Board logo

標題: M4 [打印本頁]

作者: pakko    時間: 2011-6-30 02:29     標題: M4

不能滿意更多 64GB 但係現在只有20GB空間都可以咁快只有3個字"好滿意"

圖片附件: 30-____-2011_02-24.png (2011-6-30 02:28, 71.69 KB) / 下載次數 64
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1208402&k=c096caafedfb98adf7c040eff19b60c5&t=1782613796&sid=1dZpsVIP186


作者: pakko    時間: 2011-6-30 02:32

以前用INTEL G2 80*2 RAID 0 係好爽 但依個單隻M4 64GB都唔錯 唔洗1千蚊有這個效能 仲想點呢
作者: pakko    時間: 2011-6-30 02:35

隻M4 係行O.S的 個TEST係用M4個O.S黎行
作者: law1987    時間: 2011-6-30 03:15

等緊團購隻128G
作者: pakko    時間: 2011-6-30 03:23

我係度諗買唔買多隻返黎行RAID0 唔知RAID0 用依隻快唔快
作者: xc63774174    時間: 2011-6-30 03:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: i_djinn    時間: 2011-6-30 03:59

我係度諗買唔買多隻返黎行RAID0 唔知RAID0 用依隻快唔快
pakko 發表於 2011-6-30 03:23


m4 最好唔好玩 raid
作者: pakko    時間: 2011-6-30 07:10

沒trim真係差成咁? 唔知有沒ching 可以POST一下玩M4 RAID0的DATA交流下
作者: pakko    時間: 2011-6-30 07:26

見到依個POST真係流哂口水
http://www.coolaler.com/showthread.php?t=264507
作者: feilolai    時間: 2011-6-30 11:24

見到CHING玩得咁開心就安落晒啦
不過我重等緊隻128GB
作者: wonderful    時間: 2011-6-30 12:29

本帖最後由 wonderful 於 2011-6-30 12:42 編輯

me2!!!!

圖片附件: 11062515516e0bc2ced2671db1.jpg (2011-6-30 12:29, 79.87 KB) / 下載次數 39
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1208499&k=d95727849bfee00c74aaf46289fa6d9e&t=1782613796&sid=1dZpsVIP186


作者: pakko    時間: 2011-6-30 17:37

me2!!!!
wonderful 發表於 2011-6-30 12:29



    SATA2?
作者: pakko    時間: 2011-6-30 17:59

me2!!!!
wonderful 發表於 2011-6-30 12:29



    SATA2?
我用SATA3
-----------------------------------------------------------------------
CrystalDiskMark 3.0.1 x64 (C) 2007-2010 hiyohiyo
                           Crystal Dew World : http://crystalmark.info/
-----------------------------------------------------------------------
* MB/s = 1,000,000 byte/s [SATA/300 = 300,000,000 byte/s]

           Sequential Read :   429.920 MB/s
          Sequential Write :   107.337 MB/s
         Random Read 512KB :   366.696 MB/s
        Random Write 512KB :   107.689 MB/s
    Random Read 4KB (QD=1) :    28.707 MB/s [  7008.7 IOPS]
   Random Write 4KB (QD=1) :    80.582 MB/s [ 19673.4 IOPS]
   Random Read 4KB (QD=32) :   219.508 MB/s [ 53590.9 IOPS]
  Random Write 4KB (QD=32) :   103.666 MB/s [ 25309.1 IOPS]

  Test : 1000 MB [C: 63.5% (37.8/59.5 GB)] (x5)
  Date : 2011/06/30 17:59:01
    OS : Windows 7 Ultimate Edition SP1 [6.1 Build 7601] (x64)
作者: wonderful    時間: 2011-6-30 23:39

SATA2?
pakko 發表於 2011-6-30 17:37

Yes!!!!!!!!
作者: pakko    時間: 2011-7-1 02:37

Yes!!!!!!!!
wonderful 發表於 2011-6-30 23:39



    咁就好正常
作者: computerman2    時間: 2011-7-1 03:09

me2!!!!
wonderful 發表於 2011-6-30 12:29



效能都唔錯wor...買幾隻m4來行raid 應該仲會爽d..不過而家仲有冇出藍屏畫面先?早排見到有ching post講過都有依個問題
作者: 泉水    時間: 2011-7-1 03:25

