖頭, 舖頭同(進貨)代理之間的問題佢地自己處理/另行立案

如果有人話MLC哩個名詞在一年前係xxxx咁解, 但一年後係yyyy咁解,
唔使理佢, 叫佢同個官講

提多樣, 在哩D情況, "只能在同店換其他等價(或補錢)產品", 其實都係唔使理......最緊要唔好怕事.....
作者: belleville    時間: 2016-8-24 18:31

"商品及說明條例"

唔使理邊個貼, 舖頭叫你直接搵代理唔好信, 點對點銷售,
你投訴/報警都係直接搵舖頭, 舖 ...
wunit 發表於 2016-8-24 17:55


早幾日先係第二個 post 講完

mlc 全名 Multi-Level Cell, 只係大家一箱情願當佢 2 bit cell
technically, tlc (triple-Level Cell) 都係 multi 既一種
嚴格來講, 無論比 2 bit or 3 bit cell 都係無違反商品說明條例
作者: keithlam2577    時間: 2016-8-24 19:02

話說小弟尋日買左隻某達代理既240GB 貼住MLC Chip 的SSD

但一開箱裝機check 先發現係 TLC  
各位 ...
孔明仔 發表於 2016-8-23 14:42


師兄撘單問,

請問香港代理SanDisk Extreme PRO

係咪跟SanDisk原本有10年保?

因為公司指定要買呢隻

唔該
作者: AC360    時間: 2016-8-24 19:08

SanDisk SSD Plus 最早期係用MLC, 後期已經轉左做TLC, 不單止NAND轉左, 而係連主控都轉埋, 可以話已經完全係兩樣唔同野黎
作者: IVXVF    時間: 2016-8-24 19:09

早幾日先係第二個 post 講完

mlc 全名 Multi-Level Cell, 只係大家一箱情願當佢 2 bit cell
technically ...
belleville 發表於 2016-8-24 18:31



    有樣嘢叫做"约定俗成"
作者: Miipp    時間: 2016-8-24 21:49

師兄撘單問,

請問香港代理SanDisk Extreme PRO

係咪跟SanDisk原本有10年保?

因為公司指定要買呢隻
...
keithlam2577 發表於 2016-8-24 19:02


咩公司咁好

早兩三年, 公司部新出 i3, 想由 2G ram 加到 4G 都唔得
作者: belleville    時間: 2016-8-24 22:23

有樣嘢叫做"约定俗成"
IVXVF 發表於 2016-8-24 19:09


hk 係普通法地方.....
歡迎 ching 去投訴, 記得返來分享結果
作者: peterma    時間: 2016-8-24 22:33

師兄撘單問,

請問香港代理SanDisk Extreme PRO

係咪跟SanDisk原本有10年保?

因為公司指定要買呢隻
...
keithlam2577 發表於 2016-8-24 19:02


係就咁講, 不過十年留留長
上SanDisk公司總部登記埋穩陣D
http://kb.sandisk.com/app/utils/ ... S9zaWQvZDJ6UkpUWW0=
作者: keithlam2577    時間: 2016-8-24 23:02

咩公司咁好

早兩三年, 公司部新出 i3, 想由 2G ram 加到 4G 都唔得 ...
Miipp 發表於 2016-8-24 21:49


哈哈,
唔係喇,只係公司買乜都要求保養最長
其實十年內間代理仲做緊先算啦
作者: keithlam2577    時間: 2016-8-24 23:04

係就咁講, 不過十年留留長
上SanDisk公司總部登記埋穩陣D
peterma 發表於 2016-8-24 22:33


明白,
但係代理本身 warranty係咪10年呢?
因為外國SanDisk明明係十年保
係咪香港代理一般會縮水?
作者: Miipp    時間: 2016-8-24 23:53

哈哈,
唔係喇,只係公司買乜都要求保養最長
其實十年內間代理仲做緊先算啦 ...
keithlam2577 發表於 2016-8-24 23:02


竟然有咁的公司存在?
我認知的公司, 都是要求 價錢最平
作者: 孔明仔    時間: 2016-8-25 09:13

師兄撘單問,

請問香港代理SanDisk Extreme PRO

係咪跟SanDisk原本有10年保?

