作者: neitak 時間: 2011-4-13 21:56 標題: hw raid lsi9260 + OCZ v3 X 3
hello,我想問下有冇人用 LSI 9260 raid + OCZ V3 120G x 3
個SPEED 得唔得啦, 會唔會有問題.
thankyou
作者: AC360 時間: 2011-4-13 22:13
hello,我想問下有冇人用 LSI 9260 raid + OCZ V3 120G x 3
個SPEED 得唔得啦, 會唔會有問題.
thankyou ...
neitak 發表於 2011-4-13 21:56
絕對標題黨
作者: skeyeung 時間: 2011-4-13 22:18
等我仲諗住有正野睇..
下次問野前面加返[請教]...
作者: 611 時間: 2011-4-13 23:07
XD 咪係, 我都等緊 idolclub 大大show time...
佢話會出raid card test G3
p.s. 見唔到人放張 8888
我只想平平地搵張8888 放入我部NAS用下先 >_<
9260-8i 對我嚟講太貴
作者: eddiewsw 時間: 2011-4-14 00:18
XD 咪係, 我都等緊 idolclub 大大show time...
佢話會出raid card test G3
p.s. 見唔到人放張 888 ...
611 發表於 2011-4-13 23:07
我有~但係我想放2405....囉
作者: 緋村劍心 時間: 2011-4-14 08:33
回復 5# eddiewsw
ching 快d出 report~ 買左 ssd 唔出report
作者: eddiewsw 時間: 2011-4-14 09:59
我而家諗緊將隻ssd駁去raid咭定底板呀
os都未裝~不過test左 ~一般般咁,使唔使initiaize或者wipe左佢咖?
作者: 緋村劍心 時間: 2011-4-14 13:26
1隻唔好太大期望買多隻就會覺得快啦