見到依個POST真係流哂口水
pakko 發表於 2011-6-30 07:26 AM


之前仲打算用張H700 1GB + 3x128G M4 測,有人試左唔測了xD

咁就可以直接插晒落幾部laptop用
作者: kmb3av188    時間: 2011-7-1 03:27

效能都唔錯wor...買幾隻m4來行raid 應該仲會爽d..不過而家仲有冇出藍屏畫面先?早排見到有ching post講 ...
computerman2 發表於 2011-7-1 03:09



邊度話m4有藍畫面呀?....link?
作者: love19901109    時間: 2011-7-1 03:29

回復 18# kmb3av188
咪系...根本就冇藍畫面
但有Freeze既問題  已經有更新解決
作者: pakko    時間: 2011-7-1 04:19

回復  kmb3av188
咪系...根本就冇藍畫面
但有Freeze既問題  已經有更新解決
love19901109 發表於 2011-7-1 03:29


CHING可以比條LINK我嗎
作者: love19901109    時間: 2011-7-1 04:37

回復 20# pakko
http://www.coolaler.com/showthread.php?t=267649&highlight=m4
要用CD...
作者: wonderful    時間: 2011-7-1 04:42

效能都唔錯wor...買幾隻m4來行raid 應該仲會爽d..不過而家仲有冇出藍屏畫面先?早排見到有ching post講 ...
computerman2 發表於 2011-7-1 03:09


never blue screen on my M4

作者: computerman2    時間: 2011-7-1 10:48

邊度話m4有藍畫面呀?....link?
kmb3av188 發表於 2011-7-1 03:27



睇之前post 有人提及過,所以我都係問下
作者: computerman2    時間: 2011-7-1 10:50

本帖最後由 computerman2 於 2011-7-1 10:51 編輯
never blue screen on my M4
wonderful 發表於 2011-7-1 04:42



我見到256gb 好似linxx $36xx-$38xx, 真係幾吸引
作者: wonderful    時間: 2011-7-1 16:48

我見到256gb 好似linxx $36xx-$38xx, 真係幾吸引
computerman2 發表於 2011-7-1 10:50


Yep but supertalent is going to release new ssd also, you can also check it out.
作者: feilolai    時間: 2011-7-3 01:29

CHING可以比條LINK我嗎
pakko 發表於 2011-7-1 04:19



    CHING~你隻M4我一返黎就同佢UP左0002啦
作者: JACK仔仔    時間: 2011-7-3 01:39

我見到256gb 好似linxx $36xx-$38xx, 真係幾吸引
computerman2 發表於 2011-7-1 10:50



    師兄, 我想問下64GB係邊有得賣??THX
作者: computerman2    時間: 2011-7-3 01:42

師兄, 我想問下64GB係邊有得賣??THX
JACK仔仔 發表於 2011-7-3 01:39



  係linkx 深之都 \ a shop(好似有團購,唔知而家仲有冇) 正刀都好似有現貨
作者: pakko    時間: 2011-7-3 02:28

回復 26# feilolai


    THX 尋晚先看到
作者: OrzKoo    時間: 2011-7-3 16:15

回復  kmb3av188
咪系...根本就冇藍畫面
但有Freeze既問題  已經有更新解決
love19901109 發表於 2011-7-1 03:29

我之前係NETBOOK用係有藍畫面,DESKTOP用RAID 0有FREEZE,UPGRADE左FIRMWARE之後兩邊都未有復發
作者: KwokAngus    時間: 2011-7-3 17:36

無買M4 因為會掉速
作者: love19901109    時間: 2011-7-3 18:39

回復 31# KwokAngus
有邊隻唔會...
作者: racing    時間: 2011-7-3 18:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 風十三    時間: 2011-7-3 18:53