因為公司指定要買呢隻
...
keithlam2577 發表於 2016-8-24 07:02 PM


係, 香港代理保10年
作者: pc1668    時間: 2016-8-25 10:51

哈哈,
唔係喇,只係公司買乜都要求保養最長
其實十年內間代理仲做緊先算啦 ...
keithlam2577 發表於 2016-8-24 23:02


That's why we should go for those stock supplied by authorized local distributors

As per Sandisk web info, there are only 2 authorized local distributors namely Good Century Holdings Ltd and Supply Consultants Ltd.
作者: pong87926    時間: 2016-8-25 15:02

本帖最後由 pong87926 於 2016-8-25 15:04 編輯

我隻sandisk plus 480gb 係z32070, SSDZ睇係19nm,MLC
咁即係MLC定TLC?
QQ截图20160825150359.jpg

圖片附件: QQ截图20160825150359.jpg (2016-8-25 15:04, 46.96 KB) / 下載次數 82
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1917138&k=6c4c7a8136c8d22c046c74d64918d60f&t=1782339330&sid=3NrZIDA1e4


作者: ccchhhuuunnn    時間: 2016-8-25 15:10

hk 係普通法地方.....
歡迎 ching 去投訴, 記得返來分享結果
belleville 發表於 2016-8-24 22:23

所以要判咗先知
無得普通市民齋字面解
唔通菠蘿包無菠蘿又告得入?

via HKEPC Reader for Android
作者: 孔明仔    時間: 2016-8-25 16:12

我隻sandisk plus 480gb 係z32070, SSDZ睇係19nm,MLC
咁即係MLC定TLC?
pong87926 發表於 2016-8-25 03:02 PM


480G
TLC, 15nm NAND
controller: Maybe Marvell or SMT2256S
作者: belleville    時間: 2016-8-25 23:17

本帖最後由 belleville 於 2016-8-25 23:48 編輯
所以要判咗先知
無得普通市民齋字面解
唔通菠蘿包無菠蘿又告得入?

via HKEPC Reader for Android ...
ccchhhuuunnn 發表於 2016-8-25 15:10


菠蘿形容外觀
字面上亦無話 contain 菠蘿
但 mlc 係確切指 multi level cell, 三叔都叫自己 tlc 做 3bit mlc
如果你真心認為菠蘿包可做例子, 歡迎提告及分享結果
作者: belleville    時間: 2016-8-25 23:19

我隻sandisk plus 480gb 係z32070, SSDZ睇係19nm,MLC
咁即係MLC定TLC?
pong87926 發表於 2016-8-25 15:02


早兩日都有講

ssdz 係唔識測 mlc or tlc 的, 佢只係用預先人手入好 database show 返 info 出來之麻
ssdz 網站都有講, 重話, 如果果 database 無 or 錯, 幫手 update 返 tim


http://aezay.dk/aezay/ssdz/
Using a database, it will show information about your SSD, such as the controller, processing tech, NAND type etc.
...........
Are the details for your SSD not being shown, or are they incorrect, then please help out. Within SSD-Z, make sure the SSD in question is selected, then go to the Submit tab. Now fill in any comments you may have, and add your email if you wish. Then submit the data to the online database.
作者: pc1668    時間: 2016-8-26 10:58

本帖最後由 pc1668 於 2016-8-26 11:02 編輯
早兩日都有講

ssdz 係唔識測 mlc or tlc 的, 佢只係用預先人手入好 database show 返 info 出來之麻
ssd ...
belleville 發表於 2016-8-25 23:19


it seems ... there is no software in the market that is able to check the 'true' spec (technology, NAND, etc.) of a given ssd
作者: pc1668    時間: 2016-8-26 11:06

本帖最後由 pc1668 於 2016-8-26 11:09 編輯

回覆 24# pc929

would those stocks provided by GC and Supply Consultants ... be more reliable

no such 'sticker' confusion issue
作者: pc1668    時間: 2016-8-26 11:16

已致電
某達代理

佢地都唔知呢隻唔係MLC 喎
但我想帶出一樣野係呢隻型號唔少人因為佢話係MLC 而買但後來發現原來唔係MLC 囉
孔明仔 發表於 2016-8-23 14:57


To be honest, 某達代理 is not my cup of tea.
作者: belleville    時間: 2016-8-26 12:32

To be honest, 某達代理 is not my cup of tea.
pc1668 發表於 2016-8-26 11:16


To be honest, most hk agents are crap
作者: ocake99    時間: 2016-8-26 12:33

咦!呢間代理仲存在?我以已經......





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2