Board logo

標題: X58平台+LSI9260-4I+Vertex3 240gb 4kb效能未如理想...請c兄幫助(有圖) [打印本頁]

作者: computerman2    時間: 2011-4-25 00:25     標題: X58平台+LSI9260-4I+Vertex3 240gb 4kb效能未如理想...請c兄幫助(有圖)

本帖最後由 computerman2 於 2011-4-25 00:33 編輯

X58平台+LSI9260-4I+Vertex3 240gb 4kb效能未如理想...請c兄幫助(有圖)
小弟平台,intel 980x,asus r3e,6gb ram,

岩岩第1次買番來使用Marvell9123_Controller sata3 / 6gbs 來行隻vertex3 240gb表現如下

之後覺得有d 浪費了隻vertex3 240gb,之後決定重本買多張lsi raid card

點知出來第1次既效果係....


之後覺得4kb 都係強差人意...之後也證實了raid 卡係行緊pci-ex16 插槽,之後再係raid card setting 度set 左個類似1mb cahce定係stike cahce之後..效能就變左咁4kb都係偏差....本人都raid card入面 enable achi \ncq 之類function,問題都係咁...由於改動一次setting..ssd內既data都會完全清除,所以希望有ching能幫忙解答到小弟既問題or 研究一下

這個是最新測試出來的數據..

作者: computerman2    時間: 2011-4-25 11:45

真係無ching有個依d問題ar?   thx all
作者: idolclub    時間: 2011-4-25 19:14

64KB Stripe Size
Write Through
Direct IO
No Read Ahead
SSD Disk Cache Enabled
作者: 炎冬    時間: 2011-4-25 19:50

64KB Stripe Size
Write Through
Direct IO
No Read Ahead
SSD Disk Cache Enabled
idolclub 發表於 2011-4-25 19:14



    借post問下, 如果是用普通SATA HDD是不是以下setting最好(裝OS) 2隻@ raid 0

64KB Stripe Size
Write back
Cached IO
Always Read Ahead
Disk Cache Policy Enabled

thank you.
作者: computerman2    時間: 2011-4-25 20:07

64KB Stripe Size
Write Through
Direct IO
No Read Ahead
SSD Disk Cache Enabled
idolclub 發表於 2011-4-25 19:14



   
我SET 左1mb kb stripe size....
作者: computerman2    時間: 2011-4-25 20:09

不過THX CHING 先, 我再試一次先 :)
作者: computerman2    時間: 2011-4-25 20:30

64KB Stripe Size
Write Through
Direct IO
No Read Ahead
SSD Disk Cache Enabled
idolclub 發表於 2011-4-25 19:14



咁ching read policy ? 係選 adaptive \ normal \ ahead ?  thx 而家重裝緊 :p
作者: HK-Steven    時間: 2011-4-25 20:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kirafung    時間: 2011-4-25 20:34

LSI 9260-4I 同 DELL H700,係咪一樣??
我都係X58 + vertex 3 240gb
亦想加raid card
作者: HK-Steven    時間: 2011-4-25 20:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: computerman2    時間: 2011-4-25 21:03

[quote]回復  kirafung


    hardware spec相似
但應該LSI較好
起firmware上多作支援,兼容亦較好 ...
HK-Steven 發表於 2011-4-25 20:39 [/quo


Thx ching,而家試緊個表現,多謝哂2        位ching        指點 :)
作者: HK-Steven    時間: 2011-4-25 21:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: computerman2    時間: 2011-4-25 22:41

回復  computerman2


    以後大家都要多多指點
唔使客氣
HK-Steven 發表於 2011-4-25 21:21



  因為我都係新上手,膽粗粗入左張LSI raid card, 無爬好文就上車,攪到岩岩先裝好win7咋
作者: HK-Steven    時間: 2011-4-25 22:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: computerman2    時間: 2011-4-25 22:48

我裝到,但之前個4KB 讀寫好差
作者: kirafung    時間: 2011-4-25 23:58

即係呢家得P67 發揮到佢GE性能
作者: P@$$W0RD    時間: 2011-4-26 04:34

請問有無試過類似 ssd optimizer 果類 software tune 隻 ssd?
p.s 師兄為左隻ssd 入多張 raid卡, 真係重本~
作者: computerman2    時間: 2011-4-26 09:00