真係好吸引個速度
作者: love19901109    時間: 2011-7-3 18:57

回復 34# 風十三
最主要多工同穩定性好...其他都唔緊要
作者: wonderful    時間: 2011-7-3 21:21

not happen on me yet!!!
作者: computer1975    時間: 2011-7-3 21:30

我隻M4暫時未有失速
作者: pakko    時間: 2011-7-3 22:52

失速大部份SSD都會架LA 但係我有一套用INTEL 2 RAID 0用左1年半仲末有問題
作者: xc63774174    時間: 2011-7-4 02:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: love19901109    時間: 2011-7-4 02:29

更新完之後冇咩問題既話拎黎行RAID 0
作者: KwokAngus    時間: 2011-7-4 11:17

你有用過M4 ?
係咩情況下掉速 ?
racing 發表於 2011-7-3 18:41



    無用過. 但有時某啲野係可以上網睇 雖然其他硬件或者其他性能唔可以...
作者: KwokAngus    時間: 2011-7-4 11:20

回復  KwokAngus
有邊隻唔會...
love19901109 發表於 2011-7-3 18:39



    我句語重心並唔係 會 定 唔會 而係

http://www.tomshardware.com/revi ... ial-m4-realssd-c400,2908-4.html
http://www.anandtech.com/show/42 ... n-c400-ssd-review/2
作者: feilolai    時間: 2011-7-4 13:50

無用過. 但有時某啲野係可以上網睇 雖然其他硬件或者其他性能唔可以... ...
KwokAngus 發表於 2011-7-4 11:17



    哈哈~網上文章可以盡信嗎
你衹憑一篇網上文字就入晒M4有問題,
點解你吾先試左至講呢,
講到咁肯定,重以為你係用家
作者: KwokAngus    時間: 2011-7-4 14:05

哈哈~網上文章可以盡信嗎
你衹憑一篇網上文字就入晒M4有問題,
點解你吾先試左至講呢,
講到咁肯定 ...
feilolai 發表於 2011-7-4 13:50



    咁你覺得唔可信就唔可信啦 無謂攻擊我 始終我都有我嘅個人聲響 我估你都係見高就抬見低就踩嘅人
作者: KwokAngus    時間: 2011-7-4 14:09

哈哈~網上文章可以盡信嗎
你衹憑一篇網上文字就入晒M4有問題,
點解你吾先試左至講呢,
講到咁肯定 ...
feilolai 發表於 2011-7-4 13:50



    我唔試左先講 因為我太無知喇 連買隻SSD都唔捨得冒無謂嘅險 始終要睇過哂review先去馬
更何況, 我晨早講左"無買M4 因為會掉速"
作者: love19901109    時間: 2011-7-4 18:05

回復 45# KwokAngus
我只可以話唔好睇數據就話佢好定唔好
有冇見過POST 講掉速?
作者: racing    時間: 2011-7-4 18:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: love19901109    時間: 2011-7-4 19:03

回復 47# racing
本人都用M4 幾個月 未有降速問題出現
基本上快既SSD都系用緊Sandforce 同Marvell
Sandforce 放左野既速度又慢左  Marvell 又會掉速
咁姐系唔洗用SSD
作者: racing    時間: 2011-7-4 19:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pakko    時間: 2011-7-4 20:34

講真唔係用家又末試過唔好一直講咩睇過哂review 有好多review野都係MARKETING野 人地間公司比吓錢又或者比好少少的ES sample搵media去試咋
作者: bidbid1000    時間: 2011-7-4 20:40

講真唔係用家又末試過唔好一直講咩睇過哂review 有好多review野都係MARKETING野 人地間公司比吓錢又或者比 ...
pakko 發表於 2011-7-4 20:34

係好多用都未用過又走出黎話d產品點差點有問題既人
咁算唔算酸葡萄
作者: 水晶石    時間: 2011-7-4 21:48

係好多用都未用過又走出黎話d產品點差點有問題既人
咁算唔算酸葡萄 ...
bidbid1000 發表於 2011-7-4 20:40



    我諗個位人兄都係用返算盤吧啦
網上文章吾會話算盤都會出事吧
作者: feilolai    時間: 2011-7-4 21:56

咁你覺得唔可信就唔可信啦 無謂攻擊我 始終我都有我嘅個人聲響 我估你都係見高就抬見低就踩嘅人:shi ...
KwokAngus 發表於 2011-7-4 14:05


