Board logo

標題: [操作疑難] facebook messenger, 如果登入左一個account, 想離開去login第二個account, 點set? [打印本頁]

作者: keemic77    時間: 2014-8-31 23:45     標題: facebook messenger, 如果登入左一個account, 想離開去login第二個account, 點set?

facebook messenger, 如果登入左一個account, 想離開去login第二個account, 點set?
作者: DoublePower    時間: 2014-9-4 02:15

我估應該同facebook 個app link左一齊
要登出facebook app入面個ac





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2