作者: kuki668 時間: 2016-4-30 19:51 標題: 香港iTunes最貴既app,有無人用過??
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kuki668 時間: 2016-4-30 19:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: -阿J- 時間: 2016-4-30 22:59
你去搜尋"most expensive app", 你會找到更多呢類好貴的app...
作者: ckshum 時間: 2016-5-1 01:24
回覆 1# kuki668
itunes介紹話呢個係最後嘅update,可能只供舊客更新,唔想新客再買,所以開個天價出嚟!
作者: iamgood2 時間: 2016-5-1 11:37
最後的瘋狂
作者: leave 時間: 2016-5-1 21:33
似係咁
This is the legacy version of the LogMeIn client app. New customers please download the FREE LogMeIn Client for use with a LogMeIn Pro Account
作者: dirtyman1984 時間: 2016-5-4 23:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kuki668 時間: 2016-5-6 23:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pakchi70 時間: 2016-5-6 23:52
無其他方法去阻止人地買嗎?真係有可能有人錯手買錯咪死?