我起碼係用家,A團第一批買嘅,冇事冇幹,雖然放左比另一師兄,但等緊第2團嘅128GB返黎,而接我手嘅師兄都用得好開心,而你衹係...................................
作者: JACK仔仔    時間: 2011-7-4 22:12

係linkx 深之都 \ a shop(好似有團購,唔知而家仲有冇) 正刀都好似有現貨
computerman2 發表於 2011-7-3 01:42



    正刀不知在哪= =
作者: bidbid1000    時間: 2011-7-4 22:14

正刀不知在哪= =
JACK仔仔 發表於 2011-7-4 22:12

黃金角落大鋪 以前賣4仔果度
作者: feilolai    時間: 2011-7-4 22:16

黃金角落大鋪 以前賣4仔果度
bidbid1000 發表於 2011-7-4 22:14



    係賣4仔格離
作者: bidbid1000    時間: 2011-7-4 22:19

係賣4仔格離
feilolai 發表於 2011-7-4 22:16

好搞野 同d fd講開正都個個都話唔知邊間
一講話"4仔果度喎" 就個個醒哂:哦 果間呀
作者: feilolai    時間: 2011-7-4 22:21

好搞野 同d fd講開正都個個都話唔知邊間
一講話"4仔果度喎" 就個個醒哂:哦 果間呀 ...
bidbid1000 發表於 2011-7-4 22:19



    間4仔鋪簡直係黃金嘅地標,可惜吖...........
作者: law1987    時間: 2011-7-5 00:06

間4仔鋪簡直係黃金嘅地標,可惜吖...........
feilolai 發表於 2011-7-4 22:21


A-grade 左
作者: law1987    時間: 2011-7-5 00:08

咁你覺得唔可信就唔可信啦 無謂攻擊我 始終我都有我嘅個人聲響 我估你都係見高就抬見低就踩嘅人:shi ...
KwokAngus 發表於 2011-7-4 14:05

估計無幾多剰
作者: pakko    時間: 2011-7-5 06:42

如果真係有咩個人聲響就唔會話SSD失速啦 有咩SSD唔會失速 仲話咩個人聲響 依句說話有點兒像那個黃毓民
作者: 水晶石    時間: 2011-7-5 10:28

如果真係有咩個人聲響就唔會話SSD失速啦 有咩SSD唔會失速 仲話咩個人聲響 依句說話有點兒 ...
pakko 發表於 2011-7-5 06:42


佢應該入中央政策組幫劉兆佳同政府做民調~
作者: al7335    時間: 2011-7-5 13:07

有冇ching知M4 128G 邊道有現貨? thanks!
作者: wonderful    時間: 2011-7-5 13:59

有冇ching知M4 128G 邊道有現貨? thanks!
al7335 發表於 2011-7-5 13:07

正X
作者: wonderful    時間: 2011-7-5 23:18

無跌之餘仲要快左dd

as-ssd-bench M4-CT128M4SSD2 5.7.2011 23-16-32.png     as-ssd-bench M4-CT128M4SSD2 20.6.2011 19-49-02.png

圖片附件: as-ssd-bench M4-CT128M4SSD2 5.7.2011 23-16-32.png (2011-7-5 23:18, 37.31 KB) / 下載次數 32
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1211638&k=32ff4e94c70fb0c94052aa741f867f60&t=1782613796&sid=1dZpsVIP186



圖片附件: as-ssd-bench M4-CT128M4SSD2 20.6.2011 19-49-02.png (2011-7-5 23:18, 37.5 KB) / 下載次數 36
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1211639&k=eec8032b3bc0699082ff953aa8dbbaf7&t=1782613796&sid=1dZpsVIP186


作者: JACK仔仔    時間: 2011-7-6 01:36

係賣4仔格離
feilolai 發表於 2011-7-4 22:16



灣仔會唔會有得賣?
作者: love19901109    時間: 2011-7-6 01:45

回復 66# JACK仔仔
有...上PRICE.COM睇下M4
作者: JACK仔仔    時間: 2011-7-14 22:06

回復  JACK仔仔
有...上PRICE.COM睇下M4
love19901109 發表於 2011-7-6 01:45



  我睇到m4 64gb x usb3

sata3 + usb 3
我想問即係點???thx
作者: love19901109    時間: 2011-7-14 22:18

回復 68# JACK仔仔
唔洗理...佢私人送個USB3.0轉頭
但又貴小小 本身佢只系跟一隻SSD   冇其他野
作者: Niel    時間: 2011-7-14 22:37