請問有無試過類似 ssd optimizer 果類 software tune 隻 ssd?
p.s 師兄為左隻ssd 入多張 raid卡, 真係重本~ ...
P@$$W0RD 發表於 2011-4-26 04:34
[code][/code]


我相信應該係hardware setting 既問題...可而家諗住買隻INTEL 510        來睇會唔會係SSD        夾卡問題
作者: K_C_    時間: 2011-4-26 09:43

我SET 左1mb kb stripe size....
computerman2 發表於 2011-4-25 20:07


行單隻都要set stripe size?
作者: computerman2    時間: 2011-4-26 09:51

行單隻都要set stripe size?
K_C_ 發表於 2011-4-26 09:43



   我就係唔識嘛, 咪唔洗問人啦, kc兄
作者: kanzone    時間: 2011-4-26 10:04

小弟張 8i 都今日到
V3 x 2 + 8i @ RAID1
作者: computerman2    時間: 2011-4-26 10:14

小弟張 8i 都今日到
V3 x 2 + 8i @ RAID1
kanzone 發表於 2011-4-26 10:04


如果行raid 1 用2隻ssd ...唔洗買8i啦
作者: kanzone    時間: 2011-4-26 10:59

如果行raid 1 用2隻ssd ...唔洗買8i啦
computerman2 發表於 2011-4-26 10:14


LSI  有 BBWC 比 ICH 可靠
仲有 4隻 HDD行緊 RAID1,所以順便行埋
作者: computerman2    時間: 2011-4-26 11:59

LSI  有 BBWC 比 ICH 可靠
仲有 4隻 HDD行緊 RAID1,所以順便行埋
kanzone 發表於 2011-4-26 10:59



  依d 我唔係太識 :) 又學到野, thx 哂
作者: P@$$W0RD    時間: 2011-4-26 13:40

[code][/code]


我相信應該係hardware setting 既問題...可而家諗住買隻INTEL 510        來睇會唔會係SSD        夾卡 ...
computerman2 發表於 2011-4-26 09:00


師兄有無考慮用 sandy bridge + p67 或 z68 呢?
因為 built in 已經用 sata3, 唔需要加 controller
咁樣就可以用返 v3, 唔駛再投放資源落 controller card 或 其他ssd
作者: computerman2    時間: 2011-4-26 13:56

師兄有無考慮用 sandy bridge + p67 或 z68 呢?
因為 built in 已經用 sata3, 唔需要加 controller
咁樣 ...
P@$$W0RD 發表於 2011-4-26 13:40


其實我唔係太想轉用z68 /p67平台住.....我想等lga2011 新平台先再upgrade 粒u ....
作者: P@$$W0RD    時間: 2011-4-29 00:05

本帖最後由 P@$$W0RD 於 2011-4-29 00:07 編輯
其實我唔係太想轉用z68 /p67平台住.....我想等lga2011 新平台先再upgrade 粒u .... ...
computerman2 發表於 2011-4-26 13:56


FYI,
P67, Native SATA3, OCZ 120G
ocz.JPG

圖片附件: ocz.JPG (2011-4-29 00:05, 38.41 KB) / 下載次數 90
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1174507&k=51df6ecc15a45bf34cd71e4e2b249cfc&t=1782253423&sid=38chl7sciJ


作者: computerman2    時間: 2011-4-29 00:07

FYI,
P67, Native SATA3, OCZ 120G
P@$$W0RD 發表於 2011-4-29 00:05



    我岩岩都test左我果隻..改左張raid setting叫好少少,

作者: computerman2    時間: 2011-4-29 00:08

不過我隻ssd有data係入面讀寫表現出來係差少少的
作者: computerman2    時間: 2011-5-1 11:58

本帖最後由 computerman2 於 2011-5-1 12:10 編輯
回復  kirafung


    hardware spec相似
但應該LSI較好
起firmware上多作支援,兼容亦較好 ...
HK-Steven 發表於 2011-4-25 20:39



其實ching我既問題都唔係好解決得到,禽日又重新改過raid 卡入面既setting....而家個4kb 表現始終都唔係太及onboard 既表現好,我有打算買多一張高楷少少既raid 卡,但唔知一陣買左返來會唔會又係咁....


