Board logo

標題: 今年冇12days of chrismax? [打印本頁]

作者: bros    時間: 2014-12-28 17:16     標題: 今年冇12days of chrismax?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cyberx131    時間: 2014-12-29 23:19

因為今年iphone6 6plus大賣  apple就吾會有gifts俾你
如果下年出iphone吾賣得先有...Apple好現實呀
作者: cn98cn    時間: 2014-12-30 10:40

冇 ................
作者: dtrjhred71    時間: 2014-12-30 14:26

係喎...
前幾年都有架
作者: kenlll    時間: 2015-1-2 22:56

當越好賣,蘋果就越少promotion





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2