有朋友想買M4,團購又過左,請問有無網友知邊度買比較抵?
作者: patrickwong55    時間: 2011-7-14 22:45

回復 70# Niel


    留意吓交易廣場(電腦類)........
作者: Niel    時間: 2011-7-14 22:47

回復  Niel


    留意吓交易廣場(電腦類)........
patrickwong55 發表於 2011-7-14 10:45 PM


都好,留意下先。
作者: 大喊包    時間: 2011-7-14 23:14

點解你隻M4可以咁快既??
點SET野?
作者: i_djinn    時間: 2011-7-15 03:22

有朋友想買M4,團購又過左,請問有無網友知邊度買比較抵?
Niel 發表於 2011-7-14 22:37


團購因為延遲, 有些師兄等唔切已退款, 你可以試下侯補...
不過你朋友唔急既話...

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: Niel    時間: 2011-7-15 05:24

團購因為延遲, 有些師兄等唔切已退款, 你可以試下侯補...
不過你朋友唔急既話...

...
i_djinn 發表於 2011-7-15 03:22 AM


已PM A Sir,thanks

其實佢唔急的,話借俾我test完先俾佢玩

可能遲下我會出個好似之前V3MI的詳細評測
作者: harakuma    時間: 2011-7-15 12:28

已PM A Sir,thanks

其實佢唔急的,話借俾我test完先俾佢玩

可能遲下我會出個好似之前V ...
Niel 發表於 2011-7-15 05:24


或者你去深之都二樓, 有間賣M4, 256G/$3400, 三年保
昨日我都買咗隻
作者: Niel    時間: 2011-7-15 12:29

或者你去深之都二樓, 有間賣M4, 256G/$3400, 三年保
昨日我都買咗隻
harakuma 發表於 2011-7-15 12:28 PM


請問係唔係Solidata保?
作者: harakuma    時間: 2011-7-15 12:35

請問係唔係Solidata保?
Niel 發表於 2011-7-15 12:29


應該唔係, 係間代理自己保
作者: i_djinn    時間: 2011-7-16 11:39

已PM A Sir,thanks

其實佢唔急的,話借俾我test完先俾佢玩

可能遲下我會出個好似之前V ...
Niel 發表於 2011-7-15 05:24


COOL ...期望評測...
團購是該公司保養, 一年內壞, 一換一..
LINKE 是水貨版..
作者: JACK仔仔    時間: 2011-7-17 01:39

回復 69# love19901109


  個USB 3.0轉頭, 即係可以直接用USB3.0啟動SSD???
作者: JACK仔仔    時間: 2011-7-17 01:40

回復 69# love19901109


  個USB 3.0轉頭, 即係可以直接用USB3.0啟動SSD???
作者: oo2oo299999    時間: 2011-7-17 01:51

回復  love19901109


  個USB 3.0轉頭, 即係可以直接用USB3.0啟動SSD???
JACK仔仔 發表於 17/7/2011 01:40



    "啟動" 既意思係什麼?
BOOT 機?USB 好似唔比拎黎BOOT
作者: JACK仔仔    時間: 2011-7-17 23:52

"啟動" 既意思係什麼?
BOOT 機?USB 好似唔比拎黎BOOT
oo2oo299999 發表於 2011-7-17 01:51



    我指啟動意思, 即是外置插USB 進行傳輸~是否可以?
那用來啟動WINDOWS ,指可以用SATA 來進行嗎??
作者: JACK仔仔    時間: 2011-7-17 23:52

"啟動" 既意思係什麼?
BOOT 機?USB 好似唔比拎黎BOOT
oo2oo299999 發表於 2011-7-17 01:51



    我指啟動意思, 即是外置插USB 進行傳輸~是否可以?
那用來啟動WINDOWS ,指可以用SATA 來進行嗎??





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2