而家考慮緊買依張9280來試下...真係貴過買部機

作者: HK-Steven    時間: 2011-5-1 12:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: computerman2    時間: 2011-5-1 13:37

回復  computerman2


    自己有無試過換其他機試下呀
HK-Steven 發表於 2011-5-1 12:24



我得一部x58平台,另一部係老婆notebook來
我諗都無咩方法解決到架喇, 1係搵張有ching 試過發揮到隻ssd 效能既raid 卡,一係等遲d 新出既平台先解決
作者: idolclub    時間: 2011-5-1 21:49

其實ching我既問題都唔係好解決得到,禽日又重新改過raid 卡入面既setting....而家個4kb 表現始終都唔係 ...
computerman2 發表於 2011-5-1 11:58

LSI 9280和9280效能是一樣的,冇必要由9260轉9280
作者: computerman2    時間: 2011-5-1 21:53

LSI 9280和9280效能是一樣的,冇必要由9260轉9280
idolclub 發表於 2011-5-1 21:49



咁我隻ssd 姐話無解決既方法
作者: 多多精    時間: 2011-5-1 21:53

其實ching我既問題都唔係好解決得到,禽日又重新改過raid 卡入面既setting....而家個4kb 表現始終都唔係 ...
computerman2 發表於 2011-5-1 11:58



    $6200?!裝多部z68玩重好............
作者: computerman2    時間: 2011-5-1 21:56

$6200?!裝多部z68玩重好............
多多精 發表於 2011-5-1 21:53



因為喜好問題..依一代sb i7 唔知點解興趣不大...唔想放金錢落依代既..平台,我想等9月中新出既平台,唔想玩幾個月又要再轉平台...加上我本身有水冷糸統係度,我係最唔想再折d 水冷野出來...太哂時間同煩喇
作者: idolclub    時間: 2011-5-1 21:58

咁我隻ssd 姐話無解決既方法
computerman2 發表於 2011-5-1 21:53

最平既做法係為LSI 9260加FastPath





作者: computerman2    時間: 2011-5-1 22:00

最平既做法係為LSI 9260加FastPath
idolclub 發表於 2011-5-1 21:58



  買條license key ? 之前睇有ching 好似話買左之後個4kb performance 好多20%以上果個?
作者: 多多精    時間: 2011-5-1 22:02

因為喜好問題..依一代sb i7 唔知點解興趣不大...唔想放金錢落依代既..平台,我想等9月中新出既平台,唔想 ...
computerman2 發表於 2011-5-1 21:56



    如果vga無行水好易換,ー離隻cpu block 打直45度抽出就換板,我呢4,5年玩水都係咁換野
作者: idolclub    時間: 2011-5-1 22:03

買條license key ? 之前睇有ching 好似話買左之後個4kb performance 好多20%以上果個? ...
computerman2 發表於 2011-5-1 22:00

可以買Hardware Key or Software Key,想多d野玩亦可以買CacheCade
作者: computerman2    時間: 2011-5-1 22:08

如果vga無行水好易換,ー離隻cpu block 打直45度抽出就換板,我呢4,5年玩水都係咁換野 ...
多多精 發表於 2011-5-1 22:02



   依部我都比較懶,因為我果隻係silverstone rv02 來, 整果時又唔係好識,改良左好多次, 所以整岩左真係唔係太想郁佢...因為其實有幾個ching msn 私底下都叫我換p67 or z68 平台, 係我個人問題死都唔換,
但我又好想換隻rv03 機箱, 我幾鐘意佢既設計 我果隻舊舊地喇
作者: computerman2    時間: 2011-5-1 22:10

可以買Hardware Key or Software Key,想多d野玩亦可以買CacheCade
idolclub 發表於 2011-5-1 22:03



咁其實我4kb 既問題, 9成都係佢hardware or software lock 左我既4kb 效能 ?
如果我買條hardware key 大約多少價錢左右? 如我買其他品牌Adaptec 果d 會有依d問題嘛 ?
作者: idolclub    時間: 2011-5-1 22:18

咁其實我4kb 既問題, 9成都係佢hardware or software lock 左我既4kb 效能 ?
如果我買條hardware key  ...
computerman2 發表於 2011-5-1 22:10

買Key要千幾,LSI係目前Hardware RAID中最快既
作者: 多多精    時間: 2011-5-1 22:19

依部我都比較懶,因為我果隻係silverstone rv02 來, 整果時又唔係好識,改良左好多次, 所以整岩左真係 ...
computerman2 發表於 2011-5-1 22:08



