標題: 入唔返日本app store [打印本頁]
作者: ccck2004 時間: 2017-8-25 19:05 標題: 入唔返日本app store
本身一買機就轉咗去日本app store,付款方式選咗gift card,一直用都相安無事。之後轉咗幾次返香港app store下載後本地app再轉返日本app store都無問題,都係喺付款方式一欄揀返gift card就得,但今日我又由香港轉返日本區就出現咗問題,佢無咗入gift card選項,一定要入信用卡,或者要用當地電話付款。請問師兄們有無辦法解決?(我唔想開過個新ac)
作者: ronald 時間: 2017-8-25 21:37
點解手痕要同一個account轉區?
當初申請幾個id就唔使咁煩.
作者: ccck2004 時間: 2017-8-25 23:08
一嚟我15年先用iphone唔識,二嚟一向都相安無事
話時話,我今晚申請咗另一個email嚟申請多一個ac,點知都要入信用卡
作者: ronald 時間: 2017-8-25 23:15
睇嚟靠download免費app開account再在信用卡入none唔work.
作者: ccck2004 時間: 2017-8-25 23:17
但奇怪在佢連入gift card個option都無,咁人哋買咗卡要點用呢?我一買機就係用gift card開ac的
作者: ronald 時間: 2017-8-25 23:24
你需要一張gift card, 在store按"換領"然後login
作者: andychu1995 時間: 2017-8-26 00:47
用集運有冇得運落黎
作者: 普京 時間: 2017-8-26 17:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 普京 時間: 2017-8-26 17:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ccck2004 時間: 2017-8-28 11:26
應該無用,app store轉區從來唔洗用vpn
作者: ccck2004 時間: 2017-8-28 11:27
會唔會係因為我轉香港區期間用過信用卡買app所以綁定咗香港?

