標題: [操作疑難] facebook messenger, 如果登入左一個account, 想離開去login第二個account, 點set? [打印本頁]
作者: keemic77 時間: 2014-8-31 23:45 標題: facebook messenger, 如果登入左一個account, 想離開去login第二個account, 點set?
facebook messenger, 如果登入左一個account, 想離開去login第二個account, 點set?
作者: DoublePower 時間: 2014-9-4 02:15
我估應該同facebook 個app link左一齊
要登出facebook app入面個ac