    實話實説,要4k贏intel原生sata...最後只會是浪費金錢....不過....正正是師兄你最強既地方
作者: computerman2    時間: 2011-5-1 22:20

買Key要千幾,LSI係目前Hardware RAID中最快既
idolclub 發表於 2011-5-1 22:18



  但最慘係我一張raid card 玩1隻ssd
如果買條key 千幾蚊,其實我都接受範圍內的,但如我係香港我需要怎樣買?
因為如我買我都想買hardware 既key....
作者: idolclub    時間: 2011-5-1 22:25

實話實説,要4k贏intel原生sata...最後只會是浪費金錢....不過....正正是師兄你最強既地方 ...
多多精 發表於 2011-5-1 22:19

LSI 4K已經贏左Intel原生SATA3
作者: computerman2    時間: 2011-5-1 22:27

實話實説,要4k贏intel原生sata...最後只會是浪費金錢....不過....正正是師兄你最強既地方 ...
多多精 發表於 2011-5-1 22:19



電腦野方面我係真的幾浪費左好多金錢....其實電腦野才面,我視為興建...水冷方面反而我無咁捨得...
因為開頭撞過板...晚上電腦爆喉, 大半部機都要拎去維修,果次之後我整定左套水冷就唔係太想換平台...
因為買料方面比較哂時間,又要訂野, 原生sata 問題, 係我自己黑仔,買入不合時既ssd ,ching 唔好咁話我,我都係平民一個來,其他ching比我捨得花錢
作者: idolclub    時間: 2011-5-1 22:27

但最慘係我一張raid card 玩1隻ssd
如果買條key 千幾蚊,其實我都接受範圍內的,但如我係香港我需要 ...
computerman2 發表於 2011-5-1 22:20

基本上我都係外國訂,如果你要買Hardware Key則要比運費,買Software Key可免運費,佢會Email條Key比你
作者: 多多精    時間: 2011-5-1 22:29

LSI 4K已經贏左Intel原生SATA3
idolclub 發表於 2011-5-1 22:25



    樓主咁玩法値吾値見仁見智啦師兄,我驚feel吾到囉........
作者: computerman2    時間: 2011-5-1 22:33

基本上我都係外國訂,如果你要買Hardware Key則要比運費,買Software Key可免運費,佢會Email條Key比你 ...
idolclub 發表於 2011-5-1 22:27



但是效能會是一樣嘛? 同有個少問題想問下,因為我買行貨既9260 但我發覺佢原裝盒入面既跟機碟,只係一張meun disk 來, 隻disc 切面無任何既utilities software..如果我買左條 soft. key 咁我跟佢做係window 下install 果個software 入key 就ok ? 唔需要再係lsi 既cpi setting 度再攪其他野?因為我幾唔鐘意係dos mode度入佢個bios setting, 一改佢既野,必定洗哂我ssd 內既data \ os
作者: computerman2    時間: 2011-5-1 22:35

樓主咁玩法値吾値見仁見智啦師兄,我驚feel吾到囉........
多多精 發表於 2011-5-1 22:29



  ching 大家研究交流一下姐,  大家唔洗太執著
作者: 多多精    時間: 2011-5-1 22:37

ching 大家研究交流一下姐,  大家唔洗太執著
computerman2 發表於 2011-5-1 22:35



    無執著,我見你咁我都肉赤
作者: computerman2    時間: 2011-5-1 22:38

無執著,我見你咁我都肉赤
多多精 發表於 2011-5-1 22:37



我印象中你都好捨得係水冷方面 : )
作者: 多多精    時間: 2011-5-1 22:43

我印象中你都好捨得係水冷方面 : )
computerman2 發表於 2011-5-1 22:38



    玩水冷攪ー次可用很久的,我呢2,3年都只係換冷頭,ー次ー出ー入都係2,3佰,我玩得好平了
作者: idolclub    時間: 2011-5-1 22:44

但是效能會是一樣嘛? 同有個少問題想問下,因為我買行貨既9260 但我發覺佢原裝盒入面既跟機碟,只係一張m ...
computerman2 發表於 2011-5-1 22:33

LSI Advanced Software Electronic License Activation Guide
http://www.lsi.com/DistributionS ... gr.aspx?asset=55693

LSI Advanced Software Electronic License Activation Training video
http://lsilogic.vo.llnwd.net/o23 ... wUserActivation.mp4
作者: computerman2    時間: 2011-5-1 23:22

LSI Advanced Software Electronic License Activation Guide


LSI Advanced Software Electronic Licens ...
idolclub 發表於 2011-5-1 22:44



  唔該哂ching d information 我要lun 1 lun 先
作者: computerman2    時間: 2011-5-1 23:23

玩水冷攪ー次可用很久的,我呢2,3年都只係換冷頭,ー次ー出ー入都係2,3佰,我玩得好平了 ...
多多精 發表於 2011-5-1 22:43



我反而想換個排就夠,因為平台唔想轉住
作者: 多多精    時間: 2011-5-1 23:26

我反而想換個排就夠,因為平台唔想轉住
computerman2 發表於 2011-5-1 23:23



    用緊咩排?
作者: HK-Steven    時間: 2011-5-1 23:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: computerman2    時間: 2011-5-1 23:29

用緊咩排?
多多精 發表於 2011-5-1 23:26



2隻雞排,1隻black ice , 1 隻syoxxxxx 不過部機only cpu上水,所以夠用


作者: computerman2    時間: 2011-5-2 09:06

LSI Advanced Software Electronic License Activation Guide


LSI Advanced Software Electronic Licens ...
idolclub 發表於 2011-5-1 22:44



  好複雜唔係太識買.....ching 你係唔係都有買過架
  1. :haha:
複製代碼

作者: idolclub    時間: 2011-5-2 14:15

好複雜唔係太識買.....ching 你係唔係都有買過架
computerman2 發表於 2011-5-2 09:06

比你既link係註冊方法唔係購買方法,要買Software Key非常簡單,搵購物網站落order然後信用卡比錢即可
作者: computerman2    時間: 2011-5-2 14:21

比你既link係註冊方法唔係購買方法,要買Software Key非常簡單,搵購物網站落order然後信用卡比錢即可 ...
idolclub 發表於 2011-5-2 14:15



ching 可以提供埋嘛 , 因為無相熟既網站,怕比左錢咩都無
同埋睇過佢有個utilities software. 果隻對我來可能比較複雜,
我睇埋個價錢,如果接受到既才會考慮,怕買左條key返來咩都攪唔到,不過thx 哂ching既幫手
作者: idolclub    時間: 2011-5-2 19:55

ching 可以提供埋嘛 , 因為無相熟既網站,怕比左錢咩都無
同埋睇過佢有個utilities software. 果 ...
computerman2 發表於 2011-5-2 14:21

售價可以睇LSI自己既公佈,下面係Hardware Key既定價,Physical Key既好處係一插即用,唔使註冊
http://store.lsi.com/index.cfm?category=21&subcategory=43
作者: computerman2    時間: 2011-5-2 20:45

售價可以睇LSI自己既公佈,下面係Hardware Key既定價,Physical Key既好處係一插即用,唔使註冊
...
idolclub 發表於 2011-5-2 19:55



真係多謝ching咁有心幫我搵埋,唔該哂 要我搵真係無從入手,但ching 我係9260-4i  如買應該選擇
LSI00248
MegaRAID CacheCade Software Pack  Price $270.00 ??
作者: computerman2    時間: 2011-5-2 20:48

售價可以睇LSI自己既公佈,下面係Hardware Key既定價,Physical Key既好處係一插即用,唔使註冊
...
idolclub 發表於 2011-5-2 19:55



睇左喇,係應該買依個
The LSI™ MegaRAID® CacheCade™ software pack enables SSDs to be configured as a secondary tier of cache to maximize transactional I/O performance
作者: idolclub    時間: 2011-5-3 00:17

睇左喇,係應該買依個
The LSI™ MegaRAID® CacheCade™ software pack enables SSDs to be configured  ...
computerman2 發表於 2011-5-2 20:48

Hardware Key和Software Key的P/N是不同的,Software Key在成功付款後一日便會收到由LSI直接寄出的註冊Email
作者: computerman2    時間: 2011-5-3 09:39

Hardware Key和Software Key的P/N是不同的,Software Key在成功付款後一日便會收到由LSI直接寄出的註冊Ema ...
idolclub 發表於 2011-5-3 00:17



明白,收到ching 私底下好詳細既資料 thx 哂 :) 我去爬下文先去決定





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2